klikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
WTF is de bron van die aanslag in madrid?
sorry niet gelezen...quote:
zou ze willenquote:
daarom heb ik dat ook niet vernoemdquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stel je nou voor he dat er een stagebegeleider op fok komt en toevallig op dit topic terecht komt.... sommige mensen hebben het bedrijf + afdeling erbij staan waar ze stage lopen (in de OP)....
Zou wel lache zijn
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersomquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben bezig met mn swot en vergeet steeds dat dit topic er ook nog is![]()
Was 1 gewone, what are the odds...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
sorry niet gelezen...
zoek me rot op internet nu :S heb daar een oom wonen
Mijn stagebegeleidSTER is op vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stel je nou voor he dat er een stagebegeleider op fok komt en toevallig op dit topic terecht komt.... sommige mensen hebben het bedrijf + afdeling erbij staan waar ze stage lopen (in de OP)....
Zou wel lache zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
hehe, mijn stagebegeleider is m'n oom en kent dus m'n nickquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
Mijn stagebegeleider weet dat ik hier post hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zou wel lache zijn
foto'squote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleidSTER is op vakantie.
Dus je hoeft geen fuck te doen op je stage en krijgt alsnog een voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, mijn stagebegeleider is m'n oom en kent dus m'n nick
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersom![]()
Ik ben bezig op dit topic en vergeet dat mijn werk er ook nog is![]()
zoietsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je hoeft geen fuck te doen op je stage en krijgt alsnog een voldoende![]()
Omdat je lui bent?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoietswaarom denk je dat ik hier zit en dat ik steeds zo hoog sta met postings
Omdat je geen flikker doet ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoietswaarom denk je dat ik hier zit en dat ik steeds zo hoog sta met postings
http://www.cnn.com/2005/WORLD/europe/05/25/madrid.blast/index.htmlquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Was 1 gewone, what are the odds...
Desondanks blijft het spannend
wij vergeten jou iig nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben bezig met mn swot en vergeet steeds dat dit topic er ook nog is![]()
dat komt ook vaak voor, maar ben nu bezig voor mijzelfquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van, alleen dan andersom![]()
Ik ben bezig op dit topic en vergeet dat mijn werk er ook nog is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |