quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Correctie !!
CR is het gekst, daarna bent u aan de beurt
Klopt ja, maar dan heb ik vast ruziequote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijstje is in vorig topic volgens mij voorbij gekomen
ff opsommen
Hicham
Youssef![]()
Bwt
Raus
OPM
Mercy
Romius had er volgens mij ook idee naar![]()
zo moet het ongeveer zijn![]()
quote:Vorige week zaterdag schreef Worldbeater op M-F het volgende:
Zo de CR is weer thuis. :]
Ze moet nog afgesteld worden, want bij het klimmen in toeren is het net alsof er ineens een toerenbegrenzer inkomt. Wel lijkt ze onderin ietsje sterker geworden.
De uitlaat is veel te lang, maar ja kon niet anders meer "nieuw", model voor bouwjaar vanag 1989 is nu de oudste nog te krijgen.
De lasser heeft de 2 originele ophangbeugels van de uitlaat eraf gezaagd, en een ophangbeugel gecreerd aan het begin van de demper. Ziet er goed uit, en slimme oplossing. :}
Alleen vraag ik mij af of de kentekenplaat vanaf de rechterkant gezien wel legaal is.
whehe sterktequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Is hier niet uit te houden gegeven dat we zonder airco zitten en een platdak hebben...
We hebben wel luchtkoelers in het plafon (geen echte airco dus) maar die blijken nu echt defect.![]()
![]()
Kan moeilijk alles uittrekken.
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Welkom
jij heb wel lef hoorom je baggage aan een knipperlichtje vast te knopen met een spin
![]()
[afbeelding]
Productiviteit is omlaag, werk neemt toe.quote:
Is inderdaad een stukkie rust nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
Ben je juist opgelucht of niet? Want je moet dan wel weer binnenkort op zoek naar ander werk. Of heb je al een idee wat je wilt gaan doen
Hoezo zijn vrouwen onrein volgens jou, welk geloof hang jij aan danquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn onrein, waar het vandaan komt weet ik niet, want als er echt typen zijn die overmatig zeep en luchtjes gebruiken zijn het die wannelende kamelen wel met de bult op de verkeerde plaats.![]()
![]()
Correctie: Triumph the Insult Comic Dogquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:04 schreef Romius het volgende:
Mooie SP1 Raymond, heb ik ook gehad, maar dan in het zilver
Andere uitlaten zijn echt een must, dat standaard geluidje is echt zoals Triumph de comicdog zou zeggen, to poop on.![]()
Ik had die Lasers er beter af kunnen halen en apart kunnen slijten aan iemand
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik let weer op andere dingen, en het heeft een grijs motorpak aan en 1 oog dicht.![]()
Die highmounts vind ik zelf niet zo mooi, dit is veel mooier:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef Racing_X-Ray het volgende:
die knippers hebben aan de achterkant een metalen pin dus ik was niet zo bang dat ze zouden afbreken
btw ik wil mijn uitlaat als volgt gaan doen
[afbeelding]
en deze undertail (maar dan zwart gespoten)
[afbeelding]
En die is dan weer duidelijker te zijn op zijn linkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik let weer op andere dingen, en het heeft een grijs motorpak aan en 1 oog dicht.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:31 schreef Racing_X-Ray het volgende:
het broodje was een beetje droog na een halve dag in mijn tas te hebben gezeten richting eifel
Heb je een zonnesteek opgelopen ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:33 schreef Makster het volgende:
Owja Neon![]()
![]()
Denk is ff helder na ofzo
Maar hee het is jouw feesie![]()
![]()
![]()
Ziet er cool uit die verkleuringquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:44 schreef Racing_X-Ray het volgende:
die knippers hebben aan de achterkant een metalen pin dus ik was niet zo bang dat ze zouden afbreken
btw ik wil mijn uitlaat als volgt gaan doen
[afbeelding]
Kon er niet omheen kijken, die buiken nemen het hele scherm in beslagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:51 schreef Racing_X-Ray het volgende:
hicham let weer op de buiken van de mannen
Tja, had geen zin in onderhoudquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:53 schreef Racing_X-Ray het volgende:
neh die micron vind ik toch gaver en ik vind het wel netjes dat ze zo hoog lopen
btw waarom heb je deze bike niet meer?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, alweer een topic gekicked en een slotjehulp met vertalen naar fries
Nou ja, je hebt er even tijdelijk iets aan gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:10 schreef Racing_X-Ray het volgende:
hahaha
het kaartje had gewerkt
iig voor eventjes dan
ze moest niet veel later weer plaatsmaken voor mijn andere schoonheid de SP1
hahahah
Kwaliteitje ditquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
hmmz hier is het ijsklontjes uit de vriezer ipv italiaans ijs
maja ik zit wel lekker op m'n balkon in het zonnetje
Die chef kan zijn kont ook niet lichten he.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bwah geenzin meer…nog een uurtje niksen
quote:In de lunchwandeling gesproken met een collega die ook motorrijd, hij vertelde over een pak van textiel vol met ventilatiegaten behalve op de belangrijke delen, daar zitten verstevigingen. Lijkt me wel ideaal voor in de warme zomer…
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
Die chef kan zijn kont ook niet lichten he.![]()
Pic?quote:Kijk je zelfs dwars doorheen, soort visnetje.
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:is al de hele middag weg maar zodra hij en de big boss weg zijn is het party time hier lijkt het wel
Met een leuke dame erin.quote:Pic?
Najah, wat een leven hebben sommige mensen tochquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:47 schreef Patrick281 het volgende:
.. en die komt maandag wel, we mogen naar huis ivm de hitte ........
.... iedereen is al verder al weg zelfs.![]()
![]()
productiviteit na 1330 uur is praktisch nulquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Even een order van 5 kantjesen we moeten altijd de hele handel handmatig uitschrijven.
![]()
damn, ben echt nieuwsgierig gewordenquote:Maar die luchtige motorkleding is echt gaaf, gaatjes zitten er over de hele lengte en breedte in, en toch zie je ze niet direct, pas als je de jas pakt zie je ze zitten. Zo al meerdere malen een mooie jas gepakt bij de motorzaak en tot de (verbazende) ontdekking gekomen dat er van die gaatjes inzitten.![]()
Ik weet niet hoe het eruit ziet als je zo'n ding hebt, onder bepaalde hoeken zal je de huis wel zien.
Maar als je gaat meeten en het weer slaat om, of je rijdt in de avond terug dan ben je de volgende dag wel ziek.![]()
uh ja ik had mijn theorie dinsdag al gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef Youssef het volgende:
Goed werk Youp.. en fulcrum. Helaas zijn jullie te laat begonnen want vandaag is het heerlijk rij weerGodverdetiefus school... even mijn examen nakijken (
) hapje erbij en dan ga ik toeren.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:33 schreef Youssef het volgende:
Ehrrr... je hebt toch ook van die shirtjes met gaatjes.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maarre heerlijk rij weer hoor! my ass! Heb vandaag rijles gehad en ik zat te koken. Maja BV'tjes doe je helaas niet met hoge snelheden
Bijzondere Verrichtingen... om paaltjes rijden en remproeven enzo voor je de weg op mag en een ander examen aflegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef bwt het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs al iets langer dan een paar dagen........
Wat is een BVtje??????????
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:23 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Hebbie um daar nog nie staan dan??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahhh, dat krijg je met van die old timers, die weten dat allemaal niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef Youssef het volgende:
Bijzondere Verrichtingen... om paaltjes rijden en remproeven enzo voor je de weg op mag en een ander examen aflegt.(Verkeersdeelname
)
want daar liggen kussens ipv asfaltquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:
... maar dan ga ik ook alleen binnendoor of filerijden
je mag de weg op zonder voertuigbeheersing hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bijzondere Verrichtingen... om paaltjes rijden en remproeven enzo voor je de weg op mag en een ander examen aflegt.(Verkeersdeelname
)
Nee, maar daar ligt de snelheid wel beduidend lager dat ik het risico maar neem. Anders veranderd "even examen maken" in "even broek aan, broek uit, zweten, broek aan, broek uit stress" etc. Boeiuhquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
want daar liggen kussens ipv asfalt![]()
![]()
Maar nog niet het examen afleggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:57 schreef Youp het volgende:
[..]
je mag de weg op zonder voertuigbeheersing hoor
Ik heb er nu 9 uur opzitten, heb donderdag AVB..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:38 schreef Youp het volgende:
fulcrum, hoe veel lessen heb je al gehad..? en heb je je voertuigbeheersing al?
Ook met mooi weer uiteraard, maar het is niet leuk om langzaam te rijden of stil te staan met de brandende zon boven je.. en met bijzondere verrichtingen doe je helaas niks andersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:38 schreef Youssef het volgende:
[..]Op wat voor dagen ben jij anders van plan te rijden?
![]()
Ik doe gewoon lekker me hele pak aan en dan gaan met de zweetbanaan.Naar school doe ik de laatste tijd alleen de motorjas + handschoenen en helm mee... maar dan ga ik ook alleen binnendoor of filerijden
hapquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:00 schreef Youssef het volgende:
Nee, maar daar ligt de snelheid wel beduidend lager dat ik het risico maar neem. Anders veranderd "even examen maken" in "even broek aan, broek uit, zweten, broek aan, broek uit stress" etc. Boeiuh
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog wat foto's van jou kan posten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige motoren kunnen we tegen een drupje, zeker als je zwart zijn en een alu frame gecombineerd met aluminium delen hebben. Daar zie je dan niets op qua verweren. Ik heb bovenstaande motor gehad, die stond altijd bij mijn ouders in de tuin. Als het s'nachts stortregende dan moest ik aan het motortje buiten denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:17 schreef stinkie het volgende:
damn, d'r komt binnenkort wat geld aan en ik denk erover om een ander te kopen, maar zit nog steeds zonder overdekte stalling, vind ik ook weer zonden
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:16 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, je wilde toch zuiniger aan doen.Kan je deze daarna kopen voor ¤ 2.150,00.
....
de pimpquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:35 schreef Makster het volgende:
Eej,
Nou de middag dus vrij geweest en ff de KLX uit gelaten. DAMN wat een hitte echt niet kick, heb me leeg gezweet man. Was wel weer ff lekker. Toch typisch, 50 km rijden ofzo en totaal gelukkig ervan af komen![]()
Ben ook nog even langs Zwart motoren geweest, gelijk maar stalenremleiding in de order gezet![]()
Die KLX moet nu echt zsm uit elkaar
Heb nu trouwens ook daadwerkelijk alle bestelde onderdelen in mijn poten gehad, maar alle jezus wat een remklauw die Braking zeg hee![]()
Moet hopelijk net passen anders ben ik aardig de sjaak met afvlakken
De Nissin 16 mm rempomp is ook een aardig ziek dingAlleen heeft die driekus van een Duitser dat ding verzonden met rempotje VOL remvloeistof, heel die doos doorweekt met die crap
Best moeilijk nadenken voor sommige mensen
![]()
Ook de SM voorvleugel in eggie gezien, ik zeg goeie shit![]()
Die moet je maar even bij mij achterlaten, ik gebruik mijn KLX dagelijks in tegenstelling tot die sporadische ritten van jou, en rij nu compleet voor lul doordat jij geen spatbordjes regelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:35 schreef Makster het volgende:
Ook de SM voorvleugel in eggie gezien, ik zeg goeie shit![]()
Ik kan niet meer dan mijn best doenquote:
Lijer, DIE is echt geil. Koop die en ik ben jaloersquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of zo 1
[afbeelding]
jammer vd kleur
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
of zo 1
[afbeelding]
jammer vd kleur
Nee, jij mag mij misschien 40 euro terug dokken en de 270 mm schijf en klauw hebben. DAT is pas de deal van je levenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die moet je maar even bij mij achterlaten, ik gebruik mijn KLX dagelijks in tegenstelling tot die sporadische ritten van jou, en rij nu compleet voor lul doordat jij geen spatbordjes regelt.![]()
Ruilen voor een bokje?
Spatbordje kan jij wel opnieuw bestellen, voordat je die erop monteerd heb je hem al 5 keer binnen.![]()
![]()
![]()
Blijft een stoer dingquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:12 schreef Patrick281 het volgende:
Deze stond naar mij te kijken toen ik thuis de deur open deed, naar binnen stapte en omkeek.![]()
[[url=http://img11.echo.cx/img11/6038/p1010216web5jv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Direct na thuiskomst de Cr naast de KLX in de woonkamer gezet, de auto gepakt en Nickje opgehaald en nog even in de warmte aan het strand gezeten.Zelfs nog even gezwommen zo lekker was het.
![]()
En helemaal geen last van files.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
Maar ik kijk wel voor je mee hoorSpatbordje
Die andere komen er zeker weer op en dan zie je het wel via mij
Dus het komt wel een beetje over op de foto.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:56 schreef hicham het volgende:
Blijft een stoer ding
Maar misschien even iets tussendoor, heb je na de foto wel de sleutels uit de deur gehaald?
Hahaha die rugzak van jou is echt goud waardquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik twijfelde er al niet aan.
![]()
Die klauw is met je deskundige montage, dus deal.![]()
Misschien kan ik het bokje wel aan mijn rugzak knopen en voorzichtig brengen als je de KLX gaat slopen.![]()
[..]
Dus het komt wel een beetje over op de foto.![]()
![]()
En ja ik was zo enthousiast dat ik inderdaad letterlijk direct naar boven holde om het toestel te pakken.![]()
Ah, wellicht die gast van M-Fquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef Makster het volgende:
[..] Ga ik Bleiswijk andere banden scoren, tenminste als hij ze nog heeft dan. Dan zit ik best wel in de buurt
quote:Ik GEIL op expansiepijpen volgens mij![]()
Yup, die Michael nog wat. Ex race banden met nog VEEL profiel. Vind het dus allang primaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, wellicht die gast van M-Feen handelaar die heel vaak banden aanbiedt volgens mij.
[..]
![]()
Ik snapte er al geen reet van.
![]()
![]()
Ligt eraan wat je bedoelt,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus het komt wel een beetje over op de foto.![]()
![]()
Euh, ill take that as a compliment.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt,
als je dit bedoelt:
[afbeelding]
Dan zeg ik: ja
Dat van die 160 zou wel relaxed zijn, heb ik wat meer keus enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, wellicht die gast van M-Feen handelaar die heel vaak banden aanbiedt volgens mij.
[..]
![]()
Ik snapte er al geen reet van.
![]()
![]()
Edit: in de KLX past standaard al net een 160 achterband hoor ik van Cyborg.![]()
![]()
Maar jij had al een C achterbrug toch.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat van die 160 zou wel relaxed zijn, heb ik wat meer keus enzo
en dat doe jequote:
mwah, voorlopig toch niet echt mijn ding zo'n naked...quote:Lijer, DIE is echt geil. Koop die en ik ben jaloers
damn op zich best mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:04 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, nog intresse in een ZX9R voor 2.750 euro.
klik!
[[url=http://img178.echo.cx/img178/1788/kwaakje24vz.th.jpg]afbeelding][/URL]
3.750,00 vraagprijs.. na oplossen van het bekende kop probleempje.
true, maar op zich, deze goed laten maken en een hooligan fietsje erbijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sommige motoren kunnen we tegen een drupje, zeker als je zwart zijn en een alu frame gecombineerd met aluminium delen hebben. Daar zie je dan niets op qua verweren. Ik heb bovenstaande motor gehad, die stond altijd bij mijn ouders in de tuin. Als het s'nachts stortregende dan moest ik aan het motortje buiten denkenhelemaal alleen in die nattigheid. De man die hem na mij overnam vroeg echter of hij soms altijd binnen had gestaan, want hij zag er nog zo nieuw uit.
![]()
![]()
Die zx9r ziet er wel pimpelijk uitquote:
quote:
Best mooi, maar toch een buiging.quote:
Cool verhaalquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:11 schreef Youssef het volgende:
Heb wel stoppies geoefend bij 40 km/u. Lukte me al aardig om dat ding omhoog te stuiteren, moet alleen wat zachter neerkomen en anders even bagageruimte leeg halen want een dik cyclops slot klettert telkens onder me kont![]()
Achterstandswijk heH volgens die R1100S koperquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:13 schreef Youssef het volgende:Pepijn, je hebt zo een brievenbus waar de huis aan huis kindertjes die de dagbladen bezorgen een hekel hebben
Doe er dan gelijk puma bekleding op.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
true, maar op zich, deze goed laten maken en een hooligan fietsje erbij
Er valt hier gewoon geen ene fuck te doen..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Cool verhaalen ik voel mij nu wel een n00b doordat ik al 12 jaar motor rij en nog nooit stoppie's heb geoefend.
![]()
![]()
Burn out ook al niet..
Je kunt de krant er niet in een beweging in droppen. Je hebt twee handen nodig voor dat soort brievenbussenquote:Achterstandswijk heH volgens die R1100S kopermaar vertel. Hij's best groot .. aan de buitenkant.
![]()
Cool.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:29 schreef Youssef het volgende:
Misschien kan ik je daar later op een meet meer over vertellen![]()
Als je een brievenbus ziet wil je die er in 1x lekker doorheen tyfen. Moet dus een simpel klepje zijn waar je het puntje van de krant onder kan zetten, een douw tegen geven en dan gaat het klepje omhoog en glijdt de krant erin. Ervaring met dergelijke brievenbussendie jij hebt is dat het dan totaal niet werkt, omdat de klep te groot is, dus de krant kan niet in 1 x door de gleuf heen glijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Achterstandswijk heH volgens die R1100S kopermaar vertel. Hij's best groot .. aan de buitenkant.
![]()
1 arm waar kranten overheen liggen, andere hand waar je ze allen in kan schuiven. Dat zijn de beste wijken... en elke brievenbus die ook maar ietwat klemt daarvan wordt de eigenaar vervloekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gebruikte toch echt 2 handenen ik liet de krant er nooit insteken.
Gaf weer tochtoverlast bij de mensen dacht ik.![]()
Zelfs met die borstels zat ik te duwen totdat hij op de mat viel. En dat 650 kranten lang.
Was een aardig wijkje om te doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |