Anthony Kamerlingquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je hoeft maar het woord 'zusje' te laten vallen...
rot op hufterquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ben gewoon klerebruin geworden, van top tot teen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:08 schreef Etcetera het volgende:
raampje open, airco aan,
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:15 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ben gewoon klerebruin geworden, van top tot teen.
*insert uitlachsmileyquote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:08 schreef Etcetera het volgende:
heb me braaf ingesmeerd met factor 15. zitten we in de auto, raampje open, airco aan, heerlijk....
en wie is er verdomme verbrandrechterschouder is rood
![]()
m'n zus wordt altijd zo'n neger, m'n vriend wordt bruin en ikke.....niet eerlijk
![]()
ik smeer me ook uitgebreid in als ik in de zon gaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
Ik verbrand alleen maar als ik me niet insmeer en aangezien ik niet in de zon ga als ik geen zonnebrand meeheb, en er zelfs dan maar hooguit 1 uur inblijf, verbrand ik tegenwoordig niet meer. Verbranden betekent domweg je niet goed voorbereiden. Oja, en niet alleen een rode huid is een teken van huidbeschadigin, maar ook dat ' gezonde bruine kleurtje' is gewoonweg een teken dat je huid is aangetast door de zon. Maar hey, zelf weten hoor. Maar zeur niet als je op je 30ste al -tig rimpels hebt en op je 50ste een strippenkaart voor de dermatoloog.
whehehe, ik weet hetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:18 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
![]()
morgen wordt het hier alleen 's ochtends mooi weer. ga gewoon op tijd opstaan om ook eens in de zon te gaan hangen![]()
paar jaar geleden was niemand bang voor rimpels door de zon, En nu opeens wordt er door iedereen gewaarschuwd voor de zon,quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
Ik verbrand alleen maar als ik me niet insmeer en aangezien ik niet in de zon ga als ik geen zonnebrand meeheb, en er zelfs dan maar hooguit 1 uur inblijf, verbrand ik tegenwoordig niet meer. Verbranden betekent domweg je niet goed voorbereiden. Oja, en niet alleen een rode huid is een teken van huidbeschadigin, maar ook dat ' gezonde bruine kleurtje' is gewoonweg een teken dat je huid is aangetast door de zon. Maar hey, zelf weten hoor. Maar zeur niet als je op je 30ste al -tig rimpels hebt en op je 50ste een strippenkaart voor de dermatoloog.
Ik smeer me de eerste dag nooit in, aangezien ik dan verbrand en daarna gewoon bruin wordt. Gaat het tenminste wat snellerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:31 schreef Aventura het volgende:
*steekt z'n handje mee omhoog*quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef stephanie_xx het volgende:
*Steekt hand omhoog*
Een half uurtje in de zon!!![]()
![]()
Gelukkig valt het mee!
Echte echte nerds hebben een zonnehemel aangesloten en de laatste drivers ervoor geinstalleerd. Tegen de winterdepressie. En verbranden door een bugje in de software ook wel eens.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:04 schreef Roi het volgende:
Echte nerds zitten dag en nacht op fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |