Dit vond ik ook wel een leuke text btw.quote:Stukje bij beetje schuift de deksel van de beerput en lijkt het wel alsof sommige subfora van Fok (tijdens het ' posten' van enkele fokentiteiten) steeds weer tot een tribunaal verworden waar ter plekke een bepaald soort snelrecht (lees: Siegerjustiz) wordt gesproken.
Een schijngerecht, dat langzamerhand de contouren heeft aangenomen van één grote, hoogst smakeloze klucht waarin de entiteit Ryan3 en zijn lekenrechters zich opwerpen als moralistische scherprechters.
Een wanstaltige schertsvertoning dus, waarin de bedenkelijke hoofdrol van Der Henker von Fok, voor de entiteit Ryan3 is weggelegd. Zodra er ook maar het geringste verdacht bestaat van Holocaustschennis, dan hijsen Ryan3 en zijn lekenrechters zich in hun toga’s.
En weldra, na besloten beraadslaging met zijn digitale dwaalrechters, treedt doorgaans de entiteit Ryan3 ten tonele om als Oberinquisiteur zijn mantrale oordeel te vellen en dat luidt steevast:
[..]
Heeft iemand ooit een of meerdere - volgens de index van de digitale entiteit Ryan3 - "verdachte" boeken gelezen, dan wordt hij volgens het "lekenprotocol" van deze moralistische kabbalant rücksichtslos als een „Born Again Nazi“ kaltgestelt!...
De mantra zelf waarmee de entiteit Ryan3 diens anti-revisionistische banvloek een vermeende morele legitimiteit verschaft luidt dan ook samenzweerderig:
[..]
Ja, weet ik. Niet dat ik langskom hoor, of je moet me uitnodigen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en? Ik heb een eigen domein dus ben gewoon te traceren hoor.
Ja. De worst is van uitmuntende kwaliteit!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is een van die dingen die Rauter dan wel weer verrekte goed in de gaten had, Aah-Gek!
Je komt maar langs hoor, iedereen is hier altijd welkom.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Niet dat ik langskom hoor, of je moet me uitnodigen.
Ironisch genoeg is lucida inderdaad de enige die dit topic uit z'n lijden kan verlossen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:19 schreef OllieA het volgende:
Als we nu met z'n allen héél hard NIETZSCHE roepen, misschien dat lucida dan komt, kinderen!
Boek? Je eigen boek? Waar gaat het over, je boek?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je komt maar langs hoor, iedereen is hier altijd welkom.
Moet je alleen wel m'n boek kopen
Hoeveel keer wordt mijn nick genoemd???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
CS3 cs. is te laf om bij sjun te posten, of zou die niet snappen dat je daar ook kan posten?
Je bent abuis. Dit topic lijdt niet, maar sjun aan de andere kant...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef Otherside het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is lucida inderdaad de enige die dit topic uit z'n lijden kan verlossen...
Moet dat dan? Er zijn veel treuriger topics op Fok! te vinden dan dit topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef Otherside het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is lucida inderdaad de enige die dit topic uit z'n lijden kan verlossen...
Oh, dat is fijn om te weten. Wat schreef je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je komt maar langs hoor, iedereen is hier altijd welkom.
Moet je alleen wel m'n boek kopen
Waar is je verzonnen te jongedame? Is ze eindelijk gillend weggerend?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoeveel keer wordt mijn nick genoemd???
We gaan morgenmiddag naar de bieb. Kan bijna niet wachten.
Maar kom, OS, leuk dat je weer op Fok! bent. Blijkbaar ben je in het geheel au courant, dus je raadt het natuurlijk al, nu ben ik weleens benieuwd hoer jij de dingen hier waarneemt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:39 schreef Otherside het volgende:
Ach kom, jullie koesteren netzo goed de hoop dat lucida elk moment de buhne betreedt...
Dat is toch niet een insinuatie vis-à-vis lucy hè???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:41 schreef ArmaniMania het volgende:
Mooi topc dit, het kan een beetje kleur hebben. Ik zou voor rose gaan voor dit topic
Wie weet, we houden het nog even spannend en daarna openen we een topic in TRU.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is toch niet een insinuatie vis-à-vis lucy hè???
Lucy ontvoerd door aliens oid?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:43 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wie weet, we houden het nog even spannend en daarna openen we een topic in TRU.
Toneelstukje, Ryan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar kom, OS, leuk dat je weer op Fok! bent. Blijkbaar ben je in geheel au courant, dus je raadt het natuurlijk al, nu ben ik weleens benieuwd hoer jij de dingen hier waarneemt.
quote:'I am a baby Arian, not Jewish or sectarian, I have no plans to marry, an ape or rastafarian.'![]()
Wat was een toneelstukje? Dat mailen met mij destijds?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:45 schreef Otherside het volgende:
[..]
Toneelstukje, Ryan?
Of is 't je echt ontgaan?
Theater van de lach.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef OllieA het volgende:
Bij afwezigheid van lucida, dan maar een quootje van onze illustere voorganger:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |