leuk om te horenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:41 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwlief vanmorgen een goeie echo gehad, met 4 foto's van de mini-beeb, met kloppend hartje, zichtbare maag want de beeb was aan het drinken (dus hij/zij drinkt nu al!), beentjes, ales was al te zien, hoe klein ook.
De foto's zelf zijn niet echt vreselijk bijzonder, vind ik, dat is een 2 dimensionaal plaatje, een momentopname.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, gaaf om te zien lijkt me!
Yep, nog een SCUM hatertje erbijquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Je wordt dus weer vader DIGGER?
Tof man!
Ook in het geboortejaar van Bjoro jr !quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:52 schreef DIGGER het volgende:
Overigens uitstekend dat Liverpool de CL finale wint in Glenn z'n 1e levensjaar.
en nu nog een vrij stopcontactquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft een ventitlator gevonden op zolder van stage bedrijf
Wij hebben klimaat beheersing..quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:09 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 heeft een ventitlator gevonden op zolder van stage bedrijf
en gesmaakt ?quote:
smossen schiet er bij in ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is het binnenzitten bijna beu
Ik ga dan ook zo heerlijk terrashangen
2 glazen melk, een omelet met spek en een kop koffie.quote:
nee vertel eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Hey, wisten jullie al, dat als je een post typt en daarna op Alt-S drukt, dat je dan niet op 'invoeren' hoeft te drukken??
ik ben er hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Mmmmm appelmoes
* Da_Sandman zou gaan smossen, maar degene met wie ik ga is nog niet boven water geloof ik
Nee ik zal het ff testenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:26 schreef Suijk het volgende:
Hey, wisten jullie al, dat als je een post typt en daarna op Alt-S drukt, dat je dan niet op 'invoeren' hoeft te drukken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |