En dat allemaal met een blessure....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef D3nn15 het volgende:
Damn, die pistons, had ik toch niet gedacht
Shaq heeft in de playoffs 18 ppg en minder dan 10 rpg
Nu hoop ik ook dat ze de spurs inmaken
Graag in 4 wedstrijden dan zijn we daar ook vanaf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef Stiffmaster het volgende:
Voor mij is de lol eraf....aangezien de Spurs minder sucken dan de Pistons mogen de Spurs van mij winnen![]()
Goed verwoord, 't zijn zeker geen liefhebbers.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:07 schreef J-Will het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen de Spurs en Pistons?
Spurs spelen echt PRACHTIG basketball, offence en defence. Many en Tony doen qua showtime echt niet onder (ik vind ze zelfs veel vetter) voor Phoenix. Ze missen alleen een Stoudamire en Duncan speelt vooral effectief. Maar dat doet PSV ook en dat zie ik ook graag...
Pistons vind ik een lekker rauw team. De beide Wallace-es zijn echt de bom en Hamilton en Billups vind ik ook gaaf. Alleen die gay-ass Tayshawn Prince vind ik niet cool, die man straalt softheid uit.
Als je niet van het Pistons-spel houdt ben je geen liefhebber?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Goed verwoord, 't zijn zeker geen liefhebbers.
Alleen ga je de fout in met Prince, die gozer is supercool.
Dat zeg ik niet. zie edit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als je niet van het Pistons-spel houdt ben je geen liefhebber?![]()
Helaas had Miami 5 geblesseerde starters, maar ik ga toch de Finals nog volgen, moeten nog wel leuke wedstrijden worden.
Alleen zie ik de Pistons een gezonde Duncan niet tegenhouden, als dat al nauwelijks lukt met een geblesseerde Shaq.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |