Over overdreven gesprokenquote:
Hahahahahahahahahahaha dit is met afstand de beste!!!!!! Namens Neegij...... gefeliciteerd !!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Als de gemeente haar schaamhaar bijwerkt...
Ik wil het niet eens over haar anus hebben....... ik zit hier met tranen in mijn ogenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:33 schreef Teringjakkie het volgende:
Haar navel word officieel als zwart gat gezien.
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:11 schreef Qweck het volgende:
Als ze stopt met zeuren dat ze te dik is.
Ga jij eens heeeeel gauw hamburgers eten....quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)
en de emancipatie gaat doorquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
* djenneke meldt (zeurt nooit over te dik zijn)
Ik zou eerder zeggen, als je een duikplank nodig hebt om daar te komen vanaf haar navel....quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze haar kut niet meer kan zien.
Die gaan niet zo verquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Als ze een boomerang moet gebruiken om haar riem om te doen.
Je hebt helegaar gelijk. Ik kan er ook wel om janken. Je zal maar een dikke vrouw zijn en jezelf terugvinden in een folder over bergbeklimmen.....quote:
Mwhahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:06 schreef tweespraak het volgende:
[..]
Je hebt helegaar gelijk. Ik kan er ook wel om janken. Je zal maar een dikke vrouw zijn en jezelf terugvinden in een folder over bergbeklimmen.....![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Als de stranden van Indonesië leeg lopen als zij het water in loopt.
MCDonnaldsquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef Ayaxola het volgende:
Als ze tijdens een bevalling dit kind op de aarde werpt:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |