De oplossing --> vers bier met schuimkraag, als dáár kringetjes op komen is ze echt te dikquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:22 schreef BB-King het volgende:
Ik vind een vrouw te dik als er kringetjes in mijn glas water tevoorschijn komen als ze loopt.
Hmm, dan maar niet op de wip met haar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:24 schreef SlimShady het volgende:
- Als je samen op de bank zit, en zij zit lager dan jou.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef Teringjakkie het volgende:
Als ze planeten begint aan te trekken.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef Teringjakkie het volgende:
Al Bundy?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:35 schreef vilnius.inside het volgende:
"A fat woman walked into the shoe store today. She was so fat, she had three smaller women orbiting around her."
![]()
wtf is dat?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:40 schreef ArmaniMania het volgende:
Als een vrouw op pridemeid gaat lijken, dat is het al te laat.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
- Als ze op dieet gaat en McDonald's failiet gaat
- Als ze op het strand ligt en milieu-activisten proberen haar terug in zee te rollen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:38 schreef bonke het volgende:
als je brood mee moet nemen om der om heen te kunnen lopen
Damn! Zulke kinderen moeten ze eigenlijk de toegang ontzeggen, voor hun eigen bestwil.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
Als ze tijdens een bevalling dit kind op de aarde werpt:
[afbeelding]
In theorie doet elk massadeeltje datquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef Teringjakkie het volgende:
he, dit is ONZ hequote:Op donderdag 26 mei 2005 18:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
In theorie doet elk massadeeltje dat![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Qweck het volgende:
Als ze stopt met zeuren dat ze te dik is.
Oei, dan is ze waarschijnlijk morsdoodquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Qweck het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef -Numlock- het volgende:
Als je met haar naar de bioscoop gaat en groepskorting krijgt.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef -Numlock- het volgende:
Als je met haar naar de bioscoop gaat en groepskorting krijgt.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:28 schreef neegij het volgende:
Ik vind het ook erg als je met een dikke vrouw in de lift stapt en je op nummer 7 drukt..... en er gebeurd niks....
Over overdreven gesprokenquote:
Hahahahahahahahahahaha dit is met afstand de beste!!!!!! Namens Neegij...... gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Als de gemeente haar schaamhaar bijwerkt...
Ik wil het niet eens over haar anus hebben....... ik zit hier met tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:33 schreef Teringjakkie het volgende:
Haar navel word officieel als zwart gat gezien.
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Qweck het volgende:
Ga jij eens heeeeel gauw hamburgers eten....quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)
en de emancipatie gaat doorquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)
Ik zou eerder zeggen, als je een duikplank nodig hebt om daar te komen vanaf haar navel....quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze haar kut niet meer kan zien.
Die gaan niet zo verquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ze een boomerang moet gebruiken om haar riem om te doen.
Je hebt helegaar gelijk. Ik kan er ook wel om janken. Je zal maar een dikke vrouw zijn en jezelf terugvinden in een folder over bergbeklimmen.....quote:
Mwhahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Je hebt helegaar gelijk. Ik kan er ook wel om janken. Je zal maar een dikke vrouw zijn en jezelf terugvinden in een folder over bergbeklimmen.....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Als de stranden van Indonesië leeg lopen als zij het water in loopt.
MCDonnaldsquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
Als ze tijdens een bevalling dit kind op de aarde werpt:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |