Als het niet meer gaat, gaat het niet meer, hoeveel je ook van iemand houd..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
maar t stomme is dat ik wel van hem hou
Dat is idd stom. Hoe stom, daar kom je vanzelf wel achter, want als ik jouw 'slag' mensen een beetje ken moet het eerst een paar keer fout gaan voordat je ogen open gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
Je houdt natuurlijk van het deel dat jou wél aanspreekt en lieft heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
dat is toch niet verboden volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef ako het volgende:
Hij vind dat hij WEL mag mailen met zijn ex,
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef TiMmS het volgende:
Ik ga bijna geloven dat deze man van noord-afrikaanse afkom is.
Op zich niet... ware het niet dat hij het TS wél verbiedt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat is toch niet verboden volgens mij
of raar?
nee opz ich niet, maar wij hadden van tevoren afgesprokem met elkaar dat we dat NIET zouden doen. Omdat we allebei jaloers van aard zijn. Daarom moest ik ook al mijn smsjes van mijn ex wissen voor hem. Ik vond dat niet erg om te doen, MITS hij ook hetzelfde voor mij doet. DUs niet iets eisen van mij, waar jezelf niet aan houdt. Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is toch niet verboden volgens mij
of raar?
oh, ja, dan is het wel scheef, als hij het wel mag maar zij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zich niet... ware het niet dat hij het TS wél verbiedt.
Ik vind jouw vriendje maar een naar mannetje, zoals je hem hier beschrijft, TS...
Voor deze keer is het je vergeven... nog zo'n misstap en ik ban je uit R&P!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor deze keer is het je vergeven... nog zo'n misstap en ik ban je uit R&P!
Check PI
Zoiets kunde geen liefde meer noemen meiske..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef ako het volgende:
ik weet wel in mijn HART dat het beter is als ik iemand ander moet zoeken. Maar zeggen is makkelijker dan gedaan, aangezien hij mijn eerste liefde is.
serieus, je moet echt voor jezelf kiezen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef ako het volgende:
ik weet wel in mijn HART dat het beter is als ik iemand ander moet zoeken. Maar zeggen is makkelijker dan gedaan, aangezien hij mijn eerste liefde is.
Snap ik...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef ako het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef MissyMirjaM het volgende:!
*geschokt naar kamer rent en R&P topic opent*
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:11 schreef ako het volgende:
thx allemaalvoel me al beter, want had t gevoel dat ik soms echt zeurde, dat maakt ie me namelijk altijd wijs. Ben blij dat ik t eens van een andere kant kan horen over onze situatie.
Zo lijkt het alsof jullie vrouwen heilig zijn. Lijkt een beetje op het pattriotisme van amerikanen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
.. en zoek iemand die je wel op handen draagt, want dat verdien je
maar zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof jullie vrouwen heilig zijn. Lijkt een beetje op het pattriotisme van amerikanen.
Wat dacht je van weg gaan bij zakkenwasser nu het nog kan?quote:
Ok. nu ga ik het mooi maken:quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar zo bedoel ik het niet.
je verdient het op zn minst om met respect behandelt te worden in een relatie.
en dat mag soms ook wel hoor
moet het toch een beetje mooi maken men
LOLquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:23 schreef kLowJow het volgende:
Schat, ben jij dat? Zo niet... dumpen die gast.
Ik denk dat ik jou veel gelukkiger zal kunnen maken dan hij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef ako het volgende:
Ik heb een vriend die zegt van me te houden. Ondertussen post hij op forums dat ik zeur en dat sex puur om scoren gaat. Als antwoord op de vraag wat ware liefde is, zegt hi dit: T gaat niet om ware liefde, maar alle standjes uitproberen met meerder meisjes. Daar kom je dus naar een jaar samen achter. Altijd heeft ie tegen me gezegd dat hij niet zo was. Als ik hem ermee confronteer wordt hij woedend en wil niks meer van mij horen. Is dit niet de omgekeerde wereld en hoor ik HEM juist te negeren?
BOVENDIEN mag ik echt NIKS van hem, niet met andere jongens praten (die ik al kende voor ik hem kende), mag niet 3keer jongens zoenen op de wang (als beleefdheidsgroet), mag me niet te bloot kleden, mag geen smsjes van andere jongens in mijn mobiel houden (die ik al had voordat ik hem kende). En het stomme is, Hij vind dat hij WEL mag mailen met zijn ex, met wie hij samengewoond heeft!! Ze hadden geen contact meer nadat ze uit elkaar zijn gegaan.( dus meer dan 1.5 jaar al) Maanden heeft hij haar gemaild, zonder mij iets te zeggen!! En hij claimt dat ie eerlijk tegen mij is????????????? Hij vond t niet belangrijk genoeg mij te vertellen, zo klonk zijn antwoord!
Bij ruzies wil hij nooit uitpraten, maar laat hij gewoon NIKS van zich horen. Ik moet ALTIJD eerste stap zetten, terwijl ruzie toch van 2 kanten moet komen. Ik wordt moe van hem, hij zegt dat ie met mij verder wil, maar ik zie gewoon niet dat ie t meent. Wat te doen???????
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als wat je schrijft op waarheid berust moet je hem echt héél snel dumpen en verder gaan met mensen die jouw aandacht wél verdienen.
waarom hadden jullie dan eigenlijk met elkaar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef SHE het volgende:
Zoiets heb ik met mijn ex.
Ik had een profiel op een datingsite, moest ik van hem weghalen
Ik ging daten, vond ie niet leuk
Ik ging neuken, vond ie al helemaal niet fijn
Maanden later kom ik erachter dat meneer alles uit de trukendoos haalt om de aandacht te trekken van de vrouwtjes. Doet hij de meest sneue uitspraken over vrouwen en staat hij potdomme op zo'n beetje elke datingsite met een profiel
Als ik hem ermee confronteer is het zogenaamd voor de lol en niet te vergelijken met mijn acties.
Sure![]()
Dit zijn machtsspelletjes en het beste wat je kunt doen, is zo ver mogelijk bij meneer vandaan blijven en lekker je eigen leven leiden.
Ik moet mijn eigen advies ook maar eens opvolgen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:01 schreef Rodebiet het volgende:
Eerst castreren, dan dumpen.
Als je bij zo iemand blijft ben je vind ik een domme afhankelijke doos.
Achja, soort zoekt soortquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef SHE het volgende:
Maanden later kom ik erachter dat meneer alles uit de trukendoos haalt om de aandacht te trekken van de vrouwtjes. Doet hij de meest sneue uitspraken over vrouwen en staat hij potdomme op zo'n beetje elke datingsite met een profiel
Ach, we kunnen niet met en niet zonder elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
waarom hadden jullie dan eigenlijk met elkaar?![]()
want een ding hadden jullie wel gemeen: jullie wilden vrijheid blijheid!
Ze kan best 'zeuren' maar dan moet ze er ook wat mee doen.. en niet hier gaan zitten zeiken dat het allemaal niet goed is en dan vervolgens lekker op dezelfde wijze verder gaan. Dan ben je weakquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:30 schreef Scorpie het volgende:
dumpen of niet zeuren, tis kiezen of delen.
Liefde maakt blind! Maar ze zal nu toch wel deze scene afronden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ze kan best 'zeuren' maar dan moet ze er ook wat mee doen.. en niet hier gaan zitten zeiken dat het allemaal niet goed is en dan vervolgens lekker op dezelfde wijze verder gaan. Dan ben je weak
Schat zoals altijd weet je weer eens mijn mening duidelijker te verkondigenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ze kan best 'zeuren' maar dan moet ze er ook wat mee doen.. en niet hier gaan zitten zeiken dat het allemaal niet goed is en dan vervolgens lekker op dezelfde wijze verder gaan. Dan ben je weak
Laten we het hopen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:50 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Liefde maakt blind! Maar ze zal nu toch wel deze scene afronden?
Ja, je had gelijk maar je miste net dat beetje extraquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schat zoals altijd weet je weer eens mijn mening duidelijker te verkondigen
Juist. Maar in de meeste gevallen durven ze die laatste stap niet te zetten. En daarom geloof ik ook niet datquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:40 schreef Shreever het volgende:
dit snel zal gebeuren. Mensen die in dit schuitje zitten hebben altijd 1001 redenen ("...maar jij weet niet hoe hij echt is", "...meestal is hij toch wel lief", bla bla bla) om moedwillig hun eigen leven te laten verkloten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:50 schreef Fokkedop het volgende:
Maar ze zal nu toch wel deze scene afronden?
Bij die eerste drie dingen dacht ik nog: "Goh je ex heb gelijk!" maar daarna...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef SHE het volgende:
Als ik hem ermee confronteer is het zogenaamd voor de lol en niet te vergelijken met mijn acties.
Sure![]()
Dit zijn machtsspelletjes en het beste wat je kunt doen, is zo ver mogelijk bij meneer vandaan blijven en lekker je eigen leven leiden.
Ik moet mijn eigen advies ook maar eens opvolgen![]()
Gek hè?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:45 schreef SHE het volgende:
[...]
[...]
Oh het was al uit? Dat had ik niet helemaal begrepen uit je eerdere verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
Zeg, als het uit is mag je toch neuken?
Hij had niks meer te 'vinden'. Dat je je daar überhaupt wat van aantrokquote:Vond ie niet tof
Ik dacht dat het nog aan was.quote:
ik ook!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog aan was.
wat heeft hji er dan uberhaupt nog over te zeggen?
Hier nog één.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Lemmeb het volgende:
Maar dan snap ik sowieso het hele probleem niet.
Ik ben lief en heb van hem gehouden, dus tuurlijk trok ik me er wat van aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh het was al uit? Dat had ik niet helemaal begrepen uit je eerdere verhaal.
Maar dan snap ik sowieso het hele probleem niet.
[..]
Hij had niks meer te 'vinden'. Dat je je daar überhaupt wat van aantrok.
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 15:00 schreef SlimShady het volgende:
werkt dat wel? sex met je ex?
Niet meer doen dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:08 schreef SHE het volgende:
Overigens, excuus aan TS,...ik heb je topique gekaapt.
Sorry![]()
Mja vreemd, had ik van jou toch niet verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben lief en heb van hem gehouden, dus tuurlijk trok ik me er wat van aan.
Maar vreemd he?
Het is uit...en ik mag niet meer neuken?
Whehehe
Anyway, inmiddels heb ik het licht wel aardig gezien hoor, overkomt me nooit meer
Misschien hou je wel van 'm ómdat het een klootzak is...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
Doe toch normaal nerd, mannen blijven mannen. Net of jij nooit een relatie heb gezeten alleen om de sex, totdat ik me realiseerde dat je niet in een relatie hoeft te zitten voor sex, dat was echt een openbaring.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:01 schreef Rodebiet het volgende:
Eerst castreren, dan dumpen.
Als je bij zo iemand blijft ben je vind ik een domme afhankelijke doos.
Ja, vastquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Fokkedop het volgende:
ze rea niet echt meer geer! misschien is ze nu druk bezig met uitmaken. of heeft ze het gedaan en zit ze nu in een diepe dip, en dus geen zin heeft om op fok te komen.
hij lijdt waarschijnlijk aan jaloezie. Ik heb weleens een film gezien waarin een vriend van een meisje zo jaloers is en zelfs mensen vermoord. (hij vermoorde dus een beste vriend van haar, omdat hij ze zag knuffelen, in de zin van troosten). Ik ben geen psycholoog dus don't shoot me if I'm wrong, maar het lijkt mij dat ie veel van je houdt en dus bang is je te verliezen aan een ander, daarom zet ie je in een soort van "glazen kast" (niemand mag je beleefd zoenen, aanraken, geen contact met andere jongens), om te voorkomen dat iemand anders met jou of jij met iemand anders ervandoor gaat. Stel dat je toch uit zal gaan maken met hem, ik wil je niet bang maken, zou hij zich niet van je los kunnen maken en steeds proberen je te blijven zien en contact te blijven houden. Maar wie ben ik om dit te zeggen, het was alleen wat suggereren, ik ken hem, jij en jullie relatie niet eens...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef ako het volgende:
Ik heb een vriend die zegt van me te houden. Ondertussen post hij op forums dat ik zeur en dat sex puur om scoren gaat. Als antwoord op de vraag wat ware liefde is, zegt hi dit: T gaat niet om ware liefde, maar alle standjes uitproberen met meerder meisjes. Daar kom je dus naar een jaar samen achter. Altijd heeft ie tegen me gezegd dat hij niet zo was. Als ik hem ermee confronteer wordt hij woedend en wil niks meer van mij horen. Is dit niet de omgekeerde wereld en hoor ik HEM juist te negeren?
BOVENDIEN mag ik echt NIKS van hem, niet met andere jongens praten (die ik al kende voor ik hem kende), mag niet 3keer jongens zoenen op de wang (als beleefdheidsgroet), mag me niet te bloot kleden, mag geen smsjes van andere jongens in mijn mobiel houden (die ik al had voordat ik hem kende). En het stomme is, Hij vind dat hij WEL mag mailen met zijn ex, met wie hij samengewoond heeft!! Ze hadden geen contact meer nadat ze uit elkaar zijn gegaan.( dus meer dan 1.5 jaar al) Maanden heeft hij haar gemaild, zonder mij iets te zeggen!! En hij claimt dat ie eerlijk tegen mij is????????????? Hij vond t niet belangrijk genoeg mij te vertellen, zo klonk zijn antwoord!
Bij ruzies wil hij nooit uitpraten, maar laat hij gewoon NIKS van zich horen. Ik moet ALTIJD eerste stap zetten, terwijl ruzie toch van 2 kanten moet komen. Ik wordt moe van hem, hij zegt dat ie met mij verder wil, maar ik zie gewoon niet dat ie t meent. Wat te doen???????
Stiekem stoppen met de pil en zorgen dat je een kind van hem krijgt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef ako het volgende:
[lovestory] ... wat te doen?
Als je je zo laat behandelen hou je niet van jezelf, en kun je dus ook niet van hem houden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
Dumpen als de zak egoistische, jaloerze stront dat hij is. Zo de waard is, vertrouwt hij z'n gasten, en jou vertrouwt hij duidelijk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:50 schreef ako het volgende:
Wat moet ik doen met zo'n vriend????
Ook daar kom je overheen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef ako het volgende:
Dat bedoel ik...het is niet altijd mogelijk...en het houd een keer op natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mja vreemd, had ik van jou toch niet verwacht.
Ik combineer het liever: af en toe sex met m'n ex (die ene, waar ik zoveel van hield), en allebei lekker flirten en vrijen met anderen. Moet kunnen, mits je allebei niet (te) jaloers bent aangelegd, en allebei geen behoefte hebt aan een nieuwe vaste relatie. Maar zoals alle goede dingen in het leven bleek dit helaas ook maar een tijdelijke situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |