Al staat Depp toch vrij aardig voor. Jammer wel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:08 schreef NRH het volgende:
Het lijkt er nu al op dat alleen Norton tegen Depp enigszins spannend zal worden.
Wat natuurlijk compleet logisch is. De enige andere waar je misschien nog over nou zou moeten denken is De Niro vs. Hopkins. De andere twee duels zijn imho duels tussen Champions League spelers en Gouden Gids (Eerste) Divisie spelers.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:08 schreef NRH het volgende:
Het lijkt er nu al op dat alleen Norton tegen Depp enigszins spannend zal worden.
Misschien wel met Taxi Driver 2, die momenteel opgenomen wordtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:45 schreef Mike het volgende:
* Kwartfinale
Robert de Niro - Anthony Hopkins
Nou maar hopen dat De Niro weer eens op het rechte pad komt.
Zondag.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:57 schreef Dos37 het volgende:
wanneer sluit deze ronde
Ooohhh.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zondag.
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef victorinox het volgende:
* Halve finale
Jack Nicholson - Johnny Depp
Robert De Niro - Al Pacino
Makkie.
En wat is er zo fout aan mijn keuze's?quote:
Ik denk dat 't meer een 'ik stem hetzelfde als de bovenstaande user, maar het is zo makkelijk dat ik 'r van ga gapen'-post isquote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
En wat is er zo fout aan mijn keuze's?
Johnny Depp heeft veel aparte rollen gespeeld, waarbij ik dan niet meer de acteur Depp zie, maar daadwerkelijk het karakter dat hij speelt. Bij Jack Nicholson blijf ik toch altijd Jack Nicholson zien.
Al Pacino heeft vrijwel alleen maar dezelfde rollen, waarbij hij het liefst een keertje hard schreeuwd.
Dan vind ik Robert DeNiro toch een stukje beter.
Dat was dus nog een stem voor Johnny erbij.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik denk dat 't meer een 'ik stem hetzelfde als de bovenstaande user, maar het is zo makkelijk dat ik 'r van ga gapen'-post is.
nog niet genoeg films gezien dusquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
* Halve finale
wat een piep loting trouwens
je moet ook niet alleen naar die mannen kijken SCH, het gaat om de acteerprestatie'squote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef SCH het volgende:
Johnny Depp
Al Pacino
(jammer voor Jack maar hij is toch wat 1 dimensionaler dan Johnny)
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Halve finale
Johnny Depp
Robert De Niro
Ik ben een groot fan van de films van Johnny: gedurfd en fantasievol en niet altijd zo mainstream. Hij is ook een lekker ding idd.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet ook niet alleen naar die mannen kijken SCH, het gaat om de acteerprestatie's
Hij stampt Jack er anders wel behoorlijk uit!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef Hare het volgende:
* Halve finale
Zoals al gezegd. Johhny is toch een maatje te klein voor deze 3 grootheden.
Meer als genoegquote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog niet genoeg films gezien dus
Rob Schneider ligt er al een hele tijd uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef dolle_hond het volgende:
hoeveel heb je gekregen van patch?
niet genoeg ontvangen dusquote:Op maandag 6 juni 2005 18:06 schreef California het volgende:
[..]
Rob Schneider ligt er al een hele tijd uit.
Ik had een walkover voor Nicholson verwacht, ik begrijp het ook niet. Nicholson doet misschien vaak vergelijkbare dingen, maar Depp speelt ook erg vaak ietwat wereldvreemde types die een beetje gek, maar toch ook tof zijn. Dat lijkt bij dit duel dus geen argument. Voor Nicholson ga ik naar een film, voor Depp niet. De naam Depp schept weliswaar enige verwachtingen, maar niet meer dan dat. Depp levert altijd goede prestaties, nooit slecht, maar ook nooit super vind ik. Gewoon altijd goed, niet uitzonderlijk.quote:
Ik kan dit stukje zo overnemen voor m'n eigen keuzes...lekker makkelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Halve finale
Johnny kiest misschien vaker voor wat bijzondere rollen. Maar als ik zo naar heel hun oevre kijk, dan kan ik maar één ding concluderen en dat is dat Jack als acteur toch net iets beter is.
Dit is een erg gelijke strijd tussen twee grootmeesters. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat dan toch uit naar De Niro. Hij heeft net iets meer prachtrollen op zijn naam staan.
Toch vind ik Nicholson een éénzijdige acteur, steeds hetzelfde trucje, wat hij overigens fantastisch beheerst. Niet zozeer zijn rollen maar vooral de manier waarop hij ze speelt.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had een walkover voor Nicholson verwacht, ik begrijp het ook niet. Nicholson doet misschien vaak vergelijkbare dingen, maar Depp speelt ook erg vaak ietwat wereldvreemde types die een beetje gek, maar toch ook tof zijn. Dat lijkt bij dit duel dus geen argument. Voor Nicholson ga ik naar een film, voor Depp niet. De naam Depp schept weliswaar enige verwachtingen, maar niet meer dan dat. Depp levert altijd goede prestaties, nooit slecht, maar ook nooit super vind ik. Gewoon altijd goed, niet uitzonderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |