quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kom me ook weer even melden hier!
Heb een nieuwe datum geprikt!
veel succes dan, gaat je dan zeker lukken!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
en dan wensen wij je weer veel succesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
prachtigquote:Op zondag 29 mei 2005 10:26 schreef blue.eyes het volgende:
deel 19 alweer? ik heb echt een paar delen overgeslagen zeg!
ondertussen heb ik nu 13 lessen gehad en gaan de meeste bijzondere verrichtingen nu al wel redelijk goed... afgelopen les alleen 1 uitbrander gehad van mijn instructeur: ik moest een autoweg wegopdraaien, (scherpe bocht voor het opdraaien dus snelheid echt iets van 40 km/u ofzo) en die oprit was slechts heel kort, omdat de oprit tegelijekrtijd ook een afrit was en de baan dus slechts iets van... mwoah, 400 meter was ofzo... Komt er dus van achter een vrachtwagen aan, dus ik moest gas geven, geef dan gas, geef gas, gassen! Moet ik dat nou dan echt 4 keer zeggen?(hij zei het dus ook binnen 5 seconden ofzo...) Daarna was ik blijkbaar zo van streek, dat ik bij geen enkel kruispunt meer mijn versnelling in de zette... moest er de hele tijd weer op gewezen worden als ik wou optrekken...
![]()
nog een aanvulling; je bent de pasfoto's en het rijbewijs (wat je moet betalen in het stadhuis) er bij vergeten op te tellenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:58 schreef vandruten het volgende:
Zoals jullie eerder konnen lezen was ik 11 mei geslaagd, nu lijkt het me wel aardig even precies te laten zien wat het allemaal gekost heeft.
43 lessen van een uur * ¤ 35 = ¤ 1505
1 * Theorieexamen ¤ 45 = ¤ 45
2 * Praktijkexamen ¤ 155 = ¤ 310
Totaal ¤ 1860
Misschien handig voor mede-fokkers die nog moeten beginnen, of om te vergelijken.
Ik kreeg een paar lessen terug te horen dat ik te rustig op trok, en dat dat wel een stuk vlotter mocht. Hehe nou..dat heeft m'n instructeur geweten ookquote:Op zondag 29 mei 2005 14:13 schreef The_S het volgende:
[..]
prachtig, dan moet je gewoon bij de eerst volgende kruising gewoon met spinnende banden weg trekken, kijken of tie dan ook nog zegt: gassen!
![]()
nee ok, ligt eraan hoe snel je dingen oppakt. Maar ik neem aan dat je na 8 lessen de snelweg nog niet op mag..quote:Op maandag 30 mei 2005 18:52 schreef Fisher het volgende:
KiwiTjuHh heeft gelijk, dit is zelfs verschillend per instructeur en hoe hij je inschat binnen 't verkeer. Als je instructeur vind dat je er nog niet aan toe bent dan zal hij 't niet doen. Easy as that
Zelf ben ik geloof ik in mn 4e rijles de snelweg opgeweest (= 8e les omdat ik blokuren had)! En heb mensen gehoord die er bij hun 5e les al waren!quote:Op maandag 30 mei 2005 18:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee ok, ligt eraan hoe snel je dingen oppakt. Maar ik neem aan dat je na 8 lessen de snelweg nog niet op mag..
Kom nou eens op msn ipv van me steeds op fok te volgenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:05 schreef jan_onbekend het volgende:
Ligt hellemaal aan de gene die je rijles geeft. Als hij/zei denkt dat je daar klaar voor bent.
Als je goed rijdt zal je al na 3 lessen de snelweg op kunnen maar dat is heel verschillend.
ik mocht al met mijn derde les de snelweg op. dat wil zeggen, invoegen en de olgende afslag meteen er weer af.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:58 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee ok, ligt eraan hoe snel je dingen oppakt. Maar ik neem aan dat je na 8 lessen de snelweg nog niet op mag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |