TNT draagt al wel TNT kleding. Diegene die nu nog TPG zijn, krijgen volgend jaar nieuwe TNT kleding. De nieuwe kleding wordt nu nog uitgetest door een aantal testpersonen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie trouwens al TNT kleding?
Wij namelijk nog niet, maar soms zie ik wel es iemand van de pakketdienst rondrijden, en die heet wel altijd al een oranje TNT polo aan.
True, ik zal me nog even beraden over een nieuwe OP!quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Carport het volgende:
[..]
TNT draagt al wel TNT kleding. Diegene die nu nog TPG zijn, krijgen volgend jaar nieuwe TNT kleding. De nieuwe kleding wordt nu nog uitgetest door een aantal testpersonen.
En de OP klopt niet echt, er staan nog de posts van het vorige topic in.
Ja maar dit is dus iemand van de TPG. tenminste, hij rijdt in een TPG busje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Carport het volgende:
TNT draagt al wel TNT kleding. Diegene die nu nog TPG zijn, krijgen volgend jaar nieuwe TNT kleding. De nieuwe kleding wordt nu nog uitgetest door een aantal testpersonen.
Dude, een 17 jarige krijgt volgens mij ¤ 2,63 ofzo !quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef Troeta het volgende:
Minimumloon is trouwens geen 2 euro nog wat hoor, zou wel erg triest zijn anders.
Hier rijden ook TNT mensen in TPG busjes rond. En TPG mensen in gehuurde busjes. Om het allemaal even makkelijk te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:33 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar dit is dus iemand van de TPG. tenminste, hij rijdt in een TPG busje.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:34 schreef jozef444 het volgende:
T is redelijk makkelijk, TNT pakketdienst zie je niet zo heel veel rijden, merendeel is allemaal TPG (waaronder yours truly) Die rijden of al in nieuwe TNT wagens (pas geleden is bij ons op t depot de eerste afgeleverd) of in oude TNT wagens (de laatste was er net 2 maanden uit, welgeteld 1 maand een rood wagenpark gehad
)
En over die kleding, er is nog zat volk bij ons wat sinds de laatste naamswijziging (nu 2 jaar geleden toen we van TNT -> TPG werden) nog steeds zen kleding heeft en daar af en toe nog in rondloopt
kan iemand t nog volgen ?
Doe er dan zonnebrandcreme op...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:48 schreef Troeta het volgende:
jeetje, m'n neus is helemaal verbrand van al dat buitenlopen!
Pakketpost is gewoon goooooooedquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:38 schreef Classics het volgende:
Ik verbaas me er steeds meer over dat pakketjes gewoon aankomen![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |