Je zult voor altijd bij ons zijnquote:
Wij zijn de kers op de slagroomtaartquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:11 schreef Oviedeee het volgende:
Vind et niks wij staan er geeneens in
Wij hebben dit topictoch wel kleur gegeven al zeg ik het zelf
Lol klinkt alsof ze dood isquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zult voor altijd bij ons zijn![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk![]()
maar had liever gehad dat seedorf gisteren had gewonnen
uhmz, zoiets...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zult voor altijd bij ons zijn![]()
Gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik weet nog goed toen IJlientje voor het eerst hier kwam posten
Dat weet je van mij waarschijnlijk ook nog welquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
LIVERPOOLquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
duidelijk![]()
maar had liever gehad dat seedorf gisteren had gewonnen
Inderdaad, ik vind het ook maar matig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:11 schreef Oviedeee het volgende:
Vind et niks wij staan er geeneens in
Wij hebben dit topictoch wel kleur gegeven al zeg ik het zelf
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
dat meen je niet!quote:
Ik spreek van een schandequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:13 schreef Oviedeee het volgende:
Blinker zeg jij er eens wat van
toen hadden we idd weer veel emmers nodigquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dit was IJlien haar eerste postquote:HAhahhahahah ongelofelijk dit is nog eens tijdverdrijf!!
Ik loop ook stage en moet nog maar drie weken, waarom ontdek ik dit topic nu pas??
Pas ik er ook nog bij??
Helaas welquote:
jeugd sentimentquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit was IJlien haar eerste post![]()
![]()
![]()
Toen noemde ze het nog tijdverdrijf
Ondertussen weet je wel beter he IJlien ??![]()
dat mag ik hopen ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
zeker geweldige voetballerquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gerrard is idd erg goed! die speelde de tweede helft super![]()
Leuk dat je dat hebt opgezochtquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whahahaah geweldig!! mijn eerste postquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
is't a way of lifequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAVE FUN EN TOT SNELLLLLLLLquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
Whahahaah geweldig!! mijn eerste post![]()
Ja nu weet ik wel beter
ik ga er zo echt vandoor!!
Ik ga mijn final stagiairpost typen!!
zal toch niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoop dattie volgend jaar niet bij chelski speelt....
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:15 schreef Ballicious het volgende:
pffff
ja joh?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef Oviedeee het volgende:
*-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik begin maandag met werken bij mijn stagebedrijf
je gaat dan echt iets doen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daaaaaagquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Ik ga er nu echt vandoor! Ik kom zeker nog eens terug!
Veel succes en plezier nog op stage en ik zal jullie missen!
Bedankt voor alles!!!!
![]()
Special thanks to Jitz.. dank je wel![]()
![]()
Spreek je snel
jahquote:
Fijne vakantie!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Bedankt voor alles!!!!
![]()
![]()
Spreek je snel
Huilie huilie huiliequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Bedankt voor alles!!!!
![]()
![]()
Spreek je snel
Special thanks to mequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Bedankt voor alles!!!!
![]()
![]()
Spreek je snel
Jup snel terug komen!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
IJlientje bedankt !
IJlientje bedankt !
We zullen je missen
Bedankt voor de tijd dat je hier hebt doorgebracht, het was echt geweldig !!!
Kom gerust nog eens langs als je ons teveel gaat missen
Daaag!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Bedankt voor alles!!!!
![]()
![]()
Spreek je snel
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef c0mpleX het volgende:IJlien, IJlien.. wij hopen je hier nog vaak terug te zien
Dextors laboretryquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef leolinedance het volgende:
Veronica -> Dexy's midnight runners.....wie weet de titel?
haha das niet slecht...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
welnee!maar ik krijg dan wel iets meer geld
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jah
*-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*- *-*-*-
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef IJlien het volgende:
Lieve stagiairs
Bedankt voor alles!!!!
![]()
![]()
Spreek je snel
Nooit we moeten door... juist VOOR IJlienquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef snellejelle het volgende:
en t topic gaat dood slaan na dit verlies
dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef snellejelle het volgende:
en t topic gaat dood slaan na dit verlies
pffquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
haha das niet slecht...
als het meezit heb ik binnenkort ook nog meer werk, stage, mac en programmeur bij kennis.. en ik werk nu al meer dan 50uur per week
zo rond half juli zal dit topic doodvallen denkquote:
zou hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
zo rond half juli zal dit topic doodvallen denk
Die is de homo aan het uithangen op zn stagequote:
Die was er al uit gehaald, ik heb hem er niet uitgehaaldquote:
leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
Lol, iedereen is ontslagen hier op het werk.
Ik zit nu alleen met m'n baas de laatste weken
serieusquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
hehe, goed voor elkaar danquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nu kan ik nog meer ongemerkt spellekes spelen
ja sorry maar ik verveel me ook zo ontiechelijkquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oviedeee
mijn pc bleef ook steeds hangen
Komt natuurlijk omdat jij zo hard werkt, nu heeft je baas door dat al zn medewerkers weg kunnen en neemt hij voortaan alleen nog maar stagiairsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
Neenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
ik moet de maand jullie ook nogben ik dan alleen in dit topic
nog een maand? ik nog 6 wekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
Ik heb het toch al met Jonker besprokenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nu kan ik nog meer ongemerkt spellekes spelen
de 1ste dag ervan iig nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
ik heb mijn pc op mn bureau staan.. vind ik wat veiliger dan hangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oviedeee
mijn pc bleef ook steeds hangen
Ga de kranten opruimen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ja sorry maar ik verveel me ook zo ontiechelijk![]()
Ik moet nog 3 wekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Houniet het volgende:
Vraag 't, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zin in ijs, wanneer gaat mn collega nou eens ijs halen
nog 11 dagen(7x werkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog een maand? ik nog 6 weken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb mijn pc op mn bureau staan.. vind ik wat veiliger dan hangen![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:26 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb mijn pc op mn bureau staan.. vind ik wat veiliger dan hangen![]()
ja ik ook, alleen 6 weken klinkt zo langquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog een maand? ik nog 6 weken
Neuh dat is geen optiequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:27 schreef snellejelle het volgende:
en hij liep wer vast, zou ik soms ana het werk moeten?
Tis dak geen collega ben... anders was ik lekker italiaans ijs voor je gaan halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb zin in ijs, wanneer gaat mn collega nou eens ijs halen
24 (werk)dagen en 3 uurquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja ik ook, alleen 6 weken klinkt zo lang
welke smaak is dat? met stukjes?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:27 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tis dak geen collega ben... anders was ik lekker italiaans ijs voor je gaan halen
smaak: iig MALAGA![]()
![]()
![]()
die van mij moet al weken worden nagekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Oviedeee het volgende:
Ik moet nog steeds me stageverslag maken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Oviedeee het volgende:
graagquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zal ik jou eens lekker in je bek schijten?
Jup is kei lekker... italiaans ijs is zowieso lekker..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
welke smaak is dat? met stukjes?
ik lust wel after eight ijs
ik lach er ook omquote:
Wat zeg je nouquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
poepe in een ouwe schoenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef c0mpleX het volgende:
weet je wat ik ga doen?
oe, opzich geen slecht idee.. ik help je welquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Varken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik lust niet met stukjes (behalve chocolade stukjes)quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jup is kei lekker... italiaans ijs is zowieso lekker..
Ijs maken : Ja![]()
![]()
![]()
Voetbal : Neen![]()
![]()
Ja is met choco stukjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik lust niet met stukjes (behalve chocolade stukjes)
Ik ga ook maar eens een spelletje doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:31 schreef Blinker het volgende:
Nouja, ik ga weer ff gamen.
ik zeven en dan zit ik op de 400quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet nog 58 posts en dan zit ik op de 4000
zelluf bijhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:32 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik weet nie waar ik me dag aantal kan zien...
* jitzzzze heeft net een lekker bakkie gehaaldquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear, je moet nu ook geen koffie drinken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das geen auto.... Dodge ramvanvoor echte manne
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das geen auto.... Dodge rampvanvoor echte manne
Weet je wat zo'n ding kost aan benzine alleen alquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Das geen auto.... Dodge ramvanvoor echte manne
[afbeelding]
Maar ik had dorst en geen zin in waterquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear, je moet nu ook geen koffie drinken
jus d'orangequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik had dorst en geen zin in water
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
je zou haast denken dat je er iets mee moet compenseren...
Neh dat nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
je zou haast denken dat je er iets mee moet compenseren...
idd daar komt ijsmeis op af..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we gaan het toch niet weer over auto's hebben, he
koffie is slecht, vochtafdrijvend. dus dat moet je niet drinken als je dorst hebt. je kan beter thee drinken, vooral met deze temperatuur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik had dorst en geen zin in water
Ga in nijmegen wonen ofsow...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n ding kost aan benzine alleen alDat is totaal niet economisch
Dat zou jij al ondernemer toch moeten weten
Jitz jij hebt een banaan in je oor, jij bent altijd stoerquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een oude, gare fiets. Ben ik nu ook stoer?
dat moeten we niet hebbenquote:
truequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz jij hebt een banaan in je oor, jij bent altijd stoer![]()
waar wil je t over hebben?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
we gaan het toch niet weer over auto's hebben, he
Maar koffie is lekker en thee nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
koffie is slecht, vochtafdrijvend. dus dat moet je niet drinken als je dorst hebt. je kan beter thee drinken, vooral met deze temperatuur.
golfquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij begrijpt wat ik bedoel
Ik heb een gazellequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een oude, gare fiets. Ben ik nu ook stoer?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz jij hebt een banaan in je oor, jij bent altijd stoer![]()
je kan mij niet vertellend at die bedrijfskoffie lekker isquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar koffie is lekker en thee niet
kapotquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
waarom doet pagina 2 van deze topic het niet?
Daar zijn ze ook zo zeikerig op dat soort wagens..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op?
Wat een belachelijke reactie![]()
Same herequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
Die dauwe egberts machientje hier is echtquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kan mij niet vertellend at die bedrijfskoffie lekker is
mjahquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ook al lang niet meer gezien hier....
Dan heb je je contributie niet betaaldquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je je contributie niet betaald![]()
Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
En ineens wordt de link gelegd, met dat ik geen nieuws volg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook zo zeikerig op dat soort wagens..
beetje nieuws volgen kan geen kwaad op zich![]()
[..]
[..]
zit n slotje opquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
mijne ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoon![]()
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoon![]()
Ja dat is heel vaak in het nieuws geweest hoor.... mja nevermindquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ineens wordt de link gelegd, met dat ik geen nieuws volg.![]()
Mag ik één les argumentatieleer voor deze jongeman?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijn
Dat weet ik, dan zou je extra belastig/parkeergeld moeten betalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja dat is heel vaak in het nieuws geweest hoor.... mja nevermind
[..]
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijn
[..]
Mja ze wilde het in eerste instantie gewoon verbieden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan zou je extra belastig/parkeergeld moeten betalen
ik weet wel wanneer ik het doe hequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waar is knox_ als je 'm nodig hebt....
De ferrari onder de fietsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben ook een arme student, maar volgens de fietsenmaker heb ik de ferarri onder de fietsen. mijn slot gaat dan ook open met een enorme sleutel waar een plaatje op zit van unionen die plaatjes zitten ook in de handvatten van mn stuur verwerkt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik pak elke dag een anderedie niet goed op slot staat
pauperquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet wel wanneer ik het doe he
Dat ze jou gingen verbieden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ze wilde het in eerste instantie gewoon verbieden...
Maar daar doelde ik dus op
ferrari geelquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ferrari onder de fietsen![]()
Issie ook rood? Met zo'n steigerend paard op de zijkant?
nou, das toch sterk! Ik zag er net een rijden tijdens rondje lopen (in de pauze)quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik geen arme student was reed ik wel een RS4
nee zwart, maar wel een paard in het logoquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ferrari onder de fietsen![]()
Issie ook rood? Met zo'n steigerend paard op de zijkant?
als knox_ en megter weg zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet wel wanneer ik het doe he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee zwart, maar wel een paard in het logo
Grijs...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nou, das toch sterk! Ik zag er net een rijden tijdens rondje lopen (in de pauze)
Kenteken 73-LD-SL
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i AUDI
Handelsbenaming i AUDI RS4
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 6
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.595 kg
Maximum massa voertuig i 2.170 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Wel weinig cilinderinhoud, 0 cc![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
anders quoten jullie iedere keer hele lappen tekst
newbies
Ik heb een Ferrari fietsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben ook een arme student, maar volgens de fietsenmaker heb ik de ferarri onder de fietsen. mijn slot gaat dan ook open met een enorme sleutel waar een plaatje op zit van unionen die plaatjes zitten ook in de handvatten van mn stuur verwerkt
De jeugd van tegenwoordig..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
anders quoten jullie iedere keer hele lappen tekst
newbies
waar de neuk loop jij stage dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb al een hele mooie fiets
En ik mag elke dag langs de herdgang fietsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |