Ik gok op Simoni.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
CD: Logh - A Sunset Panorama
Ik denk en hoop dat Savoldelli het houdt, wat jij Golfer?
BBQ kan je zelf maken! Gewoon een winkelwagentje op z'n kop zettenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook maar eens een bbq kopen.
Ja ik ben zo'n droplul die die dingen koopt als iedereen ze wil en ze dus heel duur zijn.
Hallo, ik ben geen student meer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
BBQ kan je zelf maken! Gewoon een winkelwagentje op z'n kop zetten
ik heb er eentje 'geleend' van mijn vaderquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Ja ik ben zo'n droplul die die dingen koopt als iedereen ze wil en ze dus heel duur zijn.
Beroep: Ingquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hallo, ik ben geen student meer...
Tsk.
Paar bakstenen, hoopje grind, ovenrooster = hoppaquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:39 schreef Suijk het volgende:
Dat beroep zal ik nog eens aanpassen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beroep: Ing
Dan bouw je er toch lekker zelf een...
hier zo ookquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:37 schreef Bananenman het volgende:
Ik overweeg sterk om morgen de hele dag op het Rembrandtplein te gaan hangen met Jawi
Aldus onze Golfer Paulusmaquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:24 schreef golfer het volgende:
Intussen is hier aan de kust de wind naar het westen gedraaid. Zon is weg, wolkjes en de temperatuur is gezakt tot 20 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |