Ja bij 301 reacties ja niet na 200 ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:49 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Omdat een topic na een x aantal reacties dichtgaat
klinkt als oud zeer? of iig een frustratie!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef TGT het volgende:
Alle producten uit de fabriek van Citroën
300 reacties en 301 posts.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja bij 301 reacties ja niet na 200 ofzo
En die bestaat wel. Eerst worden de rotors weggeblazen en daarna lanceert de stoel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef Lexie het volgende:
...de schietstoel in een helikopter...
Wist ik wel, was alleen te lui om het er nog bij te postenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En die bestaat wel. Eerst worden de rotors weggeblazen en daarna lanceert de stoel.
Hier liggen ze nog gewoon in de schappen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:50 schreef LennyKravitz het volgende:
ook lekker vond ik BIERBOMMETJES... volgens mij worden die ook niet meer gemaakt... JAMMER
Ik ook, als ik me verveel in de bus of op het station ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:48 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog om FP nieuws te lezen
idd cd-i is nooit echt aangeslagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Systeem waarmee je CD-I kon bekijken enzow?
ik schat tien wat hoger inquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:29 schreef MagStar_3590 het volgende:
Sport 7.
Maar die gaan nu eigenlijk op herhaling
Betamax wordt volgens mij nog steeds veel gebruikt in de professionele sector qua video / nieuws / etc vanwege de kwaliteit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:56 schreef Enchanter het volgende:
V2000 , systeem was leuk bedacht , maar kon niet opboksen tegen het succes van VHS en in mindere mate Betamax.
...
Dat was zo'n gevalletje waar je allemaal van die oude spelletjes zoals Pacman, Pong en Space Invaders kon spelen enzo? "Leuk om alles weer eens te beleven"quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:56 schreef Enchanter het volgende:
Die spelcomputer De meeste producten van van Tell-sell
Tae Bo doet het iig wel goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:08 schreef buzzer het volgende:
De Tony Pony is een haarstukje van ene mevrouw Tony nogwattem. Als je kort of dun haar hebt, kun je deze op je staart klikken zodat je een vollere bos krijgt. Als je hem de ene kant opdraait hangtie netjes, de andere kant op wildquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:31 schreef Scrat_ched het volgende:
de wat???
verkopen ze daar ook mannelijke (kleine) paarden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |