quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar heb ik net in gescheten, smakelijk!
Over zuur gesproken. Ha die Kaalheid.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:40 schreef Kaalhei het volgende:
De zure lucht trekt wederom snel omhoog uit dit topic.
Dat jij die woordenbrij snapt!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:40 schreef OllieA het volgende:
Deze van sjun is leuk:
[..]
Ik begrijp dat men klonen bant op Fok! op grond van IP-adressen. Blijkbaar maakten epigonen van sjun zich zijn stijl zo eigen, dat zelfs hun IP-adres veranderde. Wat ze tegenwoordig toch niet kunnen, met die moderne techniek.
Dan zal het erom spannen ja!quote:
Ik heb niets met het Oostfront, dus wordt het het Westfrontquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan zal het erom spannen ja!
Rusland deze keer of toch gewoon weer Belgie?
Ik vermoed dat ze via een verherbelichting van ankerpunten de Nederlandse politiek willen bevragen op betekenis, zingeving, slachtofferroltactieken en andere mediacratische manipulaties, dit ten einde de (s)linkse kerk te ontcohenniseren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
Zal ik maar een voorzetje geven dan. Hoe komt het dat twee mannen, allebei volwassen en in het volle verstand, zo'n godsontiegelijk misbaar maken - zelfs een weblogje beginnen zie ik nu - omdat ze een bannetje krijgen, terwijl bijv. luus zelf staat te juichen bij een ban van SCH in POL. Schiet mij maar lek.
Iemand enig idee???.
Ga maar lekker, geef mij de sleutel maar, dan gaan we eens wat oren wassen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef yvonne het volgende:
Ja! Opschieten, ik wil eens vroeg naar bed!
Als je onzin wil, dan krijg je in de regel ook onzin hèquote:
Alles is relatief, de Russen denken anders over die fronten!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niets met het Oostfront, dus wordt het het Westfront
Wat ons doet afvragen waar luus blijft idd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je onzin wil, dan krijg je in de regel ook onzin hè
Niet zo bijdehand op de late avondquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alles is relatief, de Russen denken anders over die fronten!
Doe maar. Daar zijn we wel aan toe inmiddels.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:55 schreef OllieA het volgende:
Zal ik dan nog maar een aardig intermezzo-plaatje posten?
Running out of arguments?quote:
Denk je aan je pH-waarde, zuurpruim?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Woord van de dag, songtext van de dag, mislukte pogingen om adrem te zijn, maar geen luuu-cy..
Best een goed idee zo'n log. Probeer jij daar maar eens met je handjes aan te komen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.sjun.web-log.nl/ en dan de reacties lezen
Mag ik vandaag eens een keer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |