quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:26 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
heb morgen mijn 13e rijles...
zodra ik 18 word gelijk theorie halen en praktijk aanvragen, hoelang duurt dat ongeveer (rotterdam)
Bij de rijschool waar ik ga noemen ze het een rijtoets. En een tussentijdse toets is wat anders, de naam zegt het al, die doe je tussen je rijlessen en examen door.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:48 schreef 1986-Link het volgende:
"Tussen Tijdse Toets" heet dat ding...
Ja, ik ga binnenkort bij een vriend van me een paar keer rijden om te leren schakelen, dat zal me een aantal lessen schelen, daar had ik allang over nagedacht. En betaal de helft zelf, m'n vader de andere helftquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:52 schreef D-Industries het volgende:
Shirley, Je hebt nog tijd zat dan om auto te leren rijden voordat je die toets heb.
Betaal je het zelf of betalen je ouders het ? Overtuig anders je ouders om naar het industrieterrein te gaan, of ergens anders... waar ze jou auto leren rijden. Liefst elke dag een half uurtje / uurtje.
Als je eenmaal de koppeling beheerst, en schakelen kan van vrij naar 1, 1 naar 2... dan scheelt dit EEN HELEBOEL GELD .. en je zelfvertrouwen gaat natuurlijk als een speer omhoog..
Zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:05 schreef D-Industries het volgende:
Goed Goed! Laat je vaker horen op het forum hoe het gaat met rijden hé
Hou ons op de hoogte !
Nee, bij een TTT doe je de bijzondere verrichtingen, dit is dus gewoon zo'n toets van de rijschool zelf. Een TTT is ook officieel bij het CBR enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:48 schreef 1986-Link het volgende:
"Tussen Tijdse Toets" heet dat ding...
des te eerder heb ik mijn rijbewijsquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
je bent nog geen 18 maar je hebt wel rijlessen gehad?
ja maar het mag nietquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:50 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
des te eerder heb ik mijn rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |