Ik ben bang voor een verschrikkelijke putlucht, alsof een lijk 2jaar ligt te rottenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
gewoon gaan! wat scheit dat nou?
en bij terugkomst gewoon zeggen: "ik zou voorlopig maar niet naar de wc gaan!"
Mag je best zeggen hoor zolang je het maar tegen mij zegtquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is goed
onee dat mag ik niet zeggen van tear, dan denkt ie dat ik niet aan mn trekken kom
vrouwen moeten soms ook poepen ja... maar dan ruikt het naar roosjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Baaaah we willen niet er aan herrinerd worden dat vrouwen dit verschijnsel ook doen![]()
ik drink dus nog steeds geen alcohol... mja ik droog wel uit... so eel alleen so zeg maar soquote:
hahaha, NOU EN!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een verschrikkelijke putlucht, alsof een lijk 2jaar ligt te rotten![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is goed
onee dat mag ik niet zeggen van tear, dan denkt ie dat ik niet aan mn trekken kom
lekker toch, af en toe een wijntje! waarom drink je niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:51 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik drink dus nog steeds geen alcohol... mja ik droog wel uit... so eel alleen so zeg maar so
sommige stoelen zitten ook echt als een pleequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:52 schreef mie_at_work het volgende:
echt op mijn stage moet ik echt vaak schijten terwijl ik thuis bijna nooit schijt.
komt denk ik omdat ik steeds op kantoor zit
ik ga 3 juni op vakantie!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |