voor Milan miste hij er ook ooit eentje in de finalequote:Op woensdag 25 mei 2005 22:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de serie a ramt hij ze er gewoon in, alleen hier wordt krampachtig vastgehouden aan die 2 penalties die hij ooit miste omdat andere spelers die maar niet durfde te nemen.
Omdat ie daar niets klaarspeelt,is wel geblekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom niet? Liever vandaag dan morgen.
En Sheva maakt de 4-4 dan gaan wel penals schietenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef BGN het volgende:
En wie gaat er in de verlenging scoren?
Ik denk zelf de man van de belangrijke Europese goals, Luis Garcia. Einde v/d eerste helft ofzo
Tegen Ajax ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:40 schreef Bananenman het volgende:
LIVERPOOL WE SUPPORT YOU
quote:
Ja, ik ben chagrijnig vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat ben je toch de vriendelijkheid zelve vandaag![]()
Het gaat voor bijna alle Seedorf-haters om die penalties die hij voor Oranje mist. Dat hij ze in de Serie A er vaak hard en zuiver inschiet maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor Milan miste hij er ook ooit eentje in de finale
En de wereldbekerfinale van 2003quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef gbm het volgende:
[..]
Volgens mij miste Seedorf ook z'n penalty bij de CL-finale in 2003...
iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
De bookmakers lachen zich ziek.
Iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
Grootste begroting van Nederland en nog niets gewonnen. Geen kampioenschap, niet ver gekomen in Europa en in de Amstel Cup ook maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Kneusjes.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
FCDB,WE SUPPORT YOU EVERYWHERE,zoiets?
Je zult dit maar eens voorspelt hebben, dan is het kassa ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
Calimeroquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
noem me maar een zeur maar elke keer als k de kant met Milanfans zie denk k "dat had dus onze kant geweest"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Grootste begroting van Nederland en nog niets gewonnen. Geen kampioenschap, niet ver gekomen in Europa en in de Amstel Cup ook maar een paar wedstrijdjes gespeeld. Kneusjes.![]()
Fortuna Sittardquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
FCDB,WE SUPPORT YOU EVERYWHERE,zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |