Omdat je mijn persoon beoordeelt op grond van beschrijving die past op een site waar je verhalen en gedichten kunt publiceren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:17 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Waarom geloof ik niet dat jij verzot bent op alcohol

Eigenlijk ben je net zoals wouter bosquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Omdat je mijn persoon beoordeelt op grond van beschrijving die past op een site waar je verhalen en gedichten kunt publiceren.
(valt te begrijpen hoor... niets is echter zo misleidend als het Internet)

Wat heeft het er mee te maken waar je je beschrijving neerzet? Hij kijkt naar je andere eigenschappen en concludeert op basis daarvan dat "ik hou van alcohol" een zeer onwaarschijnlijke kwaliteit in dat rijtje is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]
Omdat je mijn persoon beoordeelt op grond van beschrijving die past op een site waar je verhalen en gedichten kunt publiceren.

Ik baseer het op het feit dat je endocrinologie gaat studeren .. Maar hoe kom je daar op??quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:21 schreef Mr.Trelawney het volgende:
[..]

* Eens is , het leek wel of ze moesten bezuinigen op de inktquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef m021 het volgende:
Wat een antwoordformulier kregen we...
Voor een open vraag waar ik wel 4 regels ofzo voor nodig had, moest ik het antwoord op die drie miezerige lijntjes invullen, en er stond bij dat je niet buiten de regels mocht schrijven.
* dient klacht in

ja ik zag het ook meteen dat is dus duidelijk een vage vraagstelling. Ik denk je zal ze wel allemaal gebruiken. Ik heb dus bij die Prof 1, 3 ,4 en 5 en bij die andere 1,2 en 4. Volgens mij klopt er geen reet van die vraag. OFtwel.. 2 punten erbij voor iedereenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:02 schreef peejdorie het volgende:
ik had die vraag waar je van die 2 brievenschrijvers (michael en nog zo iemand) een standpunt moest opschrijven fout geinterpreteerd, dacht 2 standpunten per schrijver
ze hadden het ook een beetje vaagjes dr neer gezet heur..
maar als ze het eerste antwoord goed tellen heb ik toch nog een punt, want had bij de ene 1 en 5 en bij de andere 2 en 4
dat is toch zo, als je meerdere antwoorden geeft dat de eerste telt?

Oh, mocht dat niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:23 schreef m021 het volgende:
Wat een antwoordformulier kregen we...
Voor een open vraag waar ik wel 4 regels ofzo voor nodig had, moest ik het antwoord op die drie miezerige lijntjes invullen, en er stond bij dat je niet buiten de regels mocht schrijven.
* dient klacht in

Klagen zou ik zeggen, je hebt kans dat ze je naaien en de antwoorden die je buiten de lijntjes hebt geschreven niet meetellen...quote:

Ik ookquote:

Daarom vraag ik ook express 3 blaadjes bij wiskundequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
* Eens is , het leek wel of ze moesten bezuinigen op de inkt![]()

Ik ernaast, onder en boven incl. hulplijntjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ook.. ik heb er zo heel zielig een woordje aan de rechterkant onder de zin bij gekalkt ..

ex·tra·po·le·ren (ov.ww.)quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ernaast, onder en boven incl. hulplijntjes
Ook klagen voor het gedeelte van Tekst 5, woorden invullen. Te vaak B achter elkaar waardoor je de antwoorden niet kon 'extrapoleren'. [afbeelding]![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |