Ik gok op Simoni.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
CD: Logh - A Sunset Panorama
Ik denk en hoop dat Savoldelli het houdt, wat jij Golfer?
BBQ kan je zelf maken! Gewoon een winkelwagentje op z'n kop zettenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook maar eens een bbq kopen.
Ja ik ben zo'n droplul die die dingen koopt als iedereen ze wil en ze dus heel duur zijn.
Hallo, ik ben geen student meer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
BBQ kan je zelf maken! Gewoon een winkelwagentje op z'n kop zetten
ik heb er eentje 'geleend' van mijn vaderquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Ja ik ben zo'n droplul die die dingen koopt als iedereen ze wil en ze dus heel duur zijn.
Beroep: Ingquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo, ik ben geen student meer...
Tsk.
Paar bakstenen, hoopje grind, ovenrooster = hoppaquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Dat beroep zal ik nog eens aanpassen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beroep: Ing
Dan bouw je er toch lekker zelf een...
hier zo ookquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik overweeg sterk om morgen de hele dag op het Rembrandtplein te gaan hangen met Jawi
Aldus onze Golfer Paulusmaquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Intussen is hier aan de kust de wind naar het westen gedraaid. Zon is weg, wolkjes en de temperatuur is gezakt tot 20 graden.
Star Warsquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zometeen eten en daarna naar Star Wars. Zal me morgen wel opbreken tijdens de lessen, maar it's worth it.
Die is pas klaar om 11 uur hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Star Wars.
Maar waarom zou dat opbreken tijdens de lessen dan? Fimpje kan toch geen kwaad.
Goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef JaWi het volgende:
Hoe gaat ie met de examens VoreG?
Zijn jullie vrindjes?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik overweeg sterk om morgen de hele dag op het Rembrandtplein te gaan hangen met Jawi
Ik. Maar goed, dat heb ik al eens eerder gezegd. En niet te vergeten kan er meer en lekkerder bier gedronken worden in de zomer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:51 schreef Spideyman het volgende:
Wa´k me dus afvroeg he, waarom stopt het voetbalseizoen in mei, en niet gewoon lekker in november? in de winter hebben we nu een winterstop, maar die kan net zo goed gebruikt worden als het begin/einde van het voetbalseizoen. In de zomer kan er heerlijk in de zon gevoetbald worden, wedstrijden kunnen meer uitgesmeerd worden over het seizoen en het blijft langer licht zodat duels eventueel ´s avonds kunnen worden gespeeld.
Who´s with me?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef Suijk het volgende:
Im with you, spidey!
Klinkt okay. Komt wel goed, ik had een 4,6 op mijn eindlijst voor wiskundequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Goed, Wiskunde is het enige waar ik een onvoldoende voor kan hebben en morgen dan nog Aardrijkskunde en maandag Economie en woensdag M&O. Maar op M&O kan ik niet zakken omdat het mijn 2e extra vak is.
Psies! Heerlijk in de blote bast een biertje op terrasquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik. Maar goed, dat heb ik al eens eerder gezegd. En niet te vergeten kan er meer en lekkerder bier gedronken worden in de zomer.
Ik sta nu een 5,9. Dus dat ik gemiddeld nog een 4 kom te staan lijkt me sterkquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt okay. Komt wel goed, ik had een 4,6 op mijn eindlijst voor wiskunde.
Daaromquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, anders ga je geen vrouwtjes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |