idd, je hoort al hoogtevrees te krijgen bij de eerste scenequote:Op donderdag 26 mei 2005 08:44 schreef greatgonzo het volgende:
je bent zowieso een pauper als je SW3 vanaf een klein schermpje wil kijken.. die film verdeint het om in de bios bekeken te worden
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:44 schreef greatgonzo het volgende:
je bent zowieso een pauper als je SW3 wil kijken
quote:
ok, nu wordt het een 'Bash op SW topic'quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
oke, a second chance, maar hou bovenstaande post wel in het achterhoofd
En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ok, nu wordt het een 'Bash op SW topic'
Hahaha. Ik zou het niet weten. Heb de flim niet gedownd. Ga het ook niet doen want de SW saga interesseert me geen bal. Heb er vier van gezien. De oude drie en de eerste "nieuwe" zeg maar. Vond er niks aan.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:42 schreef CybErik het volgende:er zijn er nog genoeg die al dagen geleden Star Wars hadden, en die zijn nog gewoon online hoor...
mijn plasma tv van 6x6 meter met een standaard 25 watt pc stereo speakersetje haalt het makkelijk andersquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ach ja.
Anders ga je het gewoon in de bioscoop zien. 5 tot 8 euro, en dan geniet je van een voorstelling op enorm scherm waar geen tv of computermonitor tegenop kan.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:45 schreef Markster het volgende:
Wat nou fuckers? Omdat jij te zielig bent om dingen te kopen, of te betalen voor de bioscoop, zijn zij fuckers?
Paupertje.
quote:
http://edition.cnn.com/20(...)ovie.downloading.ap/quote:ICE and FBI agents announced today the first criminal enforcement against users of the BitTorrent peer-to-peer network. Agents executed 10 search warrants across the U.S. against leading members of the 133,000-member EliteTorrents network.
quote:Federal authorities on Wednesday shut down an online file-sharing network that had the new Stars War movie before it was shown in theaters.
inderdaad! nooit hoor je van die lui, en nu komt opeensquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Dagonet het volgende:
En terecht, krenterige gasten die nergens voor willen betalen mogen wat mij betreft tegen de muur gezet worden.
geen idee, wel opvallend dat CNN en de website van ICE dit nieuws brengen, lijkt me dan toch iets te ver gaan voor een hoax of een hack..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:27 schreef Youssef het volgende:
Wat zou dat "RTJKJAS" helemaal links onder op die site betekenen? http://www.elitetorrents.org
Wel zielig voor die uploaders nuen al die anderen die gepakt gaan worden
Dat zouden ze hier ook moeten introducerenquote:Individuals who willfully distribute or download copyrighted material risk criminal
prosecution under 18 U.S.C. 2319.
dat gaat zowat met alle films zo ... die aap van een lucas moet niet zo zeurequote:Op donderdag 26 mei 2005 21:26 schreef PirE het volgende:
Ach ja, it happens. Moet je ook maar niet adverteren met hier kun je Episode 3 downloaden.
Voornaamste reden dat ze gepakt zijn is omdat ze de film al aanboden voordat hij in de bios was. Dat maakt het een zwaarder misdrijf en Mr. Lucas was pissed that zijn film al uitgelekt was nog voordat hij in de bios kwam.
Life goes on...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:03 schreef no-way het volgende:
[..]
You`re heading the right way for a smacked bottom.![]()
hahaquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:45 schreef no-way het volgende:
[..]
Carefull with that wip I`m a sensitive little jedi.![]()
met dat blokker apparaatje zekerquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef no-way het volgende:
[..]
You could put an eye out with that thing![]()
kopen ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:53 schreef dvdfreak het volgende:
Ik heb hem al binnen .Kopen....?..................![]()
Jahoor, je downloadt het ook echt van die site. Ga eerst eens leren hoe BT werkt, kneus.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef JopJuh het volgende:
Ja beste torrent site ooit dicht. Elitetorrents.org gewoon dicht.......Altijd downen daar met 110 kb per sec. of meer :|....
daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:40 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Jahoor, je downloadt het ook echt van die site. Ga eerst eens leren hoe BT werkt, kneus.
man doe niet zo paranoiaquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:51 schreef buzzer het volgende:
en terecht...
en deze gaat dicht voordat er weer allerlei superhandige linkjes gepost worden enzo.
een soort banpreventie zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |