als je maar genoeg betaald mag je overal aan zitten hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef tong80 het volgende:
Man ik haat het feit dat ik er van m'n leven niet meer mag aankomen
Blauw, Rood, allebei kutquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk kunnen wij de Rooien nog even een klotemiddag bezorgen zaterdag.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Erg mooi. Had de BBC dit gemaakt zouden ze zeggen dat we zoiets in Nederland nooit zien.
uit de hoofdklasse kun je niet promoveren, lieverdquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vraagje: als die ene nou kampioen is, zijn die dan gepromoveerd en zijn deze wedstrijd dan verleden tijd?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:31 schreef Bjoro het volgende:
heerlijk die homo´s met hun vrouwelijke kanten![]()
Wil je weer 5 antwoorden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
Moet dat nou 4 x gezegd worden lieverds.
Maar waar doe je het dan om als je niet kan promoveren. Is er ook amateur Tsjempjons Liek?
Ja, en Sjors Frohlich belde of jij daar ff een verslagje van wilde maken...ze spelen morgenavond om 19:30u uit tegen de amateurkampioen van Schotlandquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
Moet dat nou 4 x gezegd worden lieverds.
Maar waar doe je het dan om als je niet kan promoveren. Is er ook amateur Tsjempjons Liek?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, en Sjors Frohlich belde of jij daar ff een verslagje van wilde maken...ze spelen morgenavond om 19:30u uit tegen de amateurkampioen van Schotland![]()
Inverness?quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, en Sjors Frohlich belde of jij daar ff een verslagje van wilde maken...ze spelen morgenavond om 19:30u uit tegen de amateurkampioen van Schotland![]()
Ja, uit Aberdeen !quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Inverness?
Argon is volgens mij kampioen van de zondagquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De kampioenen van de zaterdaghoofdklassen A,B en C voetballen aan het eind in een poule 6 wedstrijden tegen elkaar. De winnaar van de poule is algeheel zaterdag kampioen. (Dit jaar ASWH van Methodmich) Bij de 3 zondaghoofklassen gaat het volgens hetzelfde recept. Uiteidelijk spelen de beide kampioenen tegen elkaar om uit te maken wie de beste amateurclub van Nederland is.
klopt en als ik Mich z´n post goed heb onthouden spelen ze 4 juni in Mijdrechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Argon is volgens mij kampioen van de zondag
Nick plaagt mij al jaren omdat ik dat woord volgens hem verkeerd uitsprak toen wij er waren en ik kan me nog herinneren dat ik daar tandenstokers ging kopen en in de drogisterij vroeg: "do you have tandstickors"quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, uit Aberdeen !
Kijk je bent in ieder geval al een beetje voorbereid !![]()
tandstickors betekent toch "tandplak", suffiequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick plaagt mij al jaren omdat ik dat woord volgens hem verkeerd uitsprak toen wij er waren en ik kan me nog herinneren dat ik daar tandenstokers ging kopen en in de drogisterij vroeg: "do you have tandstickors"![]()
Jij bent net zo dom drollo, het is Zweeds voor lucifers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tandstickors betekent toch "tandplak", suffie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |