Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Dada het volgende:
[..]
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zien
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef PeRi het volgende:
Sorry Dada.
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!. Ze had ook heel lang met Michiel Huisman, toch?
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte bandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Terence is leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
http://theband.hiof.no/ Oh maar dat klinkt nog best okay!
Mja, heb r een keer bij 6pack gezien, toen deed ze een zonnebloem na. Dat was welquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
Het zal wel een goeie band zijn dan met zo'n originele naamquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte band
You really do me adore me now, don't you!?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]PeRi
Wel lastig zoeken he
Geweldige band
Ik adoreer geen Engels sprekende Nederlandersquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:38 schreef PeRi het volgende:
You really do me adore me now, don't you!?
Eerst google hit op The Band.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
En ik ga volgende week naar Dear Wendy.. Script van Lars von Trier, regie door Thomas Vinterberg. Klinkt goed.
.
Je hebt SC toch niet gedownload he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Been there, done that.
Sin City, een van de gaafste die ik dit jaar gezien heb. En Dear Wendy is ook lief, maar ik had hogere verwachtingen ervan.
Is dat die film metquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
Denk je zo over elke film of zou ze er in den beginne wel inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
ondanks dat. Nicole Kidman.
. er niet in zit.
Ik weet niet of Elisha (wat ik maar een overgewaardeerde babe vind) erin zit, maar Jessica wel. Net als Rosario Dawson en Alexis Bledel en Brittany Murphy.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is dat die film metElisha Cuthbert
en Jessica Alba?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |