Nou ja, ik merk dat je nogal vaak stil valt als de goede argumenten komen.quote:
Misschien leuk om er een bloemlezing van te posten in deze topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.sjun.web-log.nl/ en dan de reacties lezen
Ach nee, ik heb weer andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Best een goed idee zo'n log. Probeer jij daar maar eens met je handjes aan te komen!![]()
het is nu al een beetje een epigonentopic geworden. Jammerquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ons doet afvragen waar luus blijft idd.
Ja, bij de echt goede argumenten val ik he-le-maal stil!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou ja, ik merk dat je nogal vaak stil valt als de goede argumenten komen.![]()
Ja, die moet je koesteren, al weet ik niet zo een paar op te noemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach nee, ik heb weer andere kwaliteiten.
1 ding moet je hem nageven idd, hij is geen bij-figuur anders dan eh...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het is nu al een beetje een epigonentopic geworden. Jammer
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:06 schreef ArmaniMania het volgende:
Ryan3 dit is toch weer geen TRU verhaal he? Zit je te wachten op en rel en komt er maar niks. Trouwens welcome back uit je mysterieuze verdwijning
Bemoei je niet met zaken waarje geen verstand van hebt, Gajus. Ga ergens een tiet betitelen of zoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:09 schreef Gajus het volgende:
In de Nederlandse rechtsstaat geldt dat uitlokking tot een misdaad ook een misdaad is. Als soortgelijke beginselen ook binnen de Fok! community zouden gelden, dan zou Ryan III een ban gekregen hebben voor zijn onophoudelijke provocaties richting Lucida e.v.a..b
O, dat doe ik wel en dat jij ze niet weet op te noemen, mooi! ben ik er heel goed in geslaagd m'n priv'e-leven volledig volledig buiten FOK! te houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, die moet je koesteren, al weet ik niet zo een paar op te noemen.
Min ventje.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:11 schreef Koekepan het volgende:
Omdat hun ware aard inmiddels wel duidelijk is, kunnen de wat grovere opiniërende cartoons ook geplaatst worden.
[afbeelding].
Ik weet wel waar je woont.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
O, dat doe ik wel en dat jij ze niet weet op te noemen, mooi! ben ik er heel goed in geslaagd m'n priv'e-leven volledig volledig buiten FOK! te houden.
Ja, en? Ik heb een eigen domein dus ben gewoon te traceren hoor.quote:
Dat is een van die dingen die Rauter dan wel weer verrekte goed in de gaten had, Aah-Gek!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
CS3 cs. is te laf om bij sjun te posten, of zou die niet snappen dat je daar ook kan posten?
Neeeh, de poppenkast zal wel gesloten zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:19 schreef OllieA het volgende:
Als we nu met z'n allen héél hard NIETZSCHE roepen, misschien dat lucida dan komt, kinderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |