Lees je inquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik wet dat Yoep BMW lover is ja, en dat BMW roelen. Maar wat heeft 510 met BMW te maken?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wtf...
ik heb al mijn drank opgezopen.. niets meer in huis
alleen Martini
ik heb ook niets meer te eten.. hehe wat een armoede
morgen maar ff boodschappen doen
erg hequote:Op woensdag 25 mei 2005 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kutavond zul je hebben dan
als er een mogelijkheid is tot het openen van een SC met een BMW doe ik dat meestal ook welquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Waarom BMW?
Voor je gaat werken boodschappen doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
erg he
ik heb ook geen tijd meer..
moet meer tijd creeeren.. dit sux.
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor je gaat werken boodschappen doen
Is opzich ook een mogelijkheidquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat knechten opdrachten geven.. en dan zelf de hele dag pimpen (en de helft verdienen)![]()
niemandsland?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is opzich ook een mogelijkheid
Jullie hebben daar in niemandsland natuurlijk geen avondwinkels
Ik ben niet abuisquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niemandsland?
jij bent abuis
ik kwam er vandaag gewoon wat laat achter dat ik niets meer in huis had![]()
goed planquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben niet abuis
En je moet de vrouw dan ook sturen in het vervolg
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed plan
alleen ik woon momenteel alleen...
ff w88 tot de studie af is.. dan is alles weer goed.. heb ik ook weer fatsoenlijk eten
snel hoop ik..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker eh, voor jezelf zorgen
Maar wanneer is ze klaar dan? (tenminste... wat is de planning)
dat zou wel lekker zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nice nice, en dan trekt ze bij je in?
wat een stel debielenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
er lopen hier kut jeugdjongeren herrie te maken..
zal ik ze vermoorden?
de vorige keer hebben ze mijn volle vuilnisbak omgeschopt..
1 zo'n schandknaap wilde het niet opruimen..
Uiteindelijk ging hij het natuurlijk wel netjes opruimen, na wat aandringen van een maat en moi
Volgende keer gaan we ze "meneer en dank u wel" leren zeggen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een stel debielen
Wat is daar nou leuk aan
En je hebt je mooie quotes weer eens tevoorschijn gehaald?
met die bolle gast die na 20min de fles oppaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:34 schreef Youp het volgende:
ik ben nog niet gaan slapen
trouwens ook_gek heb je dat filmpje gezien op big boys van dat droog ijs?
ja die..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met die bolle gast die na 20min de fles oppakt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:48 schreef Fugie het volgende:
iemand tegen opel heeft aangereden ofzo, zit een deuk bij me rechter voor en achterdeur
te donker, maar voor zover ik zag geen lakschade maar wel een dikke deuk. Morgen gelijk naar mijn beunhaas om het te laten fixxen.quote:
je praat ook met een wijfquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef ook_gek het volgende:
na 1 uur en 34min maar opgehangen. lijk wel een wijf
ooooh dat praten is geen probleem hoor we hadden nog wel verder kunnen lullenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
je praat ook met een wijf
en waar heeeeeeb je het godsnaam over in zoveel tijd![]()
![]()
Maar jij hoeft vast weer niet tot 18:00quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:05 schreef Youp het volgende:
je bent niet de enige...
nee ik moet 'maar' tot 16:30...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar jij hoeft vast weer niet tot 18:00.
.
.
als pietje beunhaas een goede plaatwerker is lukt dat waarschijnlijk welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
no shit![]()
ik hoop dat pietje de beunhaas hem eruit kan duwen, lijkt mij wel mogelijk.
anders moet ie naar de dure schadeherstellerquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:12 schreef Youp het volgende:
[..]
als pietje beunhaas een goede plaatwerker is lukt dat waarschijnlijk wel
Jij eerstquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als jij post foto ik post ook foto okay?
te veel...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders moet ie naar de dure schadeherstellerHoeveel zou dat gaan kosten
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:56 schreef Youp het volgende:
nog n keer nog n keer
trouwens... de nurt van de klas heeft een mouwloos shirtje aan en op zn rug zit er een gat in.. daar staat dan zo fijn met lettertjes omheen... "hole"
ja wel doen he.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg mezelf niet op de foto.
Ik ben nu al 2x op en neer gelopen.
dan zeg je gewoon : "ik ga een foto maken"quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopen.
Net kon ik nog een papiertje in de prullenbak doen enzo.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zoek maar eens wat om weg te gooienquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niks meer om voor op en neer te lopen.
Net kon ik nog een papiertje in de prullenbak doen enzo.
DDDDDDD-----DDDDDEEEEEEEEEEDDDDEEEEEEVVVVVVVIIIILLLLLLquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:07 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan zoek maar eens wat om weg te gooien.
Helaas wel, ik kreeg kaarten aangeboden voor Black en White, ik mocht kiezen, maar dan zijn we helaas 2200km verderop.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef Hugster het volgende:
Peu zijn wij nou op vakantie op 09-07-05
Ik wil zo fucking graag naar Sensation Black
Je doet je benen wijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Tjabbo het volgende:
tadaaaaa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas wel, ik kreeg kaarten aangeboden voor Black en White, ik mocht kiezen, maar dan zijn we helaas 2200km verderop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |