quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef mie_at_work het volgende:
echt op mijn stage moet ik echt vaak schijten terwijl ik thuis bijna nooit schijt.
komt denk ik omdat ik steeds op kantoor zit
jij bier, ik wijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef mie_at_work het volgende:
gadverdamme wijn![]()
doe mij maar een biertje![]()
ik ook, is dat niet normaal danquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Je moet 3 keer per dag drollen ofzo?
Hou nie van alcohol.... zeker als me ouder 24/7 zowat zuipen... vanaf 1500 is het al raak... nou als dat gebeurt als je drinkt.. laat maar...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lekker toch, af en toe een wijntje! waarom drink je niet?
hunebedquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef knox_ het volgende:
[..]
masturberen tijdens poepen, onder welke steen heb jij gezeten
dat zijn mijn collega (alleen vrouwen hier he) toen het pleepapier op was en zij nieuwe had gekocht 'ja ik heb maar meteen veel gekocht want het gaat hier zo snel. ja komt ook door mij, want als ik eenmaal ben gegaan moet ik steeds weer poepen'quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Je moet 3 keer per dag drollen ofzo?
rare collega's heb jijquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat zijn mijn collega (alleen vrouwen hier he) toen het pleepapier op was en zij nieuwe had gekocht 'ja ik heb maar meteen veel gekocht want het gaat hier zo snel. ja komt ook door mij, want als ik eenmaal ben gegaan moet ik steeds weer poepen'
donequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
hey guys, steun me eens een beetje
Bisexueel (maar dan nuttig) wijs die gay eens op zijn plaats
onderweg...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
hey guys, steun me eens een beetje
Bisexueel (maar dan nuttig) wijs die gay eens op zijn plaats
contantquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef mie_at_work het volgende:
DracoAkaIk ik heb respect voor je![]()
je ouders zijn dus die hard drinkers maar jij kan gewoon ervanaf blijventerwijl je bijna contant in verleiding zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |