Grootste begroting van Nederland en nog niets gewonnen. Geen kampioenschap, niet ver gekomen in Europa en in de Amstel Cup ook maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Kneusjes.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
FCDB,WE SUPPORT YOU EVERYWHERE,zoiets?
Je zult dit maar eens voorspelt hebben, dan is het kassa ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
De bookmakers lachen zich ziek.
Calimeroquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
noem me maar een zeur maar elke keer als k de kant met Milanfans zie denk k "dat had dus onze kant geweest"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Grootste begroting van Nederland en nog niets gewonnen. Geen kampioenschap, niet ver gekomen in Europa en in de Amstel Cup ook maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Kneusjes.![]()
Fortuna Sittardquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
FCDB,WE SUPPORT YOU EVERYWHERE,zoiets?
Ja we krijgen ook zoveel wedstrijdenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Amstel Cup ook maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Kneusjes.![]()
Ik zou je eerder huillie willen noemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
noem me maar een zeur maar elke keer als k de kant met Milanfans zie denk k "dat had dus onze kant geweest"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ga nu een berg wafels van de zenuwen naar binnen gooien
kom op, tis gewoon een te arrogant mannetje met maniertjes. Hij heeft zeker zn goede kanten maar niet in t veldquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat voor bijna alle Seedorf-haters om die penalties die hij voor Oranje mist. Dat hij ze in de Serie A er vaak hard en zuiver inschiet maakt verder niet uit.
De kans dat je morgen met de Olsen-tweeling in bed ligt is groter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je zult dit maar eens voorspelt hebben, dan is het kassa ..
Helemaal niets in Amsterdam.quote:
*Zet inquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans dat je morgen met de Olsen-tweeling in bed ligt is groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |