Uitslag 17e etappequote:
Rujano kan tijdrijden dat hij op 5.00 van Zabriskie eindigde had te maken dat hij 3x van de fiets moest met materiaal pech. Schade zal morgen meevallen bij Rujano. Wordt een serieuze kandidaat op het podium.quote:
Ik denk dat Di Luca niet bij de 1e 10 rijdt...quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:37 schreef knep het volgende:
Colle delle Finestre
![]()
Zaterdag de Giro over deze prachtpas![]()
En anders..quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Di Luca niet bij de 1e 10 rijdt...
Nee ik laat me nog niet verleiden tot uitspraken waar ik later spijt van krijg... Ik zeg niet zomaar wat, daar gaan urenlange analyses en prognoses aan vooraf.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hier waren we gebleven in zeven:
Giro d'Italia #7
Vandaag gaan we over de Madonna del Colleta op naar de finish bovenop de Colle di Tenda in Limone Piemonte:
[afbeelding]
Saillant detail bij deze etappe, mocht Di Luca in de top vijf eindigen, dan maken we het mee dat Zwansen z'n hoed op gaat eten: Hoeden opeten
HupDi Luca
Hup
Persoonlijk verwacht ik Ivan Basso als eerste boven vandaag.
Hoe zit het met de afdaling wordt die ook over zo'n pad verreden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:03 schreef knep het volgende:
http://pezcyclingnews.com/default.asp?pg=fullstory&id=3153
![]()
![]()
![]()
ik begin mij eerlijk gezegd af te vragen of dat wel kanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat daar zo'n hele stoet overheen kan zeg..
Gaat een echte Italiaanse gekte worden daarboven, één grote chaos dus.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat daar zo'n hele stoet overheen kan zeg..
Ja en zoals Joost-mag-het-weten vermeldde ging Rujano daar voor het bergklassement. Ik heb dat nog even teruggekeken en dat was inderdaad zo. Hij reed 1 snelle sectie (waar het bergje in zat), en liet het daarna weer lopen en pakte de 3 ptn voor het bergklassement mee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rujano kan tijdrijden dat hij op 5.00 van Zabriskie eindigde had te maken dat hij 3x van de fiets moest met materiaal pech. Schade zal morgen meevallen bij Rujano. Wordt een serieuze kandidaat op het podium.
Ik geniet nu alquote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik vind het sowieso al grote onzin dat wielrenners in deze tijd over dit soort paden moeten rijden.
naar verluidt komt er nog of is er al een dun laagje overheen gepklaatst zodat het ietwat beter bereidbaar is. Zou idd van de gekke zijn als ze door die diepe gleuven heenmoeten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:34 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Gaat een echte Italiaanse gekte worden daarboven, één grote chaos dus.....
Het klopt wel dat hij de snelste klimtijd had maar bergaf moest die 3x van de fiets vanwege materiaalpech. Dus daarom dat hij erna weggeblazen was vooraan. Het was iig niet de planning dat hij alleen voor de bergpunten ging.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ja en zoals Joost-mag-het-weten vermeldde ging Rujano daar voor het bergklassement. Ik heb dat nog even teruggekeken en dat was inderdaad zo. Hij reed 1 snelle sectie (waar het bergje in zat), en liet het daarna weer lopen en pakte de 3 ptn voor het bergklassement mee.
Toch knap van zo'n vedergewicht. Meestal is dat toch niet echt in je voordeel bij een tijdrit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |