idd, je hoort al hoogtevrees te krijgen bij de eerste scenequote:Op donderdag 26 mei 2005 08:44 schreef greatgonzo het volgende:
je bent zowieso een pauper als je SW3 vanaf een klein schermpje wil kijken.. die film verdeint het om in de bios bekeken te worden
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:44 schreef greatgonzo het volgende:
je bent zowieso een pauper als je SW3 wil kijken
quote:
ok, nu wordt het een 'Bash op SW topic'quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:40 schreef buzzer het volgende:
oke, a second chance, maar hou bovenstaande post wel in het achterhoofd
En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ok, nu wordt het een 'Bash op SW topic'
Hahaha. Ik zou het niet weten. Heb de flim niet gedownd. Ga het ook niet doen want de SW saga interesseert me geen bal. Heb er vier van gezien. De oude drie en de eerste "nieuwe" zeg maar. Vond er niks aan.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:42 schreef CybErik het volgende:er zijn er nog genoeg die al dagen geleden Star Wars hadden, en die zijn nog gewoon online hoor...
mijn plasma tv van 6x6 meter met een standaard 25 watt pc stereo speakersetje haalt het makkelijk andersquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ach ja.
Anders ga je het gewoon in de bioscoop zien. 5 tot 8 euro, en dan geniet je van een voorstelling op enorm scherm waar geen tv of computermonitor tegenop kan.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:45 schreef Markster het volgende:
Wat nou fuckers? Omdat jij te zielig bent om dingen te kopen, of te betalen voor de bioscoop, zijn zij fuckers?
Paupertje.
quote:
http://edition.cnn.com/20(...)ovie.downloading.ap/quote:ICE and FBI agents announced today the first criminal enforcement against users of the BitTorrent peer-to-peer network. Agents executed 10 search warrants across the U.S. against leading members of the 133,000-member EliteTorrents network.
quote:Federal authorities on Wednesday shut down an online file-sharing network that had the new Stars War movie before it was shown in theaters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |