Hmmm, teveel worsten gedraaidquote:Op maandag 30 mei 2005 19:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Doodzonde dat Jan met een hernia thuis is.
60 % van zijn eigen achterban................. die zullen het waarderen om zo weggezet te worden zeg.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee daar komt van Aartsen weerAlle nee-stemmers zijn communisten of rechts-extremisten
Wat een kansloos figuur en waardeloos debater
Geef het maar toe.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben een gevluchte Nederlander en heb al (per brief) gestemd in Nederland.
In het debat met Eurlings vond ik hem te slap, maar tegenover Bos vond ik hem juist zeer sterk!quote:Op maandag 30 mei 2005 19:27 schreef UnleashMitch het volgende:
v Bommel maakt af en toe wel goede punten en Bos blinkt uit in de gaten in z'n argumentatie. Jammer genoeg is v Bommel geen groot debater.
Ai, ik vind jou erg extremistisch overkomen................... je overweegt zomaar nee te stemmen.......... op zijn minst is dat verdacht.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:38 schreef Posdnous het volgende:
Alleen Van Aartsen is al een extreem goede reden om nee te stemmen.
Wat een achterlijk stuk vreten is het toch. Gatverdamme![]()
![]()
.
Aan de andere kant twijfel ik nog steeds, want er zijn teveel voor en nadelen.
Die website ligt op zijn gatquote:Op maandag 30 mei 2005 19:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar kan in godsnaam de stream op de tweevandaag website vinden ? Wat een kutwebsite zegnergens op de voorpagina een direct link ofzo.
Ik snap het ook niet. Hoe kan je nu als grote partij die toch ook echt intelligente mensen aan moet spreken zo'n lambal als spreekbuis aanstellen?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zou iemand van Aartsen wel eens durven vertellen hoe hautain hij overkomt bij zo'n debat? Of zou men dat bij de VVD niet durven.Zou die man zichzelf wel eens terugzien op tv vraag je je uberhaupt af, of zou de champagne nog in zijn hoofd zitten na zijn "overwinning" op het VVD congres.
Ja, doe maar net alsof dat onzinverhaal uit de Grondwetkrant komt.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:56 schreef Creative1972 het volgende:
Uit De Grondwet Krant
Waarom onzinverhaal? Omdat jij het er niet mee eens bent? Omdat de feiten te hard voor je zijn? Omdat je met je neus op de feiten wordt gedrukt? Je doet wat menig voorstemmer ook al doet, valide argumenten proberen belachelijk te maken en als onzin af te doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:14 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja, doe maar net alsof dat onzinverhaal uit de Grondwetkrant komt.![]()
quote:Het scheppen van één Europese Staat, verbonden door één Europese Grondwet is de beslissende taak van onze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |