Oke.
Wat een graftyfushoerenexamen.
Had vannacht door de hitte maar 4 uurtjes geslapen.
Kom met mn lamme kop op school aan, stond er een kansloze cameraploeg die me allemaal kutvragen ging stellen (heb je je goed voorbereid? Nee. Wat doe je om te ontspannen? TV kijken) etc
![]()
Examen begon.
Vraag 1. Ruimtelijke ontwikkelingen? weet ik veel. Eentje gelukkig goed.
Vraag 4. Wat een gezeik, hoe de fok moet ik dat weten.
Vraag 5. Ik heb van beide begrippen misschien 1x gehoord, dus geen idee.
Vraag 6&7: Ik heb geen flauw idee wat ze nou precies willen.
Vraag 11. Ik schrijf op dat ze naar de kust gaan, maar nee, het moet natuurlijk 'Het Westen' zijn
![]()
Vraag 16: ruimtelijke kwaliteit in het gebied van de A1-variant? Nou dat is zeker
niet zoals in het antwoordmodel staat 'Het parallel lopen aan spoorwegen en autosnelwegen. Dat krot van A1 loopt verdomme dwars door het groene hart heen, zonder spoorweg of wat dan ook
![]()
Vraag 17: Goed gegokt dat het niet diep genoeg zou zijn. Verder is het een pure gok-vraag.
Vraag 18: heeerlijk, wiskundem, dat heb ik nog niet genoeg gehad deze week
![]()
Vraag 24: Waar zou ik mn bedrijf plempen? Easy, Addis Abeba, er loopt namelijk een spoorlijn daarvandaan naar Djibouti, wat een haven heeft. Maar natuurlijk, het gaat om de vlieghaven volgens het
![]()
antwoordmodel
![]()
Vraag 25: Vulkanisch, ik hoopte op stollingsgesteente. Goed
![]()
Vraag 30: Verandering? weet ik veel. Al die kutpijltjes slingeren in het rond alsof ze dronken zijn
![]()
Vraag 32: Fasen? Weet ik veel hoe een vulkaan ontstaat. heb iets van: Platen schuiven, klappen op mekaar en er komt een vulkaan. 0 punten
![]()
Vraag 34. Welk type vulkaan. Hebben vulkanen typen dan? 'Platen-bots-vulkaan'. fout.
De rest ging redelijk, ik hoop op mn 4,5.
En het was nog 30 graden in die kutgymzaal ook, en ik kreeg hele vieze slappe koffie
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.