quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zucht*
Waarom moeten alle Calimero's van PSV en Ajax hier oude dingen gaan oprakelen, dingen van 2 jaar terug of van 3 weken terug. Het is het verleden. Punt. Open je eigen topic, maar hier gaat het over de CL Finale van NU! En niet over een of andere wedstrijd in het verleden.
Soort mislukte volley uit een cornerquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef ASSpirine het volgende:
Maldini's goal?
hoe viel die?
die heb ik namelijk niet gezien
Ik gok op een kopbal vanuit een corner?
hij schoot hem erin uit een corner !quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef ASSpirine het volgende:
Maldini's goal?
hoe viel die?
die heb ik namelijk niet gezien
Ik gok op een kopbal vanuit een corner?
uit een cornerquote:
Ajax speelde twee keer gelijk en PSV won één keer en verloor één keer. Daarbij moet vermeld worden dat Ajax beide wedstrijden goed voetbalde en PSV maar in één wedstrijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dit meen je niet hè? Zeker in de onderlinge wedstrijden tegen Milan speelde PSV echt beter dan Ajax destijds.
eerste en enige opmerkingen die ik over dit recente verleden ga plaatsen, verder met de wedstrijd van vandaag.
Meneer maakt een assumptie op het bekijken van één. (Toegegeven, belabberde.) helft. Na een pauze kan een ploeg heel anders zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef RijstNatie het volgende:
dit liverpool is gewoon echt te schandalig.
Wanprestatie
Dat was 2-1 Real hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien real madrid tegen leverkussen toen in 200?
die waren tenminst ook kansloos
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Noca het volgende:
Nou, nog minstens 3 doelpunten wil ik zien! Maakt me niet uit van welke ploeg!
Ja maradonna walst zo over liverpool heenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen ze bij Milan niet even Maradona inbrengen (hij schijnt daar toch op de tribune te zitten, en tegen dit team moet hij zelfs nog wat kunnen)
Heb je geen mogelijkheid om een andere zender op te zettenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En ik herhaal, kan die Frank Snoeks even....
ja heeft een boekje opengeklaptquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Franck Snoecks lepelt behendig zijn anekdotes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |