Lees je inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik wet dat Yoep BMW lover is ja, en dat BMW roelen. Maar wat heeft 510 met BMW te maken?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wtf...
ik heb al mijn drank opgezopen.. niets meer in huis
alleen Martini
ik heb ook niets meer te eten.. hehe wat een armoede
morgen maar ff boodschappen doen
erg hequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kutavond zul je hebben dan
als er een mogelijkheid is tot het openen van een SC met een BMW doe ik dat meestal ook welquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Waarom BMW?
Voor je gaat werken boodschappen doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg he
ik heb ook geen tijd meer..
moet meer tijd creeeren.. dit sux.
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je gaat werken boodschappen doen
Is opzich ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)![]()
niemandsland?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is opzich ook een mogelijkheid
Jullie hebben daar in niemandsland natuurlijk geen avondwinkels
Ik ben niet abuisquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niemandsland?
jij bent abuis
ik kwam er vandaag gewoon wat laat achter dat ik niets meer in huis had![]()
goed planquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben niet abuis
En je moet de vrouw dan ook sturen in het vervolg
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed plan
alleen ik woon momenteel alleen...
ff w88 tot de studie af is.. dan is alles weer goed.. heb ik ook weer fatsoenlijk eten
snel hoop ik..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker eh, voor jezelf zorgen
Maar wanneer is ze klaar dan? (tenminste... wat is de planning)
dat zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice nice, en dan trekt ze bij je in?
wat een stel debielenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
er lopen hier kut jeugdjongeren herrie te maken..
zal ik ze vermoorden?
de vorige keer hebben ze mijn volle vuilnisbak omgeschopt..
1 zo'n schandknaap wilde het niet opruimen..
Uiteindelijk ging hij het natuurlijk wel netjes opruimen, na wat aandringen van een maat en moi
Volgende keer gaan we ze "meneer en dank u wel" leren zeggen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een stel debielen
Wat is daar nou leuk aan
En je hebt je mooie quotes weer eens tevoorschijn gehaald?
met die bolle gast die na 20min de fles oppaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nog niet gaan slapen
trouwens ook_gek heb je dat filmpje gezien op big boys van dat droog ijs?
ja die..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met die bolle gast die na 20min de fles oppakt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef Fugie het volgende:
iemand tegen opel heeft aangereden ofzo, zit een deuk bij me rechter voor en achterdeur
te donker, maar voor zover ik zag geen lakschade maar wel een dikke deuk. Morgen gelijk naar mijn beunhaas om het te laten fixxen.quote:
je praat ook met een wijfquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef ook_gek het volgende:
na 1 uur en 34min maar opgehangen. lijk wel een wijf
ooooh dat praten is geen probleem hoor we hadden nog wel verder kunnen lullenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
je praat ook met een wijf
en waar heeeeeeb je het godsnaam over in zoveel tijd![]()
![]()
Maar jij hoeft vast weer niet tot 18:00quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:05 schreef Youp het volgende:
je bent niet de enige...
nee ik moet 'maar' tot 16:30...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jij hoeft vast weer niet tot 18:00.
.
.
als pietje beunhaas een goede plaatwerker is lukt dat waarschijnlijk welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
no shit![]()
ik hoop dat pietje de beunhaas hem eruit kan duwen, lijkt mij wel mogelijk.
anders moet ie naar de dure schadeherstellerquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:12 schreef Youp het volgende:
[..]
als pietje beunhaas een goede plaatwerker is lukt dat waarschijnlijk wel
Jij eerstquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als jij post foto ik post ook foto okay?
te veel...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders moet ie naar de dure schadeherstellerHoeveel zou dat gaan kosten
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef Youp het volgende:
nog n keer nog n keer
trouwens... de nurt van de klas heeft een mouwloos shirtje aan en op zn rug zit er een gat in.. daar staat dan zo fijn met lettertjes omheen... "hole"
ja wel doen he.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg mezelf niet op de foto.
Ik ben nu al 2x op en neer gelopen.
dan zeg je gewoon : "ik ga een foto maken"quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopen.
Net kon ik nog een papiertje in de prullenbak doen enzo.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zoek maar eens wat om weg te gooienquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopen.
Net kon ik nog een papiertje in de prullenbak doen enzo.
DDDDDDD-----DDDDDEEEEEEEEEEDDDDEEEEEEVVVVVVVIIIILLLLLLquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan zoek maar eens wat om weg te gooien.
Helaas wel, ik kreeg kaarten aangeboden voor Black en White, ik mocht kiezen, maar dan zijn we helaas 2200km verderop.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef Hugster het volgende:
Peu zijn wij nou op vakantie op 09-07-05
Ik wil zo fucking graag naar Sensation Black
Je doet je benen wijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas wel, ik kreeg kaarten aangeboden voor Black en White, ik mocht kiezen, maar dan zijn we helaas 2200km verderop.
ja ik zit nu wat vaker op kantoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat ben je weer vaak op fok
de zaken lopen toch nog wel hea ?
Dat dacht ik dus ook ja toen ik dat merktequote:
Ja, die hebben vrij potdommequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef PeuRac het volgende:
Tering, heb er vanochtend gewoon 1u en 15min over gedaan om hier te komenterwijl ik er normaal max 40min over doe
![]()
KUT duitsers![]()
![]()
quote:
quote:Gladiator Dôme (presented by XXlerator): Technoboy, Pavo, Darkraver, Dana, Max B Grant, Showtek (live), Deepack, Zany, Stanton, Furax, Beholder&Balistic, Equinoxx
Wanneer is dat en zijn daar nog kaarten voor te krijgen? Ik kreeg laatst de line-up onder ogen en die is impressive.quote:
ik was er al een tijdje bang voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ja toen ik dat merkte
http://www.djguide.nl/party.p?id=21168quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer is dat en zijn daar nog kaarten voor te krijgen? Ik kreeg laatst de line-up onder ogen en die is impressive.
Wat voor n bedrijf heb je ook alweer??quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja ik zit nu wat vaker op kantoor
maar het is wat rustiger idd.. dus stuur maar wat mensen door
iets met computers enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor n bedrijf heb je ook alweer??
Ik ga ook pas morgen mijn kaarten halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer is dat en zijn daar nog kaarten voor te krijgen? Ik kreeg laatst de line-up onder ogen en die is impressive.
Kut, ik ga t dus niet redden om binnen 2dgn een paar mensen te vinden welke ook mee willen, plus dat ik alleen naar de afterparty kan, overdag ga ik nl met een vriend onzo Alfa's tunenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://www.djguide.nl/party.p?id=21168
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik heb van gisteravond anders nog wel een leuke
![]()
Ik heb ook pas net besloten dat ik gaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, ik ga t dus niet redden om binnen 2dgn een paar mensen te vinden welke ook mee willen, plus dat ik alleen naar de afterparty kan, overdag ga ik nl met een vriend onzo Alfa's tunen(nouja, die van hem dan, bij mij alleen 16" eronder)
Liegbeestquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ook pas net besloten dat ik ga.
Ze mag die foto's wel naar mij MMS'n (niet dat ik ze online kan krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Hugster het volgende:
waar blijft die haan dan
die heeft vast wel een cameraphone
en jij hebt zelf ook een SE muts
en er is heus wel een mogelijkheid om die online te krijgen
Maar niet besloten dat ik ook echt gaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liegbeestje zei vorige week al dat je wou gaan
fugie kan online knallen,quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze mag die foto's wel naar mij MMS'n (niet dat ik ze online kan krijgen) stuur ik ze wel door naar jou ofso
Ik zit op stagequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef Hugster het volgende:
waar blijft die haan dan
die heeft vast wel een cameraphone
en jij hebt zelf ook een SE muts
en er is heus wel een mogelijkheid om die online te krijgen
Dan mail ik ze toch naar je, via mms kan je ook mailenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
fugie kan online knallen,
ik kan alleen via de mail want zit zelf even met een 3310 (![]()
) nu
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Is het erg als ik zeg dat je ze me ook mag zippen.
iedereen heeft het zipje alquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:35 schreef D-Devil het volgende:
Is het erg als ik zeg dat je ze me ook mag zippen.
Btg??quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit op stage.
En er zit een camera in me telefoon ja, maar ik kan ze niet op mijn comp zetten.
En beltegoed heb ik niet genoeg.
En ik heb ook niet zulke lange armen.
Er zijn er 2quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Btg??![]()
En zo duur is een mmsje niet, dus hub, versturen die hap, die foto laat je maar door een collega maken dan![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef D-Devil het volgende:
Hoere tyfus met dit weer heb ik helemaal geen zin om te werken, maar meer in bikini contests.
[afbeelding]
Beter tochquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]als ik dat zie dan krijg ik ook wel zin
k moet straks ff een auto ophalen bij een klant, bij mij in de straat
ze waren me van de werkplaats vergeten te bellen gisteren dat ik die auto mee had moeten nemen ipv mn eigen
![]()
Je kunt natuurlijk ook altijd ff langskomen, dan maak ik die foto wel voor jequote:
Betaal jij mijn trein en bus kaartjes dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook altijd ff langskomen, dan maak ik die foto wel voor je![]()
zeker beterquote:
"De naam CX-7 is niet toevallig gekozen"quote:Volgens Mazda wordt de MX-Crossport een ´crossover´, dus een kruising tussen diverse autotypes. Als de auto in volgend jaar in productie gaat, zal hij de naam CX-7 krijgen. Mazda belooft dat het productiemodel het sportieve uiterlijk van de concept car zal behouden. In de eerste instantie is het model bedoeld voor de Amerikaanse markt maar verkoop in Europa is volgens Mazda zeker niet uitgesloten.
Mazda heeft het besluit tot productie genomen omdat de showauto door pers en publiek met enthousiasme is ontvangen. Volgens de fabrikant zullen ontwerpdetails van de Crossport ook op andere nieuwe modellen terugkeren. Het productiemodel zal als Mazda herkenbaar zijn omdat hij trekken krijgt van de RX-8. De naam CX-7 is niet toevallig gekozen: de C in de naam staat voor ´crossover´. De R in de typenaam van een Mazda staat sinds jaar en dag voor ´rotary´, wat betekent dat de auto een rotatiemotor heeft.
Mij best, daar verwacht ik dan wel wat extra;s voorquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Betaal jij mijn trein en bus kaartjes dan?.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef D-Devil het volgende:
Het zal wel aan mij liggen ...
[..]
"De naam CX-7 is niet toevallig gekozen"
De C staat voor crossover en de R in de typenaam staat voor Rotary.....
Waar de neuk staat er dan een R?!?
Autoweek.
Volgens mij hebben ze het daar niet meer over de CX-7..quote:De R in de typenaam van een Mazda staat sinds jaar en dag voor ´rotary´, wat betekent dat de auto een rotatiemotor heeft.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij best, daar verwacht ik dan wel wat extra;s voor![]()
RX-8, R= Rotaryquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef D-Devil het volgende:
Het zal wel aan mij liggen ...
[..]
"De naam CX-7 is niet toevallig gekozen"
De C staat voor crossover en de R in de typenaam staat voor Rotary.....
Waar de neuk staat er dan een R?!?
Autoweek.
Zover was ik ook al, en dan zou je het gewoon NIET meer vermelden, dus daarom dacht ik dat het wel nog ging om de CX-7.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben ze het daar niet meer over de CX-7..
Maar waarom het er dan staat.
Een goede reden om naar Arnhem te komen dusquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Ik ben wéér vergeten die papieren op de bus te doen.
Ze moeten die zinnen omdraaien danquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RX-8, R= Rotary
CX-7, C = Crossover
Zo bedoelen ze dat, alleen kunnen die lui bij autoweek niet normaal schrijven.
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een goede reden om naar Arnhem te komen dus
Blijf eens van die troep afquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef Sjoewe het volgende:
Biggie Biggie!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Ik geef ze morgen gewoon aan Tim mee.
Je gaat er raar van doenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]heb je eens de kans om mij te ontmoeten en eens in een echte auto te zitten
![]()
Hiphop is m'n levenquote:
Volgende week zondag komt dat wel goedquote:
Ik ga op de fiets hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgende week zondag komt dat wel goedMijn auto is toch t grootst
![]()
Waar staat de M in MX van mazda voor eigenlijik?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RX-8, R= Rotary
CX-7, C = Crossover
Zo bedoelen ze dat, alleen kunnen die lui bij autoweek niet normaal schrijven.
Machoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar staat de M in MX van mazda voor eigenlijik?
voor Mazdaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waar staat de M in MX van mazda voor eigenlijik?
quote:MX stands for Mazda experimental. '5' was the next number in the sequence of 'M' concept cars.
Is dat zo dichtbij jou dan? Ik heb geen fiets meer, dus moet overal wel met de auto heenquote:
3 kwartier fietsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo dichtbij jou dan? Ik heb geen fiets meer, dus moet overal wel met de auto heen![]()
Kan je zoiets ook voor een auto met ECU maken? Handig voor als mn moeder mijn auto mee neemtquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:16 schreef Youp het volgende:
whoot, ik kan een instelbare toerenbegrenzer maken voor mn 02en andere auto's/motor/brommers met contactpuntontsteking...
dus mocht ik m ooit uitlenen >>3000rpm max
-edit-
tevens nooit meer contactpunten vervangen, ze branden niet meer in en slijten niet meer op ed contactvlakken.. elleen nog maar mechanische slijtage
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gooochelen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=MX+stands+%2B+mazda&btnG=Zoeken&meta=
Ergens bij de mac dusquote:Aan het einde van de afslag gaat u linksaf richting Cuijk.
Neem de eerste weg links (bij McDonald’s).
Volg deze weg en houd ‘Haven Cuijk/Katwijk’ aan.
Volg de weg totdat u linksaf kunt richting de markthallen.
Parkeer uw auto gratis op de ruime parkeerplaats achter de hallen.
Zodra u van de snelweg af bent staat de route ook met borden aangegeven.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gooochelen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=MX+stands+%2B+mazda&btnG=Zoeken&meta=
Ik klikte eropquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF NSFW linkie voor de heren: http://sexypixmega.blogspot.com/2005/04/mardi-gras-fun.html
ehm... we hebben net een transistorontstekingsmodule gemaakt voor een convetionele auto.. maar ik denk niet dat ik dat in een ECU kan verwerkenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je zoiets ook voor een auto met ECU maken? Handig voor als mn moeder mijn auto mee neemt
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF NSFW linkie voor de heren: http://sexypixmega.blogspot.com/2005/04/mardi-gras-fun.html
En dan ga je fietsenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 kwartier fietsen.
In ieder geval.. naar de mac. Maar ik geloof dat de vrije markt daar in de buurt zit. Ofzo.
Een scooter kun je echt wel begrenzen in toeren hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:34 schreef Youp het volgende:
[..]
ehm... we hebben net een transistorontstekingsmodule gemaakt voor een convetionele auto.. maar ik denk niet dat ik dat in een ECU kan verwerkendan moet ik al om de ECU heen gaan werken... in theorie is het wel mogelijk maar ik heb er de juiste schema's voor nodig.. voor contactpunten heb ik de schema's iig
![]()
nu kan de pret beginnencontactpuntgestuurde brommertjes begrenzen (wat volgens velen onmogelijk is) en wat knutselen aan mn Tii en eventueel bij andere mensen iets dergelijks in de auto inbouwen
een scooter zo begrenzen is een beetje dom want 99% heeft een electronische ontsteking met cdi... een bepaalde condensator er tussen knallen en voilla uw scooter is op toeren begrensd..quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een scooter kun je echt wel begrenzen in toeren hoor![]()
Alleen deden we dat op een andere manier (brandstof toevoer + regelbare klep in de uitlaat).
Ja maar ik woon niet in een gat, ik heb altijd in de stad gewoont, waar alles max 10min fietsen isquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is toch niet ver/lang.
Half Gennep fietst dat elke dag 2x.
Ik heb het ook pas 1x gefietstquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja maar ik woon niet in een gat, ik heb altijd in de stad gewoont, waar alles max 10min fietsen isdus als ik meer als 30min moest fietsen ging ik met de bus, of keek ik mn vader of moeder lief aan (welke me dan braaf wegbrachtte en ophaalde)
cameraatje werkt nog steedsquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef D-Devil het volgende:
Ik kwam gisteren in het berghok en warempel, ik heb ook nog een fiets.
Mn neef deed dat soort dingen altijd, het zullen wel carb brommertjes zijn geweest dan, mijn scooter kon ik met een druk op de knop van de afstandsbediening (alarm) er een toeren(vermogens)begrenzer opzettenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Youp het volgende:
[..]
een scooter zo begrenzen is een beetje dom want 99% heeft een electronische ontsteking met cdi... een bepaalde condensator er tussen knallen en voilla uw scooter is op toeren begrensd..
bij brommers met contactpuntontsteking gaat dit helaas niet zo simpel... daar gaat dat wat jij zegt wel weer bij maar dat levert ook niet zo'n mooi resultaat >> hij gaat kut lopen.. en het is enorm lastig om het te verwerken als je een leuke schakelbrommer hebt waar je zo het blok ziet en de complete uitlaat en de carburateur etc. etc.
Dan gaan we toch gewoon met de autoquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het ook pas 1x gefietst.
En over de terugweg heb ik toen volgens mij anderhalf uur gedaan.
Mijn vriendin wilde persé een ijsje halen bij de Mac.
Zit je bumper al eens op je auto dan? Of staat die nog steeds in de gangquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:48 schreef D-Devil het volgende:
Ik kwam gisteren in het berghok en warempel, ik heb ook nog een fiets.
Ik moet nog ff kijken hoe ik ga enzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon met de autoZet ik t schuif/kantel dakraampje open
Op de kast ligt ie nuquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit je bumper al eens op je auto dan? Of staat die nog steeds in de gang![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef D-Devil het volgende:
Mijn baas is er niet, ik kan net zo goed de hele middag naar huis gaan.
tot ziensquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef D-Devil het volgende:
Mijn baas is er niet, ik kan net zo goed de hele middag naar huis gaan.
Gewoon een oude op de kop tikken manquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:18 schreef D-Devil het volgende:
Nadine wilt een mini, die dingen zijn duur.
daaromquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:30 schreef D-Devil het volgende:
En een goede dan ook maar meteen, coopertje.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
AMD wordt weer afgekraakt.
Gisteren in de metro...
Help hier AMD64 uit de kast
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
geen foto's![]()
niet lief
Tjabbo is genaaid
euh.. Tjabboquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. hihihihi.
Wie trapt er dan ook in "jij eerst".
informeer eens bij een niet-beunhaas naar uitdeuken zonder spuitenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef Fugie het volgende:
beunhaas kan het niet niet fixxen waarschijnlijk, wordt 2 deuren overspuiten
hij kon ook wel zonder spuiten, maar zeker bij de voordeur kan het niet, is een te scherpe deuk die helemaal aan de rand zit (kan die niet bij)quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef Youp het volgende:
[..]
informeer eens bij een niet-beunhaas naar uitdeuken zonder spuiten
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer iemand verklikt.
Die reed ook door toen ie een geparkeerde auto aanreed.
Maar toen heb ik het kenteken opgeschreven met een uitleg en dat onder de ruitenwisser gedaan van de auto die dus geparkeerd stond.
Ik weet niet waar je woond, maar in Langbroek zit een schade herstel bedrijf en die is voor zover ik weet niet heel duur.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef Fugie het volgende:
beunhaas kan het niet niet fixxen waarschijnlijk, wordt 2 deuren overspuiten
beunhaas is altijd goedkoperquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:11 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woond, maar in Langbroek zit een schade herstel bedrijf en die is voor zover ik weet niet heel duur.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een keer iemand verklikt.
Die reed ook door toen ie een geparkeerde auto aanreed.
Maar toen heb ik het kenteken opgeschreven met een uitleg en dat onder de ruitenwisser gedaan van de auto die dus geparkeerd stond.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Tjabbo het volgende:
doorrijders zijn d00d en moeten klootzakken!
Neen, mannenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Tjabbo het volgende:
doorrijders zijn d00d en moeten klootzakken!
quote:From: "Tim achternaam" <emaildres>
To: "Anne van den achternaam" <emailadres>
Sent: Thursday, May 26, 2005 1:18 PM
Subject: Re: wnelfpiofjw
Kheb de kaartjes! :-D
Het is uitquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is het nu uit of niet? Of ketsen jullie gewoon alleen nog maar?
Je kunt je inhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is uit.
En als ik daar blijf slapen gebeurt er niks heur.
3quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt je inhouden
Maar jullie zien elkaar nog wel 3x per week ofzo
Nadine plakte ook netjes een briefje op de golf die ze vorig jaar aanreed, daarvoor betaal je toch verzekering, waarvoor anders?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb ik ook gehad.. alleen toen was het mijn voiture die aangereden was
Ik was best wel blij met die klikspaan. destijds.
Alles om jou benen een keer te zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. hihihihi.
Wie trapt er dan ook in "jij eerst".
niet zonder te moeten spuiten en die shitquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die kon het toch niet fixen?
gij bende alweer vrij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:42 schreef ThaFreak het volgende:
uitgewerkt, is het ook te mooi weer voor![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:48 schreef Spyronius het volgende:
ahhhh het leven is mooi, op de juiste dagen zoals deze geen school.
hoop dat je airco hebt, zelfs de lucht is heetquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:54 schreef Spyronius het volgende:
[..]
meld je ziek, zeg dat je een zonnesteek hebt opgelopen ofzo.
neequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoop dat je airco hebt, zelfs de lucht is heet![]()
Maar in dit geval zou het een leugentje om bestwil zijn hequote:Op donderdag 26 mei 2005 13:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ziekmelden
ranzige mentaliteit is dat![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef D-Devil het volgende:
idd, daar walg ik ook van, en daar hebben we de arbo voor, die stuur ik ze dan ook gelijk op hun dak.
En daar begint het al. Wat een vieze kutmentaliteit heb jijquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Maar in dit geval zou het een leugentje om bestwil zijn he
bummerquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee
Werk in een prachtig pand, in 1 van de weinige straten in R'dam die niet platgebombardeerd is in WO2. Maar dus ook geen airco
Jij werkt toch in een broeikas zonder airco?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bummer![]()
heb werk snel afgeragd want het werd alweer veel te heet op werk![]()
Welke cam?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou Tjab, ik ben weer door de cam gelopen. Maar weer sta ik er niet op.
binnenkort komt de architect langs om te kijken wat eraan te doen isquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een broeikas zonder airco?
Ach ja.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daar begint het al. Wat een vieze kutmentaliteit heb jij
Je zult nooit een fatsoenlijke baan krijgen jij
Wat tips van flipquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
binnenkort komt de architect langs om te kijken wat eraan te doen is![]()
Kijk, de laatste tijd postte je tenminste normaal, en deed ik ook normaal. Maar als eenieder dit had gepost had ik zo gereageerd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ach ja.....
Laat maar zitten waarom probeer ik het ook. Bij jouw zal ik toch nooit een normaal antwoord terug krijgen.
Ik wist niet dat de slowchat zo serieus was de laatste tijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kijk, de laatste tijd postte je tenminste normaal, en deed ik ook normaal. Maar als eenieder dit had gepost had ik zo gereageerd.
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel thuis zitten op kosten van de baas. De baas betaald zich helemaal de tyftering terwijl jij lekker thuis aan je pik zit te trekken
Klopt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:12 schreef Spyronius het volgende:
moet ik dan voortaan eerst met caps letters erbij gaan zetten dat het niet altijd ff serieus moet worden genomen wat ik post. Kijk het is hier geen onzin dat snap ik ook, maar hier in de sc is ook niet alles altijd ff serieus volgens mij.
jij weet wel meer nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de slowchat zo serieus was de laatste tijd
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt.
Hoewel ik het wel met PermHerm eens ben dat zo'n mentaliteit natuurlijk niet kan.
Ligt er ook wel aan hoe de baas jou behandeld in iig.
airco is er, alleen niet door het hele gebouw + het heeft geen nut.....broeikast effect is te groot voor de airco, volgens mij staat die ook altijd uit omdat het niet gezond is zo....quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat tips van flip
1. Airco
2. zonneweringen
3. Spiegelglas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |