Was het wel koudquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:35 schreef pascalheister het volgende:
Goedeavond
zo kom ik thuis staat er op me bureau een sixpack Palm, wat een lieve ouders heb ik ook
idd niet te gelovenquote:
Erg he?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
k kan die docu over t Heiseldrama niet met droge ogen kijken
ja idd, maar ik zie ook niet al die mensen zo vredig het stadion verlatenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd niet te geloven
en daarna gewoon spelen
k heb echt met de tranen in mn ogen zitten kijken, vooral t eerste deelquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
Het idee dat het alweer 20 jaar geleden is.
Ik kan het me nog als de dag van gisteren allemaal herinneren die afschuwelijke beelden op de TV met het commentaar van Reitsma erbij en die idiotie om die wedstrijd toch door te laten gaan.
ja k weet t niet, maar om nu te ggaan voetballen terwijl de lijken om de hoek liggenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja idd, maar ik zie ook niet al die mensen zo vredig het stadion verlaten
ja maar de helft van het stadion wist niet wat er precies gebeurd was. 60000 mensen in rep en roer daar hou je niks aan. Ik snap niet dat ze het ooit in dat stadion hebben kunnen houden in die status die het had.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k weet t niet, maar om nu te ggaan voetballen terwijl de lijken om de hoek liggen
ja wat een puinzooi. volgende week bij de Studio Sport documantaire de ramp in Bradfordquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja maar de helft van het stadion wist niet wat er precies gebeurd was. 60000 mensen in rep en roer daar hou je niks aan. Ik snap niet dat ze het ooit in dat stadion hebben kunnen houden in die status die het had.
ook al weer 20 jaar geleden, die grote vuurzee, kan het nog wel herinneren die beeldenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wat een puinzooi. volgende week bij de Studio Sport documantaire de ramp in Bradford
ja was 2 voor het Heiseldramaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook al weer 20 jaar geleden, die grote vuurzee, kan het nog wel herinneren die beelden
senk joe!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
hehe eindelijk kom k DG weer eens tegen ind e nacht, nou k wacht al de hele week dus bij deze van harte gefeliciteerd met de FA cup
* golfer bant geen users.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
Lees ik net het bantopic en daarbij lees ik een bericht waarmee ik golfer even mee moet feliciteren
Ja kut,dankzij jou,het werd een keertje tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer bant geen users.
Dat doen de FA's.
had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
senk joe!
Zware week achter de rug waar ik steeds voor half 1 al op bed lag.
Afgelopen weekend totaal niet geslapen en dat hakt er in
ouwelullen dagen opgenomen ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden
maar nu ga ik mijn wekker gaat weer om 6.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |