Whehehe..........quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef mrkanarie het volgende:
alberto weet ik niet, maar Meki heb ik recentelijk nog wel gezien in het park!
[afbeelding]
zoiets?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een tegenvaller dat de Alberto-nu foto nog niet is gesoept
(vrij luide hint)
Baukel was leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:21 schreef Spunks het volgende:
Niet om erg offtopic te gaan
maar nu begin ik Baukel
en zijn Baukelende-haar -trend
Ook ineens weer te missen ; - )
De pic zelf is zo van hmm ja gek gezicht maar het droge commentaar ROFLquote:Op maandag 30 mei 2005 12:44 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
Alberto loopt een joint te checken...
Alberto is tofquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:34 schreef 9christensen het volgende:
alberto had zat
iemand moet zich een keer inlezenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef -Angel- het volgende:
Iemand moet hem eens een keer mailen, en vragen of hij een Fok account aanmaakt.
Uhh.?? Checkt Alberto de park nog?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef -Angel- het volgende:
Iemand moet hem eens een keer mailen, en vragen of hij een Fok account aanmaakt.
Hij heeft al een FOK! account, DopeBoyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:58 schreef -Angel- het volgende:
Het origineel heeft tien delen.quote:
Dus hij heeft niet echt zo'n grote penis?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, er is een derde, alleen deze wordt netjes verborgen..
Alberto checkt de grote verdwijntruc.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, er is een derde, alleen deze wordt netjes verborgen..
Veel foto's doen het niet meer helaas.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef P0rt0 het volgende:
Heeft iemand nog linkje naar de ubertopic met alberto pix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |