abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27488200
Sjongejonge. Wat heb ik nou aan mijn handen kleven? Bloed? Dat moet wel haast overdrachtelijk bedoeld zijn.
Overigens mail of MSN ik niet met Sidekick hoor. Mallerd.
Maar nu moet ik gauw even voor Ryan3 gaan koken, die net thuiskomt van zijn shift in de chemische fabriek.
Groetjes!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 30 mei 2005 @ 18:14:13 #277
85889 lucida
équilibre
pi_27488535
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef OllieA het volgende:
Sjongejonge. Wat heb ik nou aan mijn handen kleven? Bloed? Dat moet wel haast overdrachtelijk bedoeld zijn.
Als een dief in de nacht er vandoor he, wordt je zeker te heet onder de voeten he. Maar ik vraag niet om overdrachtlijk geneuzel
quote:
Ollie-A-Wiesenthal schreef: lucida's bloed wil je echt niet zien. Neem dat maar van mij aan.
Ollie-A-Wiesenthal maar om bronnen? En dat geldt evenzeer voor die andere neo-nazi (Sidekick), bronnen graag.

En wat je holmaatje Ryan3 betreft, 'Ach mens, ga toch koken...'
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 18:16:50 #278
85889 lucida
équilibre
pi_27488587
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:58 schreef OllieA het volgende:
Overigens mail of MSN ik niet met Sidekick hoor. Mallerd.
Maar nu moet ik gauw even voor Ryan3 gaan koken, die net thuiskomt van zijn shift in de chemische fabriek.
Groetjes!
Vergeet je niet eerst je handen met zyklonB te ontsmetten snoekelpoekels...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 18:18:56 #279
85889 lucida
équilibre
pi_27488632
Nog eens wat feiten op een rijtje:

1. het lichten van mijn doopceel door de user OllieA
2. de onterechte ban voor Sater, sjun, Aaahikwordgek, en mezelf in het Holocaust-ontkentopic.
3. en daar til ik persoonlijk zeer zwaar aan, de minne uitspraak die Sidekick;

deze mod-onwaardige Moderator, schreef - zondag 29 mei 2005

quote:
Mijn vraag is waar en hoe Lucida het heeft opgelopen.
hiertoe aangezet door de even minne uitspraak van Ollie-A-W die vrijdag 27 mei 2005 schreef:

quote:
lucida's bloed wil je echt niet zien. Neem dat maar van mij aan.
Ik vind dit verwerpelijker dat het stigmatiseren van joden en de hele holocaustonkenning bij elkaar. En extra bedenkelijk dat mods hier niet tegen zijn opgetreden maar er - getuige de laffe en achterbakse hond Sidekick - nog aan mee doen ook. Dus Sidekick hou maar op met het spelen van de vermoorde onschuld want jij hebt net zo als Ollie-A-W bloed aan jouw handen kleven.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 18:22:32 #280
85889 lucida
équilibre
pi_27488711
Das Gift, an dem die schwächere Natur zugrundegeht, ist für den Starken Stärkung, und er nennt es auch nicht Gift.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 18:23:43 #281
85889 lucida
équilibre
pi_27488731
Schreibe mit Blut: und du wirst erfahren, daß Blut Geist ist.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 18:24:37 #282
85889 lucida
équilibre
pi_27488753
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 18:39:15 #283
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27489071
Stali bewondert mij ook al lees ik. Maar neen, ik ben uniek en zeker geen kloon van de cyanstali's.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 30 mei 2005 @ 18:41:15 #284
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27489113
Zo heb het topic snel even door gelezen. En mijn reactie luidt: Monkey see, monkey do.
Tevens Ryan3 die flair van arrogantie en hoogmoed .
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 18:42:10 #285
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27489128
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef lucida het volgende:

[..]

Maar het kwaad is al geschied en dus ik zal jou hoe dan ook blijven 'dwingen' hiervan rekenschap te geven.
Sidekick is een min ventje, mislukt IRL, heeft met deze "discussie" ook geen bal te maken en gedraagt zich als een ware ramptoerist en is niet vies van laster- en smaadpraatjes zonder enige onderbouwing. Hij denkt met zijn mod-"status" een IRL-status te verwerven en zo geloofwaardiger over te komen. Trek je niets aan van dat pismormeltje, hij rijdt hooguit tegen zijn mammie's been op.
  maandag 30 mei 2005 @ 18:48:29 #286
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27489267
Ik begin door te krijgen hoe het zit.

Lucida heeft een vorm van bloedziekte (gehad), blijkbaar. Dat wist ik niet, maar gezien de reaktie van lucida kan ik niet anders concluderen. Wat voor mij begon als een vergezochte niet serieus te nemen sneer zoals zo velen in deze langlopende vete tussen de Ryan3-clan en de sjun-clan, gebruik makend van de dubbele bodem in een reactie van OllieA, bleek eigenlijk de waarheid te zijn. Ik zou nooit bewust willen spotten met zulke ziektes; het was voor mij zoals gezegd de zoveelste steek onder water waar ook de sjun-clan niet vies van is. Belangrijk verschil is dat ik natuurlijk nooit vantevoren kon weten dat lucida bloedziekte zou hebben, in tegenstelling tot lucida die nog steeds fier en vrolijk doorgaat met zijn sneren richting holocaust-slachtoffers terwijl de holocaust toch wel voor bekend mag worden gehouden. Ik zou ook totaal niet weten hoe ik aan dergelijke informatie zou kunnen komen; afgezien van de posts hier op het forum heb ik hierover nooit contact gehad met de 'betrokkenen' hier of achter de schermen. Ik zie ook niet in hoe de 'betrokkenen' dit uberhaupt kunnen weten. Ik heb ook wel eens momenten gehad waarop ik dacht "hoe weet hij dat nu?", maar dat bleek later altijd gebakken lucht te zijn, puur om te vissen of te jennen. Ik ben iemand die zich niet laat kennen in tegenstelling tot lucida. Maar bij hem weet je het nooit.; zo ontkent hij zaken die allang bekend zijn, en daarnaast blijft hij vaag over zaken waar je niets van weet, en dan krijg je uiteindelijk dit soort dingen. Goed, ik zal het er niet meer over hebben, voor mij gaat deze vete meer om het jennen van digitale enititeiten, dan het hakken op een persoonlijk leven. Alweer afgekoeld Lucy?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 30 mei 2005 @ 18:57:12 #287
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27489459
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Sidekick is een min ventje, mislukt IRL, heeft met deze "discussie" ook geen bal te maken en gedraagt zich als een ware ramptoerist en is niet vies van laster- en smaadpraatjes zonder enige onderbouwing. Hij denkt met zijn mod-"status" een IRL-status te verwerven en zo geloofwaardiger over te komen. Trek je niets aan van dat pismormeltje, hij rijdt hooguit tegen zijn mammie's been op.
Nog maar 159 posts.

"heeft met deze "discussie" ook geen bal te maken en gedraagt zich als een ware ramptoerist en is niet vies van laster- en smaadpraatjes zonder enige onderbouwing."

Pot, ketel, zwart.

Met je OllieA = Ryan3, en je softwarefout op de Fok-F1-manager.

Maar eigenlijk is allang bekend wat je bij je 25.000 post gaat doen. Je gaat voor de vierde keer afscheid nemen van Fok. Daarbij ga je nog je complottheorie posten waardoor ik woorden moet terugnemen ( ), en je sluit af met wat gegeil op je postaantal van 25.000 en bedankjes naar de paar users die je hier wel okay vindt. Ikkan nauwelijks wachten.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:05:03 #288
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27489644
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nog maar 159 posts.

"heeft met deze "discussie" ook geen bal te maken en gedraagt zich als een ware ramptoerist en is niet vies van laster- en smaadpraatjes zonder enige onderbouwing."

Pot, ketel, zwart.

Met je OllieA = Ryan3, en je softwarefout op de Fok-F1-manager.

Maar eigenlijk is allang bekend wat je bij je 25.000 post gaat doen. Je gaat voor de vierde keer afscheid nemen van Fok. Daarbij ga je nog je complottheorie posten waardoor ik woorden moet terugnemen ( ), en je sluit af met wat gegeil op je postaantal van 25.000 en bedankjes naar de paar users die je hier wel okay vindt. Ikkan nauwelijks wachten.
Spreekt hier de ware frusto?
Ik weet nu al dat mijn onthulling genegeerd en rechtgeluld zal worden door je beschermengels Yvonne en de CS3-clan. Jij hebt die entiteiten nodig om je nog wat te kunnen voelen. Ik daarentegen kan bij 25000 posts of eerder met een gerust hart afscheid nemen van dit kinderforum.
Dat je achterop kwam te staan in de F1-mgr is toch zeker niet mijn schuld? Dat jij daarom maar een smoes verzon en wat meelopertjes meelokte naar je zielige league moet je niet op mij afschuiven. Of wel, je doet maar. Jij bent gelukkig op fok!, ik IRL.
Ik heb geld waarmee ik kan strooien, heb een leuk wijf en echte vrienden. En jij Kickie? Jij hebt mama, je pc, je blauwe kleur en je kleine piemeltje, die je iedere ochtend even aftrekt, voordat je naar je fabriekje gaat tussen de paupers en andere broodtrommeltje-meebrengers.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:11:11 #289
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_27489783
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Dat je achterop kwam te staan in de F1-mgr is toch zeker niet mijn schuld? Dat jij daarom maar een smoes verzon en wat meelopertjes meelokte naar je zielige league moet je niet op mij afschuiven.
Vertel, want blijkbaar heb ik iets gemist.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:17:49 #290
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27489917
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Vertel, want blijkbaar heb ik iets gemist.
Kickie deed mee aan een sub-league van de f1-mgr. Toen ik geband was, verwijderde hij zich uit die league en verzon dat ik hem eruit gezet had. Dat deed die 2 keer en ondertussen zorgde het nerdje natuurlijk dat die via zijn chat-blaatkanaaltjes zijn vriendjes zonder enig bewijs kon overtuigen dat hij door mij werd gekicked. Die trapten daar natuurlijk in en toen richtte het nerdje zijn eigen leagueje op, waar die weer slecht presteert.
Zo werkt fok. Mensen woren stelselmatig met hulp van die eveneens FA- en weet ik veel wat voor een namen zwartgemaakt en dan wordt er een verzinsel omheen gemaakt om het zogenaamd te "bewijzen". Er mag om die reden dan ook nooit gelekt worden, want Dannyboy is als de dood dat daar iets van naar buiten komt. Ach, ze verzinnen hun eigen wereld, dat is typisch iets voor nerds.
  maandag 30 mei 2005 @ 19:25:08 #291
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_27490099
Kijk, jongens; Bassie!

Bassie! Bassie! Bassie!

En kijk toch eens wat ie voor jullie heeft meegenomen...
Jawel, voor iedereen een snoepbeker, !

Hoi! Hoi! Hoi!
*
*
*
  maandag 30 mei 2005 @ 19:26:06 #292
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_27490123
Flapdrollen...
*
*
*
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 19:27:12 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27490152
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:25 schreef Otherside het volgende:
Kijk, jongens; Bassie!

[afbeelding]

Bassie! Bassie! Bassie!

En kijk toch eens wat ie voor jullie heeft meegenomen...
Jawel, voor iedereen een snoepbeker, !

[afbeelding]

Hoi! Hoi! Hoi!
  maandag 30 mei 2005 @ 20:00:50 #294
85889 lucida
équilibre
pi_27491075
quote:
Op maandag 30 mei 2005 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik begin door te krijgen hoe het zit.

Lucida heeft een vorm van bloedziekte (gehad), blijkbaar. Dat wist ik niet, maar gezien de reaktie van lucida kan ik niet anders concluderen. Wat voor mij begon als een vergezochte niet serieus te nemen sneer zoals zo velen in deze langlopende vete tussen de Ryan3-clan en de sjun-clan, gebruik makend van de dubbele bodem in een reactie van OllieA, bleek eigenlijk de waarheid te zijn. Ik zou nooit bewust willen spotten met zulke ziektes; het was voor mij zoals gezegd de zoveelste steek onder water waar ook de sjun-clan niet vies van is. Belangrijk verschil is dat ik natuurlijk nooit vantevoren kon weten dat lucida bloedziekte zou hebben, in tegenstelling tot lucida die nog steeds fier en vrolijk doorgaat met zijn sneren richting holocaust-slachtoffers terwijl de holocaust toch wel voor bekend mag worden gehouden. Ik zou ook totaal niet weten hoe ik aan dergelijke informatie zou kunnen komen; afgezien van de posts hier op het forum heb ik hierover nooit contact gehad met de 'betrokkenen' hier of achter de schermen. Ik zie ook niet in hoe de 'betrokkenen' dit uberhaupt kunnen weten. Ik heb ook wel eens momenten gehad waarop ik dacht "hoe weet hij dat nu?", maar dat bleek later altijd gebakken lucht te zijn, puur om te vissen of te jennen. Ik ben iemand die zich niet laat kennen in tegenstelling tot lucida. Maar bij hem weet je het nooit.; zo ontkent hij zaken die allang bekend zijn, en daarnaast blijft hij vaag over zaken waar je niets van weet, en dan krijg je uiteindelijk dit soort dingen. Goed, ik zal het er niet meer over hebben, voor mij gaat deze vete meer om het jennen van digitale enititeiten, dan het hakken op een persoonlijk leven. Alweer afgekoeld Lucy?
Als je iets doet, doe het dan goed en niet half dat is mijn eerste opmerking richting jou.

En dan inhoudelijk (lees: het verschil tussen feiten en fictie)
quote:
SK: Wat voor mij begon als een vergezochte niet serieus te nemen sneer zoals zo velen in deze langlopende vete tussen de Ryan3-clan en de sjun-clan, gebruik makend van de dubbele bodem in een reactie van OllieA, bleek eigenlijk de waarheid te zijn.
a. behoor ik niet tot een clan maar post ik als onafhankelijke user op Fok. Dat ik zo mijn voorkeuren heb voor deze en gene betekent nog niet dat ik mijn ziel aan de duivel heb verkocht. Sneren doe ik ook, maar het is nog nimmer in mijn hoofd opgekomen (hoe makkelijk dat in wezen in mijn functie ook zou zijn) het doopceel van de een of andere user te lichten, en dan vervolgens in de discussie op Fok daar schaamteloos misbruik van maken. Ook niet als dit mijn aanzien op Fok een 'boost' zou geven, iets waar Ollie-A-Wiesenthal kennelijk erg veel behoefte aan heeft.
quote:
SK:Ik zou nooit bewust willen spotten met zulke ziektes; het was voor mij zoals gezegd de zoveelste steek onder water waar ook de sjun-clan niet vies van is. Belangrijk verschil is dat ik natuurlijk nooit vantevoren kon weten dat lucida bloedziekte zou hebben, in tegenstelling tot lucida die nog steeds fier en vrolijk doorgaat met zijn sneren richting holocaust-slachtoffers terwijl de holocaust toch wel voor bekend mag worden gehouden.
b. waaruit blijkt voor jou dat Ollie-A-Wiesenthal het in zijn sneer over een ziekte had? En om de schijn van het spotten te voorkomen, waarom heb je niet eerst hierover bij mij verhaal gehaald, alvorens als een kip zonder kop bij die zgn. dubbele bodem van Ollie-A-Wiesenthal aan te haken? Als je dan toch al zegt niet met zulke zaken de spot te willen drijven had het je gesierd alvorens er op 'door te posten' eerst even bij betrokkenen door te vragen. Ik beschouw dat als een zeer grove inschattingsfout, waarmee je 'onbewust' meedoet aan het verspreiden van laster. In wezen heb ik jou al eens een hint gegeven, toen ik jou tussen neus en lippen door verweet niet op te treden tegen users die aan de haal gaan met de persoonlijke gegevens van andere users. Maar het enige wat jij besloot was er in alle hooghartigheid jouw neus voor op te halen en er zelfs nog aan mee te doen ook. In plaats van het cynisme nog wat verder op te drijven, getuige jouw minne reacties die volgden, had je toen al kunnen vragen hoe ik een en ander bedoelde. Want dan ook had jij kunnen weten dat ik in het gemeen, hoe laag sommige users ook zijn, nooit anderen onterecht van iets zal beschuldigen.

Dan schrijf je, om je onnadenkendheid te verklaren, dat je het met Lucida maar nooit weet, en vervolgt als of het een wat met het ander te maken heeft
quote:
SK: in tegenstelling tot lucida die nog steeds fier en vrolijk doorgaat met zijn sneren richting holocaust-slachtoffers terwijl de holocaust toch wel voor bekend mag worden gehouden.
c. Over welke sneren heb jij het nu eigenlijk? Wederom letterlijke citaten, opdat beoordeeld kan worden of jij hierin wel of niet aan de feiten houdt?
Je vervolgt je schrijven met de volgende passage
quote:
SK: Ik zie ook niet in hoe de 'betrokkenen' dit uberhaupt kunnen weten.
d. En andermaal kraait de haan!... Talloze malen heb ik aangegeven dat Ollie-A-Wiesenthal in mijn privegegevens heeft lopen wroeten, en even zo vaak is hier door jou en andere crewverantwoordelijken smalend over gedaan. De NSB-praktijken van Ollie-A-Wiesenthal beperkten zich dus niet tot het 'onschuldig' verhaspelen van mijn beeltenis op Fok. Ook jij SK hebt hem hierover nooit nader aan de tand gevoeld, laat staan dat jullie deze NSB-praktijken hebben veroordeeld. En ondanks dat dit geneus in andermans privezaken forumbreed bekend was, doe je nu net alsof jij het niet hebt kunnen weten. Hetzelfde laken een pak met mijn vermeende geaardheid. De talloze male dat Ollie-A-Wiesenthal, Koekenpan en Ryan3 op Fok hierover toespelingen maakten, heeft geen van de mods - ook gij niet Brutus - ingegrepen. Erger nog sommige crewverantwoordelijken waaronder Yvonne deden er met veel plezier aan mee. Mijn cynisme hierover is dan toch niet zo verwonderlijk lijkt me. (Of zoals jij het stelt: 'Met Lucida weet je het maar nooit'.) En mijn wantrouwen in de onpartijdigheid der mods - de goeden niet te na gesproken - is dus terecht onverminderd groot.

Tot slot schrijf je
quote:
SK: Ik ben iemand die zich niet laat kennen in tegenstelling tot lucida. Maar bij hem weet je het nooit.; zo ontkent hij zaken die allang bekend zijn, en daarnaast blijft hij vaag over zaken waar je niets van weet, en dan krijg je uiteindelijk dit soort dingen.

e.. Het zou toch zeer gewenst zijn a.d.h.v letterlijke citaten welke zaken ik (bijvoorbeeld in de context tot de Holocaust) ontken! Want maar al te vaak gebruik jij dit soort toeschrijvingen zonder concreet aan te geven waar deze bevindingen op berusten. Als ook deze bewering weer berust van 'horen zeggen' dan moet je toch eens wat beter aan bronnenonderzoek gaan doen. Met betrekking tot andere zaken ga jij ook niet over een nacht ijs. Waarom zou je dat wel doen als het Lucida betreft, en waarom moeten anderen zich er dan nog over verbazen dat je daarmee voluit door het ijs bent gezakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door lucida op 30-05-2005 20:06:30 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 30 mei 2005 @ 21:03:05 #295
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27493011
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Kickie deed mee aan een sub-league van de f1-mgr. Toen ik geband was, verwijderde hij zich uit die league en verzon dat ik hem eruit gezet had.
He, was het opeens geen software-fout meer?

Er komen hiaten in je verhaal.
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 21:16:06 #296
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27493452
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

He, was het opeens geen software-fout meer?

Er komen hiaten in je verhaal.
Ik heb die mgr niet geprogrammeerd, dat was een wild guess, heb jij echt je hersencellen in de fabriek op de lopende band gezet?
  maandag 30 mei 2005 @ 21:19:12 #297
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27493542
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb die mgr niet geprogrammeerd, dat was een wild guess
Beide beweringen zijn correct.
pi_27493631
Zeg hoor eens Aaah, vooralsnog ben jij de bedenker van het geniale citaat "jij weet niets van mijn intelligentie", dus houd jij je mond maar eventjes. .
Wittgenstein
  maandag 30 mei 2005 @ 21:33:40 #299
85889 lucida
équilibre
pi_27494058
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef Koekepan het volgende:
Zeg hoor eens Aaah, vooralsnog ben jij de bedenker van het geniale citaat "jij weet niets van mijn intelligentie", dus houd jij je mond maar eventjes. .
Waarom ga jij niet OllieA helpen met het bakken van flensjes voor Ryan3. De zoete broodjes die jij hier op Fok bakt genieten namelijk totaal geen aftrek - te veel meel of beter, te melig zal ik maar zeggen!
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 21:33:42 #300
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27494061
quote:
Op maandag 30 mei 2005 21:22 schreef Koekepan het volgende:
Ga jij maar pannenkoeken bakken, koksmuts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')