Waar waren ze voor bedoeld eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:47 schreef Misanthropist het volgende:
de sys rq en scroll lock toetsen op je toetsenbord
Vraag ik me ook af, kan nog gewoon scrollen hoor :/quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar waren ze voor bedoeld eigenlijk?
System ....?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
System ....?
Ik heb bij god geen ideequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, kan nog gewoon scrollen hoor :/
Scroll lock schijnt een bepaalde functie te hebben in Excell. Sysrq is volgens mij doelloos, maar die zit bij mij onder de print screen, die niet doelloos is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
System ....?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:35 schreef InsaneM666 het volgende:
Shit manik heb gewoon een goed topic geopend. Ik heb voor het eerst een deeltje 2!
Daar heb ik excel eens opnieuw om geinstalleerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:06 schreef CoolGuy het volgende:
De Scroll Lock heeft ook een functie in Excel. Stel dat je een hele lijst in Excel hebt van het een of ander, meer dan wat op 1 pagina pas, en je zet scroll lock aan, dan kun je dus niet rij voor rij naar beneden scrollen, maar alleen maar met hele schermen tegelijk.
Ik gebruik het nog om FP nieuws te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:20 schreef Renesite het volgende:
WAP
Omdat een topic na een x aantal reacties dichtgaatquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef Rio het volgende:
De vorige zat op slot, geen idee waarom en ik zag nog geen nieuwe. Bij deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |