3 vriendinnen van mij (leraressen)quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Om 20.25 een mooie docu op 2 trouwens.
En sientje, welke meiden ga je halen?
Ik vraag dan altijd of ze een bloesje willen aantrekken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja man. Sta je te wachten op de bus bij het station. Weet je niet waar je kijken moet. Van links en rechts schieten de half blote borsten langs je netvlies.
Bah he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ja man. Sta je te wachten op de bus bij het station. Weet je niet waar je kijken moet. Van links en rechts schieten de half blote borsten langs je netvlies.
EN als ze dan nog een redelijk lichaam hebben (ben niet zo kieskeurig)quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik haat het feit dat ik er van m'n leven niet meer mag aankomenquote:
Adrie de Graaf heeft het woord. Waarschijnlijk familie van de fameuze Jaan de Graaf die samen met de andere spelers van DE Ijselmeervogels sportploeg van het jaar werd in 73. Ze haalden de halve finale van de KNVB beker.quote:
Precies hij ging naar AZ in z'n nadagen heeft het nooit echt gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:35 schreef SCH het volgende:
En niet op zondag speelde
Het is de meest sucesvolle amateurclub in de historie. 12 keer landskampioen worden is niet niks. Vanaf 48 werden ze in elk decennium minimaal één keer kampioen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Is er trouwens geen geld bij de IJsselmeervogels? Want je hoort zo vaak dat ze vrij ver komen in die toernooien en veel kampioen zijn geworden, waarom nooit die stap verder.
Maar is er dan geen geld voor de hogere stap? Want ze zouden toch wel middenmoter kunnen zijn in de GGD?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de meest sucesvolle amateurclub in de historie. 12 keer landskampioen worden is niet niks. Vanaf 48 werden ze in elk decennium minimaal één keer kampioen.
Ze kunnen nog wel winnen van Feyenoordquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar is er dan geen geld voor de hogere stap? Want ze zouden toch wel middenmoter kunnen zijn in de GGD?
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel winnen van Feyenoord![]()
Zondags zitten ze in de kerk VoreGquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar is er dan geen geld voor de hogere stap? Want ze zouden toch wel middenmoter kunnen zijn in de GGD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |