Ja, uit Aberdeen !quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Inverness?
Argon is volgens mij kampioen van de zondagquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De kampioenen van de zaterdaghoofdklassen A,B en C voetballen aan het eind in een poule 6 wedstrijden tegen elkaar. De winnaar van de poule is algeheel zaterdag kampioen. (Dit jaar ASWH van Methodmich) Bij de 3 zondaghoofklassen gaat het volgens hetzelfde recept. Uiteidelijk spelen de beide kampioenen tegen elkaar om uit te maken wie de beste amateurclub van Nederland is.
klopt en als ik Mich z´n post goed heb onthouden spelen ze 4 juni in Mijdrechtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Argon is volgens mij kampioen van de zondag
Nick plaagt mij al jaren omdat ik dat woord volgens hem verkeerd uitsprak toen wij er waren en ik kan me nog herinneren dat ik daar tandenstokers ging kopen en in de drogisterij vroeg: "do you have tandstickors"quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, uit Aberdeen !
Kijk je bent in ieder geval al een beetje voorbereid !![]()
tandstickors betekent toch "tandplak", suffiequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick plaagt mij al jaren omdat ik dat woord volgens hem verkeerd uitsprak toen wij er waren en ik kan me nog herinneren dat ik daar tandenstokers ging kopen en in de drogisterij vroeg: "do you have tandstickors"![]()
Jij bent net zo dom drollo, het is Zweeds voor lucifers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tandstickors betekent toch "tandplak", suffie![]()
Steenkolen Engelsquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb een collega en als die met mijn Europese collega's praat, dan gebruikt 'ie ook een apart soort Engels ....
That will say = Dat wil zeggen
He is saying yes with his head = Hij knikt ja
The after year = het najaar
Etc etc etc
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef Bjoro het volgende:
of aan de telefoon.....
you are speaking with...... ook zo´n knaller
ik haal die 2 altijd door elkaar.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent net zo dom drollo, het is Zweeds voor lucifers.
jep en ohja..naja hopen dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Over de rooien en de blauwen?
Misschien dat 'ie morgen bij http://www.uitzendinggemist.nl staat
Watquote:
Optiefen met je Grolschquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:31 schreef Bananenman het volgende:![]()
::D:D:D:D::D:D:!1111!!!
![]()
:d;;d::D:D
![]()
:D:D:D
EN DAN GEWOON NOG EENTJE KOPE NWEETJEWEL!!!:;d;D:D::D
![]()
:D:D
DAN HEJJE DR 4::D:D;d ;D ::D
![]()
:::
:DD
[..]
Optiefen met je Grolsch
Zal ik morgennacht gaan posten hierquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:34 schreef Suijk het volgende:
Zeg, Hools wordt toch geen ONZ biertopic he.![]()
Bier nietquote:
Ah, moet hem nog zien. Hoe was ie?quote:
Hup hup, naar bed!quote:
Kut.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, moet hem nog zien. Hoe was ie?
Wist ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bier niet:D:D:D:DDDDDDD::D::::D:D:D:D:DD::D:D:D:D:D:
dit wel typisch onzin gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|