Nee een ander met de schade laten zitten is lekker sociaalquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
ja vooral naar de politie gaan , want je bent zo strafbaar als het maar kan , doorrijden na ongeval
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:10 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Terrecht dat ie je de kanker trapt man.
Rijden onder invloed, doorrijden na een ongeval?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:10 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Waar hij volkómen gelijk in heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:05 schreef Panatic85 het volgende:
Kwam er op neer dat ik een "vieze kankerlijer" ben
was ook meer cynisch bedoelt , als ik die "acht jarige" was geweest had ik hem allang een beuk verkochtquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee een ander met de schade laten zitten is lekker sociaal
Bloeden zal je! voor kleine schade doen ze trouwens niks
Dan word het gewoon verzekerings werk,
Dat dus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:10 schreef WcB0rSt3l het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ten eerste moet je niet met drank op gaan rijden.
en ten tweede is t niet netjes door te karren als je ergens tegen aan rijdt.
iig niet zonder eerst te checken wat de schade is, en je gegevens achter laten.
Beetje naïef mannetje dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zijn dit niet de reacties waarop de TS hoopte.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij zijn dit niet de reacties waarop de TS hoopte.
groot gelijk!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ten eerste moet je niet met drank op gaan rijden.
en ten tweede is t niet netjes door te karren als je ergens tegen aan rijdt.
iig niet zonder eerst te checken wat de schade is, en je gegevens achter laten.
Voor mensen die MSN-smileys gebruiken, geldt overigens hetzelfde als voor de TS.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:23 schreef Batsies het volgende:
Zo, lijkt me duidelijk :S
"quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ben benieuwd of ie nog gaat reageren.
Maar volgens mij is het helemaal niet zo makkelijk om via een kenteken aan een adres te komen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Ja ik kan het me vaag herinneren en ik zie geen schade aan mijn eigen auto dus het boeit me niet zoveel, er is ook niemand gewond geraakt.
Maar dat die gast nu mijn adres heeft is wel kut. Het was nooit mijn bedoeling om dit teweeg te brengen
De gemiddelde Nederlander rijdt (over het algemeen) niet tegen geparkeerde auto's op. Zuiplap.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Ik kan goed rijden met alcohol op (over het algemeen) beter als de gemiddelde Nederlander
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Ik kan goed rijden met alcohol op (over het algemeen) beter als de gemiddelde Nederlander
Panatic85 mag wel van geluk spreken als zijn vrienden idd lollig proberen te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Het lijkt me toch het best om naar de politie te gaan en je verhaal op te biechten, krijg je waarschijnlijk fikse boete, en die gozer is wel redelijk illegaal bezig als hij aan de hand van je nummerbord je adres kan fiksen.
Is er niet een of andere vriend van je waartegen je het verhaal hebt verteld die lollig probeert te zijn ofzo?
Dat is nou net HET probleem, dat denkt iedereen met een glaasje op!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Ja ik kan het me vaag herinneren en ik zie geen schade aan mijn eigen auto dus het boeit me niet zoveel, er is ook niemand gewond geraakt.
Maar dat die gast nu mijn adres heeft is wel kut. Het was nooit mijn bedoeling om dit teweeg te brengen. Als het koud is en regent pak ik altijd de auto..
Jonge! Wat ben jij voor zelfcentrische klootzak dat je alleen maar aan je eigen schade denkt en hard doorgast? Hoe haal je het in je hoofd? En dat dan ook nog even heel kick gaan staan verkondigen op een forumquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:25 schreef Panatic85 het volgende:
Maar dat die gast nu mijn adres heeft is wel kut. Het was nooit mijn bedoeling om dit teweeg te brengen. Als het koud is en regent pak ik altijd de auto..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |