Bwhaha wat een ongelovelijke onzinquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wellicht hadden ze dan ook afgegaan tegen dit Milan. Want die zijn toch stukken sterker dan tegen PSV hoor ... ( Dr. Meersschemann van hun medische staf zei het al, ze pieken al maanden richting vandaag ... )
Ik zeg niet dat ze niet kunnen winnen maar ze zouden ze nooit oprollen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Liverpool speelt echt heel zwak. Zelfs PSV zou van dit Liverpool winnen.
Dream onquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:35 schreef zakjapannertje het volgende:
hopelijk worden ze bij Liverpool in de 2e helft wel wakker
Ik had m met "Dudek mag het licht uit doen"quote:
Mwah, heb eens een Belgische docu gezien over die dokter van Milan...daar lopen ze echt jaren en jaren voor op de medische staf van onze clubs hoor...quote:
Onzin, dat is geen onzin, er is geen enkele ploeg ter wereld die zo'n medische begeleiding heeft als AC Milan. En laten de weken rond de matchen tegen PSV nu ook net de weken zijn waarin ze ook de Italiaanse titel verloren (Milan speelde echt slecht toen, ook al vooral fysiek)quote:
Misschien real madrid tegen leverkussen toen in 200?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Leatherface het volgende:
Ooit eerder bij een EC1 - finale voorgekomen dat een ploeg bij rust al met 3 - 0 voor stond?
Ja klopt daar kunnen een heleboel clubs nog veel van leren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mwah, heb eens een Belgische docu gezien over die dokter van Milan...daar lopen ze echt jaren en jaren voor op de medische staf van onze clubs hoor...
Ja dat zal best, maar je zult in europese wedstrijden vrijwel altijd moeten pieken. Om te zeggen dat je toeleeft naar de finale om daar te pieken zit er een steekje los, je zal die finale eerst namelijk wel moeten halenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mwah, heb eens een Belgische docu gezien over die dokter van Milan...daar lopen ze echt jaren en jaren voor op de medische staf van onze clubs hoor...
Uh?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef 2Drix het volgende:
Wat is die scheids een teringlijer zegdie man is zo fucking slecht....waarom krijgt die klootzak steeds topwedstrijden van de uefa???
Milan stond in '94 binnen 47 minuten voor met 3-0 tegen Barca en de ruststand in '62 was 3-2 voor Madrid tegen Benfica,Benfica won welquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Leatherface het volgende:
Ooit eerder bij een EC1 - finale voorgekomen dat een ploeg bij rust al met 3 - 0 voor stond?
Slecht van die medische staf dan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Onzin, dat is geen onzin, er is geen enkele ploeg ter wereld die zo'n medische begeleiding heeft als AC Milan. En laten de weken rond de matchen tegen PSV nu ook net de weken zijn waarin ze ook de Italiaanse titel verloren (Milan speelde echt slecht toen, ook al vooral fysiek)
Donder toch op man; Toen Ajax door Milan in de kont werd geneukt, had heel Ajax-minnend Nederland het tijdens de finale over "als als als"quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Wat lult iedereen nou over PSV?
PSV is uitgeschakeld en speelt niet de finale.
Dus alle "als..als...als-theorieën" slaan echt nergens op.
Die vent heeft nog nauwelijks op zn fluit hoeven blazen, jah 3 maal naar de middenstip wijzen want Milan tikt rond en scoort ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef 2Drix het volgende:
Wat is die scheids een teringlijer zegdie man is zo fucking slecht....waarom krijgt die klootzak steeds topwedstrijden van de uefa???
Toch ben ik wel blij dat die Adriaanse-volgelingen die hier een of twee keer per jaar in VBL komen ons toch haarfijn kunnen analyseren wat er op het veld gebeurt. Anders had ik 't niet kunnen zien, echt nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Liverpool wordt afgedroogd. Er moet een wonder gebeuren wil deze wedstrijd nog draaien. Milan is oppermachtig!
't Is natuurlijk niet dat ze in die andere periodes niet meer kunnen lopen ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja dat zal best, maar je zult in europese wedstrijden vrijwel altijd moeten pieken. Om te zeggen dat je toeleeft naar de finale om daar te pieken zit er een steekje los, je zal die finale eerst namelijk wel moeten halen
Oeps.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zelfs de bijna dertiger Maldini
Maar daar stond het 2-1 met rustquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De grootste overwinning was trouwens Real Madrid CF 7-3 Eintracht Frankfurt uit 1960
Nee, dan zaten de calimero's van PSV nog steeds te piepen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donder toch op man; Toen Ajax door Milan in de kont werd geneukt, had heel Ajax-minnend Nederland het tijdens de finale over "als als als"
Dit zijn dan weer de leukste reacties.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donder toch op man; Toen Ajax door Milan in de kont werd geneukt, had heel Ajax-minnend Nederland het tijdens de finale over "als als als"
Gewoon de eerste keer ooit, dat ik jou wat verstandigs hoor zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
5 - 3.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
de ruststand in '62 was 3-2 voor Madrid tegen Benfica,Benfica won wel
Helaas wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dan zaten de calimero's van PSV nog steeds te piepen.![]()
Zekers is medische begeleiding belangrijk, dat beweer ik ook niet. Alleen je zult elke wedstrijd in europa keihard moeten werken om in de finale te komen (en wat geluk hebben).quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is natuurlijk niet dat ze in die andere periodes niet meer kunnen lopen ofzo.Maar een goede begeleiding van een individuele sporter zorgt ook dat die piekt op de Olympische Spelen. Het is wel degelijk mogelijk!
Omdat de scheids verzuimde Gerard van het veld af te sturen tegen Olympiakos en diezelfde speler in de laatste minuut vervolgens de 2-1 binnenknalde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:39 schreef VeX- het volgende:
Waarom staat Liverpool eigenlijk in de finale?
Dus de groepsfase van Milan was toeval ? 6x 1-0quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Noca het volgende:
Ja dat zal best, maar je zult in europese wedstrijden vrijwel altijd moeten pieken. Om te zeggen dat je toeleeft naar de finale om daar te pieken zit er een steekje los, je zal die finale eerst namelijk wel moeten halen
Net zo goed als ik PSV door Ajax, AZ, Utrecht, Feyenoord, Heerenveen etc kan vervangen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Het Seedorf gedeelte klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zelfs de bijna dertiger Maldini loopt te voetballen als een fris hoentje in vergelijking met de verlamde liverpool spelers. Het kwaliteitsverschil lijkt enorm en dan heeft Milan nog de handicap dat ze met Seedorf moeten spelen ook!!
Tuurlijk, maar de 'basis' kwaliteit van Milan is al erg hoog. Een Milan in matige vorm, kan nog 90% van zijn wedstrijden winnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers is medische begeleiding belangrijk, dat beweer ik ook niet. Alleen je zult elke wedstrijd in europa keihard moeten werken om in de finale te komen (en wat geluk hebben).
Dat was Juve.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Dus de groepsfase van Milan was toeval ? 6x 1-0
Uiteraard, maar Meersscheman heeft wellicht wel doodgewoon gelijk als hij zegt dat de spelers vanavond tot veel meer in staat (zullen) zijn dan een tijdje terug tegen PSV. Dit Milan vanavond is beter dan het Milan tegen PSV, dat is gewoon ook een feit. Hoe PSV vanavond had geweest, wie zal het kunnen zeggen, dat is gissen want ze geraakten al niet voorbij dit Milan in "mindere" conditie ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers is medische begeleiding belangrijk, dat beweer ik ook niet. Alleen je zult elke wedstrijd in europa keihard moeten werken om in de finale te komen (en wat geluk hebben).
Maar Ajax was dat jaar beter dan PSV dit jaar. Omdat Ajax 1 minuut voor tijd wel door zou zijn naar de halve finale. PSV zou helemaal niet door zijn naar de finale, 3 minuten voor tijd, ze zouden er slechts een verlenging uit slepen. Daarin kon nog van alles gebeuren. Bovendien hoefde PSV minder wedstrijden te spelen dan Ajax, omdat de tweede groepsfase is geskipt, daarbij hadden ze ook nog het geluk bij de penalties nemen tegen Olympique Lyon.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Oude beelden @ Belg.
Dat zal moeilijk worden gezien de 45 minuten die ze daarvoor nog hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef RijstNatie het volgende:
als die vieze mongole uit Engeland nu nog niet 1 op 1 gaan spelen dan hoop ik dat ze met 75-0 verliezen.
Pieken op het juiste moment ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja klopt daar kunnen een heleboel clubs nog veel van leren.
Hoe zei die belg dat nu ook al weer?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden gezien de 45 minuten die ze daarvoor nog hebben
Hoezo 6x 1-0?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dus de groepsfase van Milan was toeval ? 6x 1-0
Ja, Real Madrid- Entracht Frankfurt, eindigde in 7-3 voor Madrid. Ergens in 1957-1958 of zo!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Leatherface het volgende:
Nou nee daar kan ik het niet mee eens zijn ..quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Ajax was dat jaar beter dan PSV dit jaar.
Wellicht hadden ze een tijd terug toen ze die "piek" inbouwden gewoon verwacht dat ze vanavond alles zouden moeten geven tegen een Chelsea dat ook op topniveau was ...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de 'basis' kwaliteit van Milan is al erg hoog. Een Milan in matige vorm, kan nog 90% van zijn wedstrijden winnen.
Klopt wel dat ze dit in de vorige wedstrijden bijna de kop heeft gekost, beetje onderschatting denk ik.
met rust was het 2-1.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:44 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ja, Real Madrid- Entracht Frankfurt, eindigde in 7-3 voor Madrid. Ergens in 1957-1958 of zo!!
En dit is dan de bijdrage van een vrouw!! Zo!!![]()
Dit meen je niet hè? Zeker in de onderlinge wedstrijden tegen Milan speelde PSV echt beter dan Ajax destijds.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar Ajax was dat jaar beter dan PSV dit jaar.
Ja er zit een 4-0, een 1-2 en een 2-1 tussen :/quote:
La maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:44 schreef Noca het volgende:
Hoezo 6x 1-0?
Daar ben ik het wel mee eens ja, maar dat kan voor elke club gelden. Voor zo'n wedstrijd kun je vaak wat meer brengen....behalve Liverpool danquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Meersscheman heeft wellicht wel doodgewoon gelijk als hij zegt dat de spelers vanavond tot veel meer in staat (zullen) zijn dan een tijdje terug tegen PSV. Dit Milan vanavond is beter dan het Milan tegen PSV, dat is gewoon ook een feit. Hoe PSV vanavond had geweest, wie zal het kunnen zeggen, dat is gissen want ze geraakten al niet voorbij dit Milan in "mindere" conditie ...
Eindelijk is het mysterie opgelost! Bedankt!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:46 schreef DrDentz het volgende:
nou..... ajax had wel meer gelukjes.. de bal van carew van een meter mis etc
en ze konden niet hard schieten, ze konden ook alleen corners heel dichtbij naar elkaar toe passen
ze waren nog te klein/jong om echt hard te schieten
Kan ik me compleet niks meer van herinneren eigenlijk, met name omdat dat toen "pas" de kwartfinale was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit geeft Milan niet meer uit handen. De kans acht ik nagenoeg uitgesloten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo de 2e helft begint zo ook weer denk ik.....
Ben benieuwd of het nog wat gaat worden...
Calimero's komen uit ei'hovenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zucht*
Waarom moeten alle Calimero's van PSV en Ajax hier oude dingen gaan oprakelen, dingen van 2 jaar terug of van 3 weken terug. Het is het verleden. Punt. Open je eigen topic, maar hier gaat het over de CL Finale van NU! En niet over een of andere wedstrijd in het verleden.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zucht*
Waarom moeten alle Calimero's van PSV en Ajax hier oude dingen gaan oprakelen, dingen van 2 jaar terug of van 3 weken terug. Het is het verleden. Punt. Open je eigen topic, maar hier gaat het over de CL Finale van NU! En niet over een of andere wedstrijd in het verleden.
Soort mislukte volley uit een cornerquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef ASSpirine het volgende:
Maldini's goal?
hoe viel die?
die heb ik namelijk niet gezien
Ik gok op een kopbal vanuit een corner?
hij schoot hem erin uit een corner !quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef ASSpirine het volgende:
Maldini's goal?
hoe viel die?
die heb ik namelijk niet gezien
Ik gok op een kopbal vanuit een corner?
uit een cornerquote:
Ajax speelde twee keer gelijk en PSV won één keer en verloor één keer. Daarbij moet vermeld worden dat Ajax beide wedstrijden goed voetbalde en PSV maar in één wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dit meen je niet hè? Zeker in de onderlinge wedstrijden tegen Milan speelde PSV echt beter dan Ajax destijds.
eerste en enige opmerkingen die ik over dit recente verleden ga plaatsen, verder met de wedstrijd van vandaag.
Meneer maakt een assumptie op het bekijken van één. (Toegegeven, belabberde.) helft. Na een pauze kan een ploeg heel anders zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef RijstNatie het volgende:
dit liverpool is gewoon echt te schandalig.
Wanprestatie
Dat was 2-1 Real hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien real madrid tegen leverkussen toen in 200?
die waren tenminst ook kansloos
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Noca het volgende:
Nou, nog minstens 3 doelpunten wil ik zien! Maakt me niet uit van welke ploeg!
Ja maradonna walst zo over liverpool heenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen ze bij Milan niet even Maradona inbrengen (hij schijnt daar toch op de tribune te zitten, en tegen dit team moet hij zelfs nog wat kunnen)
Heb je geen mogelijkheid om een andere zender op te zettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En ik herhaal, kan die Frank Snoeks even....
ja heeft een boekje opengeklaptquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Franck Snoecks lepelt behendig zijn anekdotes op
jewou gewoon het eerste antwoord gevenquote:
Oh god, is het fout gespeld? Moet het Calimeros zijn? Gutteguttegut, wát een discussiekwaliteiten hoor.quote:
Daar ga ik zo maar even achteraan; maar Den Belg wil niet altijd even goed doorkomen hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je geen mogelijkheid om een andere zender op te zetten![]()
Ik zeg ruilen die hapquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
En ze willen Kuyt voor Dudek ruilen
Dat wordt mooi! Meer tegendoelpunten en minder doelpunten
Zijn veel clubs geweestquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
toch leuk om te weten dat Milan een cricket club was,,
Op die manier is dan inderdaad lastiger om naar de Belg te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar ga ik zo maar even achteraan; maar Den Belg wil niet altijd even goed doorkomen hier.
Wordt steeds engerquote:
Ik moet een 5,1 of hoger hebben en volgens mij hangt het daar een beetje rondquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wordt steeds enger
hoe ging wiskunde trouwens ?
Goed schiet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
mooi trap!
Heb er alle vertouwen inquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 of hoger hebben en volgens mij hangt het daar een beetje rond
Nu nog 2 en we kunnen helemaal lachenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
Kijk eens aan 3-1, mooi voor de wedstrijd.
En ik mag 1 onvoldoende hebben in mijn profieldeel en het enige waar ik onvoldoende voor kon halen was wiskunde. Dus dat komt allemaal goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb er alle vertouwen in
Ik denk dat er nog wel een rode kaart komt
ooo mooi!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
En ik mag 1 onvoldoende hebben in mijn profieldeel en het enige waar ik onvoldoende voor kon halen was wiskunde. Dus dat komt allemaal goed
Goal!
Dat waren de voorspellingen vooraf wel over het algemeen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ging dit geen saaie 0-0 worden?
De hele wedstrijd al, wat een drama die vent.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef mitt het volgende:
scheids zit fout!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:27 schreef kastanova het volgende:
Naja, bekijk het positief; als Liverpool nú nog terugkomt hebben we een historische finale beleefd...
quote:
hahahaha, je gaat nog gelijk krijgen ookquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef kastanova het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOH, WAT MOOI DIT!!!!!!!!!!! :d:d:d:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Clarence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |