Goed verwoord, 't zijn zeker geen liefhebbers.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:07 schreef J-Will het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen de Spurs en Pistons?
Spurs spelen echt PRACHTIG basketball, offence en defence. Many en Tony doen qua showtime echt niet onder (ik vind ze zelfs veel vetter) voor Phoenix. Ze missen alleen een Stoudamire en Duncan speelt vooral effectief. Maar dat doet PSV ook en dat zie ik ook graag...
Pistons vind ik een lekker rauw team. De beide Wallace-es zijn echt de bom en Hamilton en Billups vind ik ook gaaf. Alleen die gay-ass Tayshawn Prince vind ik niet cool, die man straalt softheid uit.
Als je niet van het Pistons-spel houdt ben je geen liefhebber?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Goed verwoord, 't zijn zeker geen liefhebbers.
Alleen ga je de fout in met Prince, die gozer is supercool.
Dat zeg ik niet. zie edit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:50 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als je niet van het Pistons-spel houdt ben je geen liefhebber?![]()
Helaas had Miami 5 geblesseerde starters, maar ik ga toch de Finals nog volgen, moeten nog wel leuke wedstrijden worden.
Alleen zie ik de Pistons een gezonde Duncan niet tegenhouden, als dat al nauwelijks lukt met een geblesseerde Shaq.
Lukt makkelijk toch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Zwansen het volgende:
Deze moet nog wel ff vol voor de Finals.
Als je Rasheed nou zou noemen, dan kon ik er nog inkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:35 schreef Robertje het volgende:
Hij loopt altijd naar de scheids toe en dan met zijn handjes...Nee bedankt.
Lakers werden ook niet elk jaar kampioen he, 1e jaar dit pas en beiden waren ze geblesseerd ..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq + Penny = 0 titels
Shaq + Wade = 0 titels
Shaq + Kobe = 3 titels
Kobe > Wade + PennyKobe rules...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq + Penny = 0 titels
Shaq + Wade = 0 titels
Shaq + Kobe = 3 titels
Geblesseerd... tsja... In dat geval kunnen de Heat het wel shaken, want Shaq wordt er niet jonger op (integendeel), hij heeft slechte knieën en enkels en heeft een probleem met overgewicht, waardoor zijn toestand alleen maar slechter wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Lakers werden ook niet elk jaar kampioen he, 1e jaar dit pas en beiden waren ze geblesseerd ..
Goede vergelijking, dit is het eerste jaar van Shaq bij Miami en het 2e jaar van Flash... Plus dat Shaq een stuk jonger was in zijn Lakers periode...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq + Penny = 0 titels
Shaq + Wade = 0 titels
Shaq + Kobe = 3 titels
Ach, het was ook geen serieuze vergelijking... Je moet het zien als de opmerking van Shaqquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goede vergelijking, dit is het eerste jaar van Shaq bij Miami en het 2e jaar van Flash... Plus dat Shaq een stuk jonger was in zijn Lakers periode...
Shaq's opmerkingen moet je altijd met een korreltje zout nemen. Ik heb hem ooit eens horen zeggen dat hij Kobe de best player ever noemde...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach, het was ook geen serieuze vergelijking... Je moet het zien als de opmerking van Shaq
"dit team in Miami is het beste team dat ik ooit heb gehad"
Ja, maar daar had-ie dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Shaq's opmerkingen moet je altijd met een korreltje zout nemen. Ik heb hem ooit eens horen zeggen dat hij Kobe de best player ever noemde...
Denk dat ie met player iets anders bedoelde...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ja, maar daar had-ie dan weer gelijk in![]()
Misschien... Kate Faber zou het zo omschrijven... Shaq was gewoon jaloers... hij wilde ook een "white chick"... enne... it ain't rape if the chicks trips and accidentally falls on your dick...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denk dat ie met player iets anders bedoelde...
Shaq zonder Kobe... Conference Finals en Finals (95)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq + Penny = 0 titels
Shaq + Wade = 0 titels
Shaq + Kobe = 3 titels
Die lock-out komt nu toch wel angstig dichtbij, aangezien ze niks aan elkaar toegeven. En voor Shaq zou een kort seizoen (met zijn leeftijd) niet zo slecht zijn. En Dwyane is natuurlijk ook een jaartje ervaring rijker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Lock out? Hoezo? Mag ik toch niet hopen... En vergeet niet dat Shaq volgend jaar weer een jaartje ouder is...
Daar sluit ik mij bij aan. Ik denk dat Manu Ginobili de key player voor de Spurs zal zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef popolon het volgende:
4-2 Spurs.
Klopt als een bus...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:53 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Shaq zonder Kobe... Conference Finals en Finals (95)
Kobe zonder Shaq....niks
En 2 dagen geleden is er ook weer niks uit het gesprek gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef popolon het volgende:
http://msn.foxsports.com/nba/story/3611698
Niet echt recent, wel info.
Oh nee sorry, alleen game 5. 700 Mb ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Alle wedstijden? Hoeveel gig is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |