lekker met je ventilatortje aanquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:57 schreef paultjuhhh het volgende:
NIET ZO KLAGEN OVER VERBRANDEN WEES BLIJ DAT JE DE HELE DAG BUITEN HEBT GEZETEN, IK ZIT BINNEN JA![]()
![]()
Dan was je aardig lelijk gevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef TR08 het volgende:
Ik heb vorig weekend gefietst en nu heb ik een nieuw voorhoofd
Nee de zon viel....op mijn hoofdquote:
koudquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Wees blij dat je buiten kan zitten!
Ik zit binnen, in de verzengende hitte en de airco mag niet aan omdat mevrouw moeder van de baas het anders koud krijgt
Het probleem bij mij is altijd dat ik, als ik buitenzit, nergens last van heb. Het is alleen wat lichtrood...heb ik daarna een tijdje binnen gzeten is het ineens heel rood en doet het pijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:58 schreef Kriebbel het volgende:
Niet in slaap vallen wil ook wel helpen, dan kun je optijd uit de zon
ben je een slangquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:03 schreef TR08 het volgende:
[..]
Nee de zon viel....op mijn hoofd
De paar dagen daarna kreeg ik op geheel natuurlijke wijze een nieuw glad velletje
Nou, 'bang'. Maar ik ben niet zo van het 'gezonde bruine kleurtje'.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
is er niemand bang voor huidkanker eigenlijk?
Dat gebeurt alleen maar bij overgevoelige mensen volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat, huidkanker of bang zijn voor huidkanker?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef -Numlock- het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen maar bij overgevoelige mensen volgens mij![]()
huidkankerquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat, huidkanker of bang zijn voor huidkanker?
Nou, mensen met een gevoelig huidtype lopen wel wat meer risico, ja.quote:
Nee, ik hoorde afgelopen week nl iets op tv hierover...weet alleen niet meer precies hoe het zat, maar scheen dat in zonnebrand-olie ook weer iets zit wat niet zo goed is en juist in uv-stralen, als je dat op je huid krijgt maak je iets aan tegen verschillende soorten kanker, waaronder dus ook huidkankerquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het duurt gewoon een tijdje voordat een verbranding zich ontwikkelt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:04 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is altijd dat ik, als ik buitenzit, nergens last van heb. Het is alleen wat lichtrood...heb ik daarna een tijdje binnen gzeten is het ineens heel rood en doet het pijn
En ja, wat is het toch heerlijk als je niet hoeft te werken op zo'n dag
ja ok, maar da's dan wel irritant dat je dus buiten niet zo snel ziet hoe erg je verbrandquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:13 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Het duurt gewoon een tijdje voordat een verbranding zich ontwikkelt.
Ooit een slang zien fietsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ben je een slang![]()
![]()
![]()
![]()
je wordt wel melig van de zon
Oma's is ook goed hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je hoeft maar het woord 'zusje' te laten vallen...
Anthony Kamerlingquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je hoeft maar het woord 'zusje' te laten vallen...
rot op hufterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ben gewoon klerebruin geworden, van top tot teen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:08 schreef Etcetera het volgende:
raampje open, airco aan,
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ben gewoon klerebruin geworden, van top tot teen.
*insert uitlachsmileyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:08 schreef Etcetera het volgende:
heb me braaf ingesmeerd met factor 15. zitten we in de auto, raampje open, airco aan, heerlijk....
en wie is er verdomme verbrandrechterschouder is rood
![]()
m'n zus wordt altijd zo'n neger, m'n vriend wordt bruin en ikke.....niet eerlijk
![]()
ik smeer me ook uitgebreid in als ik in de zon gaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
Ik verbrand alleen maar als ik me niet insmeer en aangezien ik niet in de zon ga als ik geen zonnebrand meeheb, en er zelfs dan maar hooguit 1 uur inblijf, verbrand ik tegenwoordig niet meer. Verbranden betekent domweg je niet goed voorbereiden. Oja, en niet alleen een rode huid is een teken van huidbeschadigin, maar ook dat ' gezonde bruine kleurtje' is gewoonweg een teken dat je huid is aangetast door de zon. Maar hey, zelf weten hoor. Maar zeur niet als je op je 30ste al -tig rimpels hebt en op je 50ste een strippenkaart voor de dermatoloog.
whehehe, ik weet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:18 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
![]()
morgen wordt het hier alleen 's ochtends mooi weer. ga gewoon op tijd opstaan om ook eens in de zon te gaan hangen![]()
paar jaar geleden was niemand bang voor rimpels door de zon, En nu opeens wordt er door iedereen gewaarschuwd voor de zon,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
Ik verbrand alleen maar als ik me niet insmeer en aangezien ik niet in de zon ga als ik geen zonnebrand meeheb, en er zelfs dan maar hooguit 1 uur inblijf, verbrand ik tegenwoordig niet meer. Verbranden betekent domweg je niet goed voorbereiden. Oja, en niet alleen een rode huid is een teken van huidbeschadigin, maar ook dat ' gezonde bruine kleurtje' is gewoonweg een teken dat je huid is aangetast door de zon. Maar hey, zelf weten hoor. Maar zeur niet als je op je 30ste al -tig rimpels hebt en op je 50ste een strippenkaart voor de dermatoloog.
Ik smeer me de eerste dag nooit in, aangezien ik dan verbrand en daarna gewoon bruin wordt. Gaat het tenminste wat snellerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
*steekt z'n handje mee omhoog*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef stephanie_xx het volgende:
*Steekt hand omhoog*
Een half uurtje in de zon!!![]()
![]()
Gelukkig valt het mee!
Echte echte nerds hebben een zonnehemel aangesloten en de laatste drivers ervoor geinstalleerd. Tegen de winterdepressie. En verbranden door een bugje in de software ook wel eens.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:04 schreef Roi het volgende:
Echte nerds zitten dag en nacht op fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |