Die sloeg inderdaad nergens op, mooi dat 'ie eruit wordt gehaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:41 schreef JelleS het volgende:
en dan heb ik 0 punten genomen voor die vraag met de cirkeldiagram. Volgrens onze docent gaat die vraag er wel uitgehaald worden, dat zou wel mooi zijn.
Volgens 1 docent, ik zou niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:46 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Die sloeg inderdaad nergens op, mooi dat 'ie eruit wordt gehaald![]()
Die was logisch nadenkenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef vanilla het volgende:
Ik zou r wel 4 punten mee gehaald hebben dus van mij mag ie r wel in blijven.
Haal dan die opgave 2 eruit. Daarvan kan aangetoond worden dat het gewoon niet tot de leerstof hoorde.
groeikernenbeleid is niet logisch denken.quote:
Vraag 2 was niet over groeikernbeleid die was over waarom men meer auto's zag ofzoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:12 schreef vanilla het volgende:
[..]
groeikernenbeleid is niet logisch denken.![]()
Zou de wereld een stuk mooier maken als je je eigen draai kon geven aan de inhoud van een beleid
Opgave 2 zei ik...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vraag 2 was niet over groeikernbeleid die was over waarom men meer auto's zag ofzoiets.
Eeh man dat had ik ook.. Klopt ook gewoon imoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:58 schreef Ronno het volgende:
door ontbossing neemt de CO2 toe, dus toename broeikaseffer (CO2 is een broeikasgas), en dus is er minder uitgaande straling, onevenwichtigheid in de stralingsbalans...
had ik dan... heb het antwoordmodel nog niet bekeken, en dat ga ik ook niet doen
edit: was idd best een klote-examen...![]()
Wat wist je?quote:
Antwoordmodel staat vliegveld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
Ja inderdaad, ik heb zelfs nog in de atlas zitten zoeken of er een vliegveld was. Was er niet, nou dan is de meest logische keuze bij de spoorlijn!
whaha idd.. dat was helemaal een fiasco van de eerste orde.. Ik heb ook gewoon een stad genoemd waar die spoorlijn doorheen liep.. Die zat dan ook gelijk vrij dicht bij de haven..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
Ja inderdaad, ik heb zelfs nog in de atlas zitten zoeken of er een vliegveld was. Was er niet, nou dan is de meest logische keuze bij de spoorlijn!
dat jij t ook kut vondquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat wist je?
Gisteren heb ik alleen maar paar biertjes gepakt en ik sliep ook pas om 4 uur.
Was kapót vanmorgen
Wat wil je, saaie baggerquote:
Daar begint ons methode ongeveer mee.. De continentale platen bestaan uit graniet en de oceanische platen uit basalt.. basalt is zwaarder dan graniet etce tera..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, maar die kunnen niks aan de normering ofzo doen, het LAKS eventueel wel.
[..]
Ja, maar die 2 steensoorten worden niet in het boek vermeld. Hoe de fuck moet ik dan weten dat de aarde bestaat uit basalt en graniet?
Kegelvulkaan vond ik ook wel mooi, zo noemen ze dat hier, dat is dialect! Dat mogen ze niet fout rekenen...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:33 schreef Skv het volgende:
Oh, die ene vulkaansoort wat 'natuurlijk' een Stratovulkaan.
Hoe heb ik dat kunnen vergeten!!
Nóóóit van gehoord![]()
Wiskunde ging zeker ook kut?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:34 schreef Skv het volgende:
Engels 3165
Aardrijkskunde 3169
Aantal klachten voor aardrijkskunde is 3 meer dan voor engels
Ik had ook precies et zelfde, en imo is het helemaal goed, we zijn niet de enige. Hopelijk dat de docenten niet zo lame zijn om alleen maar naar et antwoordenmodel te gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Eeh man dat had ik ook.. Klopt ook gewoon imo![]()
eh, wat bedoel je?quote:
(niet letterlijk m'n klacht, die was wel wat uitgebreider)quote:Aangezien er nergens stond wat een een 'cirkeldiagram' was. Heb ik iets heel anders getekend..
het was een cirkel (goh) alleen was de grootste cirkel van Rotterdam, en daarin de kleinere cirkels van andere havens.
Dat je per se een "Pie Chart" moest maken stond nergens.
Engels 3165quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:36 schreef Skv het volgende:
[..]
eh, wat bedoel je?
Dit zijn het aantal klachten in totaal van vwo-scholieren over de examens engels en aardrijkskunde.
Niet mijn persoonlijke wiskundecijfer
typvoudt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engels 3165
Aardrijkskunde 3169
Aantal klachten voor aardrijkskunde is 3 meer dan voor engels
Dat verschil is 4
euh jaa..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:36 schreef superheist het volgende:
mijn klacht @ AK:
[..]
(niet letterlijk m'n klacht, die was wel wat uitgebreider)
ookal maakt niemand em, als de 'cirkeldiagram' nog nooit hebt geleerd is het toch niet zo gek? volgens mij is wat ik heb gemaakt ook een 'cirkeldiagram'quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:42 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
euh jaa..
Die fout heeft niemand gemaakt denk ik.. op jou na dan![]()
Idd, de enige reden dat die vraag imo er uit moet, omdat niemand een rekenmachine bij zich had en dus de vraag niet goed kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:42 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
euh jaa..
Die fout heeft niemand gemaakt denk ik.. op jou na dan![]()
maar een rekenmachine zat bij de basisuitrusting, dus zou je zelfs met een taal mee moeten nemen.. (niet dat iemand het doet, maar je kan er niks mee maken.)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:45 schreef JelleS het volgende:
[..]
Idd, de enige reden dat die vraag imo er uit moet, omdat niemand een rekenmachine bij zich had en dus de vraag niet goed kon beantwoorden.
ja..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:44 schreef superheist het volgende:
[..]
ookal maakt niemand em, als de 'cirkeldiagram' nog nooit hebt geleerd is het toch niet zo gek? volgens mij is wat ik heb gemaakt ook een 'cirkeldiagram'
Ik moet toegeven, voor wiskunde heb ik dat ooit wel eens gedaan, dit examen was echter voor Aardrijkskunde..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:48 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je nog nooit een circeldiagram hebt moeten tekenen..
Aantal procenten ernaastquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:57 schreef Skv het volgende:
Ik vind het helemaal onzin waar de punten voor staan bij dat circeldiagram.
Ding moet op 12.00 uur staan. Oké.
Daarna in volgorde van de klok![]()
Onzin.
Ook moet je het aantal procenten dr naast zetten?
Toen ik dit met wiskunde leerde hoefde dat niet
En met AK heb ik dit nooit gehad. Wat is dit voor een infantiel examen
Ik heb gewoon mijn GR gebruikt.. als ik dat van te voren wistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:38 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Aantal procenten ernaast? Wij hadden niet eens een rekenmachine, mochten we ook niet gebruiken hadden ze vantevoren gezegt. Hoe moeten we dat dan doen
Fucking smeerlappen.
Kan me niet voorstellen dat je zonder te leren die vragen van Actieve Aarde goed hebt.. Over dat basalt en die shit en die subductiezones.. en weet ik het allemaal.. was goed te leren.. de rest vond ik juist minder..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:39 schreef Timmehhh het volgende:
Wat ik minder vond aan het aardrijkskunde examen is dat een hoofdstuk van actieve aarde niet getoets werd. Op het examen zeiden klasgenoten dat ik dat niet hoefde te leren, wel balen had ik het beste geleerd, 2x dat hele stuk doorgelezen het was ook het meest feitelijke deel, kun je niet zoveel van die onzinvragen over krijgen. Hoezo werd dat trouwens niet getoetst, waren ze bang om gelovigen te kwetsen?![]()
Verder vond ik het antwoordmodel wel erg bagger, ze willen van alles weten zonder er specifiek naar te vragen. Verder waren er bijvoorbeeld de tegenargumenten die in het antwoordmodel werden gegeven op de vraag of er een gedwongen spreidingsbeleid moest worden gevoerd nogal zwak. Wat heeft gedwongen spreiding in hemelsnaam te maken met discriminatie?![]()
Idd, wat een kutvraag was datquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:17 schreef Skv het volgende:
Vraag 24: Waar zou ik mn bedrijf plempen? Easy, Addis Abeba, er loopt namelijk een spoorlijn daarvandaan naar Djibouti, wat een haven heeft. Maar natuurlijk, het gaat om de vlieghaven volgens hetantwoordmodel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |