Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
waarom doet pagina 2 van deze topic het niet?
En ineens wordt de link gelegd, met dat ik geen nieuws volg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook zo zeikerig op dat soort wagens..
beetje nieuws volgen kan geen kwaad op zich![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je je contributie niet betaald![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan heb je je contributie niet betaald![]()
zit n slotje opquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:38 schreef leolinedance het volgende:
waarom doet pagina 2 van deze topic het niet?
mijne ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoon![]()
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk door de hoeveelheid smilies van Oviedeee op die pagina, mijn browser crasht gewoon![]()
Ja dat is heel vaak in het nieuws geweest hoor.... mja nevermindquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ineens wordt de link gelegd, met dat ik geen nieuws volg.![]()
Mag ik één les argumentatieleer voor deze jongeman?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijn
Dat weet ik, dan zou je extra belastig/parkeergeld moeten betalenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja dat is heel vaak in het nieuws geweest hoor.... mja nevermind
[..]
De mijne ook, ik kreeg zo'n schermpje dat ik mn foutmelding naar microsoft moest sturen, ik heb het gedaan met de melding dat ze maar bij oviede moesten zijn
[..]
Mja ze wilde het in eerste instantie gewoon verbieden...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan zou je extra belastig/parkeergeld moeten betalen
ik weet wel wanneer ik het doe hequote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waar is knox_ als je 'm nodig hebt....
De ferrari onder de fietsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben ook een arme student, maar volgens de fietsenmaker heb ik de ferarri onder de fietsen. mijn slot gaat dan ook open met een enorme sleutel waar een plaatje op zit van unionen die plaatjes zitten ook in de handvatten van mn stuur verwerkt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik pak elke dag een anderedie niet goed op slot staat
pauperquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet wel wanneer ik het doe he
Dat ze jou gingen verbieden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ze wilde het in eerste instantie gewoon verbieden...
Maar daar doelde ik dus op
ferrari geelquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ferrari onder de fietsen![]()
Issie ook rood? Met zo'n steigerend paard op de zijkant?
nou, das toch sterk! Ik zag er net een rijden tijdens rondje lopen (in de pauze)quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als ik geen arme student was reed ik wel een RS4
nee zwart, maar wel een paard in het logoquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ferrari onder de fietsen![]()
Issie ook rood? Met zo'n steigerend paard op de zijkant?
als knox_ en megter weg zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet wel wanneer ik het doe he
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee zwart, maar wel een paard in het logo
Grijs...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nou, das toch sterk! Ik zag er net een rijden tijdens rondje lopen (in de pauze)
Kenteken 73-LD-SL
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i AUDI
Handelsbenaming i AUDI RS4
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 6
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Massa ledig voertuig i 1.595 kg
Maximum massa voertuig i 2.170 kg
Massa rijklaar i 0 kg
Laadvermogen i N.v.t.
Wel weinig cilinderinhoud, 0 cc![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
anders quoten jullie iedere keer hele lappen tekst
newbies
Ik heb een Ferrari fietsquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben ook een arme student, maar volgens de fietsenmaker heb ik de ferarri onder de fietsen. mijn slot gaat dan ook open met een enorme sleutel waar een plaatje op zit van unionen die plaatjes zitten ook in de handvatten van mn stuur verwerkt
De jeugd van tegenwoordig..quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
anders quoten jullie iedere keer hele lappen tekst
newbies
waar de neuk loop jij stage dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heb al een hele mooie fiets
En ik mag elke dag langs de herdgang fietsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |