Maar een oceaan is al gevuld, straks overstroomt hij nogquote:
ik heb de begraafplaats geschoffeldquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mijn vriend moest vaak voor halt werken (was vroeger een boefje) ook één keer bij plantsoenendienst. ze moesten bezemen (hij en zn vriendjes) maar hij heeft twee dagen in de bezemwagen gezeten.
dat ga ik ook doen (is het idee)quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
start een eigen bedrijf, kan je doen wat je wilt![]()
de dijken houden 't welquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar een oceaan is al gevuld, straks overstroomt hij nog![]()
wat kannie goed juichenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Hebben we dat gezeik ook meteen gehad![]()
En ik was al aangenomen toch ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ga ik ook doen (is het idee)
maar je bent voor Jurek en Co vanaaf?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Hebben we dat gezeik ook meteen gehad![]()
Hij doet net offie god isquote:
ik niet, je moet werk en prive gescheiden houden toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet niet of jij wel irl bij mij wilt werken....
Ik heb je foto's toch gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een open relatie met haar, dus vindt het niet erg als je haar even wilt "lenen"quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Ik was eerder, verzin je eigen stukje maar
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik niet, je moet werk en prive gescheiden houden toch?![]()
wa maakt da uit.. tear zit lekker binne te fokken met ons op stagiair the afterpartyquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |