Ik heb een vriend die zegt van me te houden. Ondertussen post hij op forums dat ik zeur en dat sex puur om scoren gaat. Als antwoord op de vraag wat ware liefde is, zegt hi dit: T gaat niet om ware liefde, maar alle standjes uitproberen met meerder meisjes. Daar kom je dus naar een jaar samen achter. Altijd heeft ie tegen me gezegd dat hij niet zo was. Als ik hem ermee confronteer wordt hij woedend en wil niks meer van mij horen. Is dit niet de omgekeerde wereld en hoor ik HEM juist te negeren?
BOVENDIEN mag ik echt NIKS van hem, niet met andere jongens praten (die ik al kende voor ik hem kende), mag niet 3keer jongens zoenen op de wang (als beleefdheidsgroet), mag me niet te bloot kleden, mag geen smsjes van andere jongens in mijn mobiel houden (die ik al had voordat ik hem kende). En het stomme is, Hij vind dat hij WEL mag mailen met zijn ex, met wie hij samengewoond heeft!! Ze hadden geen contact meer nadat ze uit elkaar zijn gegaan.( dus meer dan 1.5 jaar al) Maanden heeft hij haar gemaild, zonder mij iets te zeggen!! En hij claimt dat ie eerlijk tegen mij is????????????? Hij vond t niet belangrijk genoeg mij te vertellen, zo klonk zijn antwoord!
Bij ruzies wil hij nooit uitpraten, maar laat hij gewoon NIKS van zich horen. Ik moet ALTIJD eerste stap zetten, terwijl ruzie toch van 2 kanten moet komen. Ik wordt moe van hem, hij zegt dat ie met mij verder wil, maar ik zie gewoon niet dat ie t meent. Wat te doen???????