die speciale verrichtingen zijn zowiezo makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Varr het volgende:
Mja ik hoorde van sommigen dat het was hoe goed je was wanneer je op de snelweg mocht... maar dat lijkt me sterk, want ik vind de snelweg toch wel een van de makkelijkste dingen, ik reed zelf pas de 8e les op de snelweg. Heb nu 9 lessen gehad, speciale punten die ik gehad heb.
Keren op de weg
File parkeren
Recht achteruit rijden
Hellingproef
Donderdag weer 2lessen!
Ik dacht na de 3de keer zakken ook dat ik het niet meer zou halen.. scheitziek werd ik ervan, maar de 4de keer is het me gewoon gelukt. Dus niet al te moedeloos worden, want waarop je gezakt bent is eigenlijk merkwaardig, die gast zal z'n dag niet hebben gehad ofzo...quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Lethe het volgende:
Vandaag voor de derde keer gezakt..![]()
Ik baal ervan, dacht echt dat ik hem deze keer had.
Bij de 1e en 2e keer had ik zelf ook wel door wat ik fout had gedaan, maar nu kwam het een beetje onverwachts. Twee situaties waren niet goed, 1e kon ik me zelfs niet meer herinneren, de 2e vaag, maar ik had geloof ik niemand gehinderd. En moest iets langzamer op kruispunten afrijden. WTF, dat doe ik altijd zo, ook bij m'n vorige examens en toen is er niets van gezegd. Ik dacht écht dat het gelukt was, geen ingrepen enzo, bijzondere verrichtingen gingen goed, snelweg, leuke route gereden, en toen de desbetreffende situaties die hij na het examen aanhaalde zich voordeden zei hij er ook niets van. Dus vandaar dat het onverwachts kwam.
Op naar examen vier en dan maar gauw door naar de BNOR om het daar te halen. Als ik het überhaupt ooit haal, want de moed zakt me wel een beetje in de schoenen zo.
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn examen gehaald
Lekker hoor... gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
wat doe je dan hier?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
profiquote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
ben je wel erg laatquote:Op maandag 6 juni 2005 10:49 schreef _The_General_ het volgende:
Dankje,quote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ben je wel erg laat(geboortedatum: 1884!
)
maar, gefeliciteerd![]()
ik heb vanmiddag om 14.30 weer rijles!
Dan hoop ik voor je dat je niet vooruit betaald hadquote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dankje,
Idd, ik heb erge pech gehad met een instructeur die alcoholist bleek te zijn.... Hij maakte een ongeluk, rijschool bestond ineens niet meer...
Ik moest in Horn, limburg..
Veel succesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:32 schreef JeroenV het volgende:
Ik mag zo. Over een half uurtje les, daarna examen. Denk opzich wel een mooie tijd. Ben nog niet zenuwachtig, maar dat zal nog wel komen. Ben ik altijd namelijk.
Je hoort ook dat ik het niet gehaald heb..quote:
Jammer.. maar inderdaad de volgende keer beter!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je hoort ook dat ik het niet gehaald heb..![]()
Ging vrij kut. Was niet echt zenuwachtig, door die pillen, maar miste er ook de scherpte door. Of omdat ik niet goed geslapen heb. Naja, volgende keer beter. Alleen duurt het nu weer zo lang.
Hmm, ik moet geloof ik stoppen met zo positief zijn hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je hoort ook dat ik het niet gehaald heb..![]()
Ging vrij kut. Was niet echt zenuwachtig, door die pillen, maar miste er ook de scherpte door. Of omdat ik niet goed geslapen heb. Naja, volgende keer beter. Alleen duurt het nu weer zo lang.
Ik begrijp dat jij het niet hebt gehaald? Dus nu weer aan het oefenen bent voor de volgende keerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jammer.. maar inderdaad de volgende keer beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |