Ja, maar jij hebt geen fietsquote:
nu nog een internet-aansluiting op het balkonquote:
Haha, ok dan!quote:
Iedereen heeft toch wel wireless tegenwoordigquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nu nog een internet-aansluiting op het balkon![]()
Arme studenten nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wireless tegenwoordig
Ja ach.. ik meot ook straks werken.. dus we doen t wel een andere keer okequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
*heeft m momenteel zelfs aan
Maar Mel, ik heb om 15.00 in Middelburg afgesproken dus dan moeten we wel snel zijn
*checkquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja ach.. ik meot ook straks werken.. dus we doen t wel een andere keer oke
Niet nodig.Het is zo warm dat ik soms even gewoon naar binnen moet om af te koelen en te Fok!en.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
nu nog een internet-aansluiting op het balkon![]()
www.backpackers.nlquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Arme studenten niet![]()
Bluezzz via welke organistatie ging je zoon ??
K thnxquote:
Zij hebben vooral een leuk beginprogramma als je net in Oz bentquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:17 schreef appelsientje het volgende:
K thnxdie had ik ondertussen ook gevonden
Ik zit druk te lezen... erg slecht... want hoe meer ik lees.. hoe meer het begint te kriebelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zij hebben vooral een leuk beginprogramma als je net in Oz bent
viel spass dan maar he !quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:08 schreef clauwheee het volgende:
Zo, nog ff de boel hier afhandelen en dan naar mutti!
Waar is die file?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mag niet hopen dat er een Hooler in de file van maarliefst 25 km zit.
Richting strand zeker??quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
ik reed net over de A4 wel een file tegemoet die potentie had.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |